- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik met een echte PPL split alleen nog maar met krachttraining bezig zou zijn. Wil ook nog o.a. fietsen (mtb en race), motorrijden en nietsdoen.Waarom benen bij pull ?
Misschien dat push pull benen en her en der een rustdag een betere verdeling van de belasting is.
Bijna, 3 of 4. Omdat ik armontwikkeling belangrijk vind, ook nog af en toe een extra dag voor bi en tri.
We lijken wel bejaarden, eigenlijk zijn we het al. Ik ben zelf een lichamelijk wrak, maar zij kan er ook wat van. Heeft een versleten heup, beetje fietsen op de e-bike. Ze heeft er 2, ik zet dan de ondersteuning op mijn fiets maar uit om nog een beetje cardio te doen. Squatten en deadliften doen we ook samen. Omdat ze niet in haar eigen garage wil trainen, moet ik elke keer de schijven naar boven sjouwen en de houten vloer beschermen met rubber matten en tegels. Gelukkig ben ik op het moment erg slap.
Van de cardioloog mocht het wel.Fysio raadde bandrukken met 90kg af, eigenlijk ook met 70... programma beetje aangepast.
De cardioloog weet niet dat ik bij het mountainbiken een gecompliceerde luxatie van mijn schouder had opgelopen; de ambulancebroeder die het probeerde te zetten had ook nog eens de schouderkom beschadigd.Van de cardioloog mocht het wel.
Waarom niet rustig opbouwen vanaf 70kg ?
O, ja, dat ook nog. Mijn advies blijft overigens hetzelfdeDe cardioloog weet niet dat ik bij het mountainbiken een gecompliceerde luxatie van mijn schouder had opgelopen; de ambulancebroeder die het probeerde te zetten had ook nog eens de schouderkom beschadigd.
....een beetje wandelen dr bij kan het hard gaanTot nu toe (vandaag) aan intermittent fasting gedaan. Zo wat eten. Was daarnet ff aan het stoeien op de motor en het gebrek aan brandstof (?) zorgde voor wat onoplettendheid. Vanavond weer een push training met hopelijk meer dan 1x90kg bankdrukken.

Ik kan helaas niet meer wandelen, mijn knieën zijn versleten...
wat doe je dan? crosstrainer? lastig dan ...Ik kan helaas niet meer wandelen, mijn knieën zijn versleten...

Wielrennen en mountainbiken lukt nog wel. Heb waarschijnlijk mijn knieën met mountainbiken versleten. Ben gaan stampen (lage cadans, 60/minuut) toen ik teveel/vaak moest hoesten bij rouleren (90/min.). En dat was weer omdat mijn COPD verslechterde. Nu ik niet meer aan fietswedstrijden doe, zijn mijn longen weer een beetje hersteld en is de diagnose bijgesteld naar astma. Maar mijn knieën worden nog steeds gammeler, misschien tijd voor protheses. Vreemd genoeg gaat squatten nog wel - niet dat ik dat veel doe...
blij dat je nog iets kan doen en ook goed voor je longen...beter iets dan niets...hang in there!!Wielrennen en mountainbiken lukt nog wel. Heb waarschijnlijk mijn knieën met mountainbiken versleten. Ben gaan stampen (lage cadans, 60/minuut) toen ik teveel/vaak moest hoesten bij rouleren (90/min.). En dat was weer omdat mijn COPD verslechterde. Nu ik niet meer aan fietswedstrijden doe, zijn mijn longen weer een beetje hersteld en is de diagnose bijgesteld naar astma. Maar mijn knieën worden nog steeds gammeler, misschien tijd voor protheses. Vreemd genoeg gaat squatten nog wel - niet dat ik dat veel doe...