AndroidHealthClinic

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Lijkt me fijn voor je om er wat benen bij te doen. Misschien even met een arts bespreken of de kortstondige pieken in bloeddruk geen kwaad kunnen? Want dat je de gewichten bescheiden kan houden lijkt me een ilusie :D
Ik mag van de cardioloog zelfs powerliften als ik dat zou willen.

• #2.142
bandrukken, close grip
8x 50, 70, 90, 110
6x 120
6x125
8x120kg

db flys
15, 15, 13x 20kg

• #2.143
biceps

Ez bar curls
8x 20, 35, 50, 60
12x50kg

Db curls op incline bankje
2x 8x 20kg

Beetje last van voedselvergiftiging, voor de verandering weinig pomp.

Laatst bewerkt:
  • #2.144
Bankdrukken met wijde greep
8x 50, 80
6x 100
3x 110, 120, 130
9, 7x 120kg

Laatst bewerkt:
  • #2.145
Vakantie gehad, ff niet gelogd maar wel getraind met gewichten. Daarnaast veel op racefiets en mountainbike onderweg geweest aan rustig tempo.

pecs

bankdrukken met wijde greep
15x 50
10x 70
6x 90
5x 110kg

10x 120
11x 115
12x 110kg

db flys
2x 10x 25kg

• #2.146

• #2.147
Train nog steeds 3-4x per week, voornamelijk db presses en curls.

1x per week traint mijn vrouw nu ook mee, beetje bankdrukken-curls-triceps extensions en schouders. Ze vond mijn db presses met 50+ kg heel erg griezelig en durfde er eigenlijk niet naar te kijken. Ik was daardoor zo afgeleid dat ik flys probeerde te doen met 2x55, kwam er gelukkig net op tijd achter.

Train nog steeds 3-4x per week, voornamelijk db presses en curls.

1x per week traint mijn vrouw nu ook mee, beetje bankdrukken-curls-triceps extensions en schouders. Ze vond mijn db presses met 50+ kg heel erg griezelig en durfde er eigenlijk niet naar te kijken. Ik was daardoor zo afgeleid dat ik flys probeerde te doen met 2x55, kwam er gelukkig net op tijd achter.
Makkie voor jou toch flys met 55 kg! Of alleen in je jonge jaren 🤣

• #2.151
Vindt het een mooie oefening en het branderige gevoel doet wat in mijn hoofd! Waarom deed je ze nooit?
Omdat ik dacht met bankdrukken verder te komen. Mijn broer gebruikte met bp hoogstens 2/3 van mijn gewichten, deed wel altijd flys en had een veel beter borst dan ik.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.152
Ff geen bankdrukken meer ivm een schouderblessure links. Heb in de homegym in mijn nieuwe huis geen powerhooks en door het voorslaan van zware dumbbells en het daarna uitdrukken uit ultra diepe positie heb ik mijn alreeds gevoelige schouder flink bezeerd.

Wat meer aandacht voor mountainbiken, heb de routes van Noordwijk vanmorgen voor het werk weer eens gereden.

Ff geen bankdrukken meer ivm een schouderblessure links. Heb in de homegym in mijn nieuwe huis geen powerhooks en door het voorslaan van zware dumbbells en het daarna uitdrukken uit ultra diepe positie heb ik mijn alreeds gevoelige schouder flink bezeerd.

Wat meer aandacht voor mountainbiken, heb de routes van Noordwijk vanmorgen voor het werk weer eens gereden.
Dat is minder leuk, maar beetje fietsen is ook lekker.

• #2.157
Ik maak net zulke geluiden als A'nold, eigenlijk best stilletjes, maar mijn vrouw vond het wel allemaal erg eng en intimiderend. De diepte van die flys van A'nold is wel legendarisch en zou mij een instantane blessure opleveren.

• #2.158

• #2.159
Deze katachtige hadden we in het Kasanka National Park ook als huisdier:

Ik maak net zulke geluiden als A'nold, eigenlijk best stilletjes, maar mijn vrouw vond het wel allemaal erg eng en intimiderend. De diepte van die flys van A'nold is wel legendarisch en zou mij een instantane blessure opleveren.

Ik ga zelf ook altijd zo diep! Die stretch in je borst is echt niet normaal goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven