XXL Nutrition

I'm back

Bezoekers in dit topic

2 uur op de racefiets, KOUD. Dat vonden de meeste Coronafietsers blijkbaar ook, de ringvaartdijk van de Haarlemmermeerpolder was voor de verandering bijna zonder fietsers. Bij afslaan de polder in nog flink verdwaald in stedelijk gebied. Wat een rottochtje, weet weer waarom ik meestal de duinen inga.
 
Laatst bewerkt:
Haha, stond vandaag op een weegschaal en bleek daarop een whopping 10kg zwaarder te zijn dan op die bij mij thuis: 105kg.
 
barbell curls
3x10x40kg

db conc curls
9,8,8x15kg
 
Merk jij verschil tussen wanneer je traint met of zonder alcohol op?
Hardlopen en fietsen ging vroeger veel beter met 2 drankjes op. Veel minder verzuring en spierpijn erna. Met krachttraining altijd uitkijken dat er aan beide kanten van het halter evenveel zit en meestal minder motivatie, slechte pre-workout.
 
Hangt ervan af hoeveel je drinkt :p Met een paar shotjes op krijg ik wel meer gedaan. Met een halve fles wodka op, is het moeilijk squatten :p
Met een hele gaat (alles) weer beter. Nu ik haast niet meer drink wordt ik weer dronken. merk het bv. aan mijn schrijffouten.
 
Vanmiddag voor het mountainbiken wat Kanon gedronken en van de trap gevallen toen ik naar buiten wilde gaan, kwam op mijn linkerheup terecht bij het ontwijken van het dure voorwiel. Meteen weer vergeten dat het gebeurd was, maar vond het even later wel vreemd dat ik mijn been niet makkelijk zijwaarts hoog kon optillen bij het opstappen (na een kleine valpartij). Sterk spul dat Kanon. Op de paadjes was ik voor mijn doen eigenlijk best handig, steile afdalingen en sprongetjes gingen wild maar goed. Thuis bleek er zo´n grote bult op mijn heup te zitten dat ik nog even gecontroleerd heb of die niet gebroken was.
 
Gister een mountainbikedate gehad en zalm gegeten. (Wraps van AH, met zeekraal.) Mijn date had ook bierblikjes in haar fietstas (!!!) en ik wijn en Franse kaasjes in mijn Camelback (sic!) rugzak.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor zalm?
 
Heb je ook haar zalm gegeten?
 
Back
Naar boven