- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank u
Lol. Je quads zijn even dik als je knieën, maak die 70cm iemand anders wijs
Je hebt gelijk (maar je mag niet meer op mijn motor rijden mocht je dat willen), ben enorm afgevallen en ze zijn nog maar 64cm. Ga vanavond weer beginnen met front squats.Lol. Je quads zijn even dik als je knieën, maak die 70cm iemand anders wijs
Je hebt 56cmJe hebt gelijk (maar je mag niet meer op mijn motor rijden mocht je dat willen), ben enorm afgevallen en ze zijn nog maar 64cm. Ga vanavond weer beginnen met front squats.
Mooie omvang voor de armen,, 22 inch is dat in Arnoldtaal.
Goed nieuws, ga maar lekker los in je log dan, laat de gains maar komen!Vanmiddag bij de nieuwe cardioloog geweest. Medicatie gefinetuned m.b.t. hartkramp en te horen gekregen dat ik voluit mag gaan tillen, ook powerlifting...

Natural, 61 jaar en hartschade is niet het meest ideale platform voor enorme gains. Voor het eerst (eigenlijk de tweede keer, zelfde ervaring als toen ik op mijn 17de begon) merk ik dat met 70kg bankdrukken best zwaar is... Maar aan de andere kant was de uitslag van een recente inspanningstest op de fiets zo positief dat de behandelaren er paf van stonden en de nieuwe cardioloog het advies van de vorige tegensprak en mij ''toestemming" gaf om bv. weer pogingen te doen om zwaar te trainen.Goed nieuws, ga maar lekker los in je log dan, laat de gains maar komen!![]()