XXL Nutrition

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ben jij toch voor een sukkel. Binnen twee weken voel jij je terug zoals het moet, daar heb je niets voor nodig. Moest ik jouw vader zijn, zou ik je een stamp onder jouwe kont geven om je ballen weer te activeren.

Deze ga ik inlijsten Dirk, wat een pracht!

• Topic Starter Topic Starter
Dat zit tussen jouw oren. 4 dagen corticosteroïden stelt niets voor. Je hebt helemaal niets nodig. Verman je ipv te denken dat je pleisters of een nakuur nodig hebt. Corticosteroïden is geen cortisol in het kwadraat. Al dat gezever over cortisol is ook overdreven. Ga trainen en hou op met je zelfmedelijden.

Het voorval komt sowieso door die capsules. Mentaal wordt je namelijk ook aangetast, net als bij alcohol of recreatiedrugs. Het vergroot de kans op ongelukken enorm. Corticosteroïden is dus echt wel cortisol in het kwadraat, alleen misschien niet bij maar 4 dagen gebruik inderdaad. En cortisol heeft naast fysieke gevolgen dus ook mentale gevolgen. Ik heb vandaag de arts nog aan de lijn gehad en die vond het niet vreemd om te horen dat ik nu de mentale toestand van een morfine verslaafde heb.

En wat trainen betreft wat jij zegt, had ik die mogelijkheid maar. Eten, ja. Rusten, ja. Tegen de tijd dat ik weer kan trainen doet mijn lichaam net alsof ik nooit dat voorval heb gehad. Vertel me alsjeblieft hoe dat laatste uberhaupt puur natuur kan? Want ik ga het zeker waarmaken.

@Berethorn, wat is eigenlijk je leeftijd, hoeveel dedicated trainingsjaren (consistent) heb je inmiddels achter de rug en hoeveel kg spiermassa heb je in die tijd gewonnen..?

Dacht ik ook meteen aan, wel een goede trol dan, want al 4 pagina's en nog niet als zodanig ontmaskerd.

Het voorval komt sowieso door die capsules. Mentaal wordt je namelijk ook aangetast, net als bij alcohol of recreatiedrugs. Het vergroot de kans op ongelukken enorm. Corticosteroïden is dus echt wel cortisol in het kwadraat, alleen misschien niet bij maar 4 dagen gebruik inderdaad. En cortisol heeft naast fysieke gevolgen dus ook mentale gevolgen. Ik heb vandaag de arts nog aan de lijn gehad en die vond het niet vreemd om te horen dat ik nu de mentale toestand van een morfine verslaafde heb.

En wat trainen betreft wat jij zegt, had ik die mogelijkheid maar. Eten, ja. Rusten, ja. Tegen de tijd dat ik weer kan trainen doet mijn lichaam net alsof ik nooit dat voorval heb gehad. Vertel me alsjeblieft hoe dat laatste uberhaupt puur natuur kan? Want ik ga het zeker waarmaken.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Toestemming van iedereen hier om te doen wat je duidelijk niet kan laten? Doe het god***domme dan van in de plaats 4 pagina's te liggen argumenteren als je duidelijk zelf al overtuigd bent. Maar kom achteraf niet klagen want je was gewaarschuwd.

Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Toestemming van iedereen hier om te doen wat je duidelijk niet kan laten? Doe het god***domme dan van in de plaats 4 pagina's te liggen argumenteren als je duidelijk zelf al overtuigd bent. Maar kom achteraf niet klagen want je was gewaarschuwd.
Dbb on a daily /thread

@Berethorn, wat is eigenlijk je leeftijd, hoeveel dedicated trainingsjaren (consistent) heb je inmiddels achter de rug en hoeveel kg spiermassa heb je in die tijd gewonnen..?

Bijna 4 jaar ofzo. Ik ben officieel 29 jaar en 1.89 meter lang. Weet niet wat ik echt gewonnen heb. Ik was een beetje dik toen ik begon, 119 kg. Heb eind 2016 132,5 kg gewogen en nu 122,5.

Om deze reden zou ik dus ook willen weten wat de minimum duur is voor enigzins effect (2 weken is misschien kort). Ik vind 4 weken eerlijk gezegd lang, dus misschien ben ik hierin gewoon niet realistisch. Daarom de vraag. Ik weet alleen dat de verpakking 2 pleisters per 48 uur zegt. Liever doe ik er 1 per 48 uur.

Wat verwacht je dat jezelf onderdrukken met trt dosering precies gaat helpen?

Wat verwacht je dat jezelf onderdrukken met trt dosering precies gaat helpen?

Ik denk dat het op lange termijn kan helpen als ik het niet langer dan zo lang gebruik eerlijk gezegd. Hoelang dat is, is voor mij een vraag. Stel nou dat ik op 175 mg per week al behoorlijk sterk reageer ipv minimaal 250 mg per week zoals een normale man. Zou raar zijn maar niet onmogelijk. Alleen als ik daar al sterk op zou reageren zou dat wellicht wel weer betekenen dat er al lange tijd heel wat mis was met mijn hormonale balans. Niet dat ik hier nu van uitga, dus dat even ter zijde.

Ik denk dat het op lange termijn kan helpen als ik het niet langer dan zo lang gebruik eerlijk gezegd. Hoelang dat is, is voor mij een vraag. Stel nou dat ik op 175 mg per week al behoorlijk sterk reageer ipv minimaal 250 mg per week zoals een normale man. Zou raar zijn maar niet onmogelijk. Alleen als ik daar al sterk op zou reageren zou dat wellicht wel weer betekenen dat er al lange tijd heel wat mis was met mijn hormonale balans. Niet dat ik hier nu van uitga, dus dat even ter zijde.

En wat gaan liggen klooien met test gaat je hormonale balans niet verneuken?

Om deze reden zou ik dus ook willen weten wat de minimum duur is voor enigzins effect (2 weken is misschien kort). Ik vind 4 weken eerlijk gezegd lang, dus misschien ben ik hierin gewoon niet realistisch. Daarom de vraag. Ik weet alleen dat de verpakking 2 pleisters per 48 uur zegt. Liever doe ik er 1 per 48 uur.
Als ik jouw was zou ik 1 693 440,58864 seconden gebruiken om effect te krijgen met een dosis van 7,67858567868757 micromol/liter bloed en inspuiten op een hoogte van 7,97896796cm ten opzichte van het midden van je staartbeen. Ik hoop dat deze instructies duidelijk zijn. Om een nauwkeurige inschatting te maken van het aantal liter bloed in je lichaam kun je het beste ter hoogte van de navel een groot gat boren met een boormachine Makita type DDF446RYE en dan boven een emmer gaan hangen. Overlevingskansen zijn hierbij wel behoorlijk laag.
Zou je niet gewoon stoppen met trollen en gaan trainen meneer?

En wat gaan liggen klooien met test gaat je hormonale balans niet verneuken?

Als ik (hopelijk) al op 175 mg per week zou reageren en ik zou 175 mg per week max gebruiken voor 3 weken lang dan sowieso niet. Op een androgel bijsluiter staat 50 mg per dag (tube), dus wordt er volgens dokters recept gemiddeld uitgegaan van 350 mg per week. In mijn geval wil ik sowieso ver onder de 250 per week blijven. Heeft het dan alsnog effect na 3 weken, dan is dat mooi meegenomen.

Als ik (hopelijk) al op 175 mg per week zou reageren en ik zou 175 mg per week max gebruiken voor 3 weken lang dan sowieso niet. Op een androgel bijsluiter staat 50 mg per dag (tube), dus wordt er volgens dokters recept gemiddeld uitgegaan van 350 mg per week. In mijn geval wil ik sowieso ver onder de 250 per week blijven. Heeft het dan alsnog effect na 3 weken, dan is dat mooi meegenomen.

Of beter nog, eerst met 97.5 mg per week beginnen (kwart tube per dag).

Dat lijkt me het beste ja, succes!

Jij leest echt niet wat ik zeg. Ik zeg dat die test uw Eigen hormoon balans gaat verstoren en jij begint over doseringen.

Good luck om uit uw dip te geraken wanneer je Eigen test aanmaak plat ligt. Je bent nu al mentaal niet op orde door 4 daagjes Dexa. Wat gaat dit geven als je test aanmaak plat ligt.

Van die 50mg wordt maar 10%-15% effectief opgenomen. Daarom zit er 50mg testosteron per dosis in androgel. Krijg je dus 5 tot 7 mg testosteron per dag in je bloed. De waarde die een normale man per dag produceert. 7 x 7 is dus 49mg per week en geen 350mg. Je weet echt niet waarover je spreekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven