MuscleMeat

Ik naar n jaartje flink bulke!

super veel spier massa, hoor!

Ik zit nu al 6 pagina's lang op de foto's van je homegym te wachten :D

Zie wel 1000 foto's van jezelf, maar geen enkele van je gym ;)

Wel goede genen! Je biceps doen zelfs synthol-achtig aan, zo'n opvallende piek bij dat %, nice!

Ik zit nu al 6 pagina's lang op de foto's van je homegym te wachten :D

Zie wel 1000 foto's van jezelf, maar geen enkele van je gym ;)

Wel goede genen! Je biceps doen zelfs synthol-achtig aan, zo'n opvallende piek bij dat %, nice!
Inderdaad ik wil ook zien hoe de homegym van 6k eruitziet :D nogmaal goed bezig danny, ben benieuwd hoe die biceps eruit gaat zien bij een laag vetpercentage, als je ziet wat hoe breed die nu al is :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad ik wil ook zien hoe de homegym van 6k eruitziet :D nogmaal goed bezig danny, ben benieuwd hoe die biceps eruit gaat zien bij een laag vetpercentage, als je ziet wat hoe breed die nu al is :eek:

*typt heel bericht en word uitgelogd* great!

kort samengevat:

Als ik me damn powercage ding terug heb komen de fotos maar die is nu in behandeling wegens een gescheurde lasnaat en dat ding is zo beetje mijn trots:mad:. Krijg die zaterdag of maandag terug en ik wacht al ff erop.

Update:

Lager BF en geen spierverlies. Zit nu op 370 gr proteine per dag. Gewicht 92 kg bij ontwaken.

hield hier bij me rugfoto me armen beetje scheef dus die komen niet uit maar het gaat even om de shape van me rug die wel te zien is.. breed maar nogsteeds niets vergeleken me borst imo.
29url79.jpg

Ben trouwens hard aan het werk aan mijn traps.

Naar ff wat opdrukken om warm te worden voor de IMO tot nu toe beste foto:
2j4dfk7.jpg

Voor iets donkerdere foto ervan 'komt beetje minder goed uit maar wel duidelijker'

::

[afbeelding niet meer beschikbaar]

@ conwa

Me biceps zijn gwn van naturen een beetje groot, en pak ze ook nog eens extra aan op een losse dag in de week met me triceps. :P ze kunnen van mij niet groot genoeg worden! ..

khoop dat ik trouwens dit weekent nog normaal kan lopen want naar cardio vandaag zijn allebij me kuiten zwaar in de kramp geschoten en kan niet normaal lopen nu van de pijn.

Laatst bewerkt:
Ik zie echt nauwelijks verschil met de vorige foto's..

Meer cutten bro...tijd om die vacht eens van je af te schudden

wat vinden jullie van anabolen ?

Flink wat spiermassa heb je! Zit alleen nog een beetje verstopt onder een vet laag, maar je wordt steeds een beetje meer droger als ik zo de progressie zie dus moet goed komen! :thumb:

En ik wil die GYM zien

Netjes man, doorgaan met die cut iig!

Btw, ga aub door met je opleiding, heb je later ZOVEEL profijt van. Verdien je genoeg om een dagje minder te werken en extra te trainen, bekijk het maar zo :).

You are huge! Ziet er goed uit!

jooo wanneer komt er nou een foto van je gym?:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Weer voor niets zitten type want werd uitgelogd lol, Me tuinhuisje is tegen de vlakte want blijkbaar mog het niet blijven staan. Te groot en toch te hoog+zeikende buren..awesome! maar niet heus..sommige mensen.. zucht.
282qgk1.jpg

Dat ben ik nu, minder vet, wat meer massa. Rug/schouders nogsteeds n beetje aan de .. achterlopende kant. verder.. gaat het wel ok naar laatst n lompe schouder blessure. Ik werk er hard aan in elk geval.

Gozer echt waar fakking zieke prestatie nice man:)
ga zo door!!!:D

kijk die laatste serie foto's geven een duidelijk beeld van hoe je zelf ook graag ziet. ik neem de pet diep voor je af man. wat een prestatie heb je neer gezet.:eek:

ik ken het niet helemaal zoals jij het hebt ervaren, maar ik kom van 117 kilo naar 91. dus een vette 26 kilo eraf. enkel ik doe het eigenlijk op en te late leeftijd en jij hebt precies je probleem op het juiste moment aangepakt.
maar verdomme zeg, je bent in ieder geval heel toegewijd.

en dat gezeik over je rug en schouders, hou je bek man:p, je dwarft bijna 70 procent van DBB hier joh.

veel succes..

wat is je doel?
enkel heel groot worden of heb je voor jezelf een specifiek doel.

Laatst bewerkt:
****ing nice man.

Wouw!
Nu nog een sixpack :-D mooie progressie man!

Ik buig voor deze prestaties, nog net iets droger en je hebt echt een chick magnet fysiek.

Foto is vrouwen sectie = instant dating

klote van je KT ruimte.
Wat zijn je stats nu? gewicht, omtrek armen/benen?
En heb je nog een benenfoto en een bdb voor ons?
Die bdb zou ik graag eens van je zien nu je VP zo naar beneden is...

Terug
Naar boven