Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom benen bij pull ?
Misschien dat push pull benen en her en der een rustdag een betere verdeling van de belasting is.

Hoeveel dgn? 3? 5?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom benen bij pull ?
Misschien dat push pull benen en her en der een rustdag een betere verdeling van de belasting is.
Omdat ik met een echte PPL split alleen nog maar met krachttraining bezig zou zijn. Wil ook nog o.a. fietsen (mtb en race), motorrijden en nietsdoen.

Ook ga ik waarschijnlijk alleen thuis trainen, heb bij mezelf en ook bij mijn vriendin een drukbank, haltersteunen voor squats, een halter en dumbbells en ongeveer 150kg aan schijven (alles x2).

Dat is goed nieuws! Sport je vriendin ook?

Dat is goed nieuws! Sport je vriendin ook?
We lijken wel bejaarden, eigenlijk zijn we het al. Ik ben zelf een lichamelijk wrak, maar zij kan er ook wat van. Heeft een versleten heup, beetje fietsen op de e-bike. Ze heeft er 2, ik zet dan de ondersteuning op mijn fiets maar uit om nog een beetje cardio te doen. Squatten en deadliften doen we ook samen. Omdat ze niet in haar eigen garage wil trainen, moet ik elke keer de schijven naar boven sjouwen en de houten vloer beschermen met rubber matten en tegels. Gelukkig ben ik op het moment erg slap.

Ze moest wel erg lachen om jouw 280+/over de vluchtstrook verhaal. Haar zoon is ook erg. Had laatst mijn motor aan hem uitgeleend, hij heeft net zijn rijbewijs. Toen hij dacht dat zijn moeder niet oplette verklapte hij dat hij op de snelweg de topsnelheid had uitgeprobeerd. Weet ik dat ook weer.

Laatst bewerkt:
Fysio raadde bankdrukken met 90kg af, eigenlijk ook met 70... programma beetje aangepast, CGBP gaat nog niet goed en flys ook nog maar niet geprobeerd. Armen 40cm voor trainen, 95kg.

Bankdrukken, 30 graden incline
opwarmen
3x10x70kg

Skullcrushers
8x30kg
8x40kg
10x45kg
10x40kg

Db side raise
3x8x6kg

Exorotaties met schijfje van 2kg
liggende SS zittende, elk 20reps, 2 sets.

Laatst bewerkt:
Van de cardioloog mocht het wel.
Waarom niet rustig opbouwen vanaf 70kg ?
De cardioloog weet niet dat ik bij het mountainbiken een gecompliceerde luxatie van mijn schouder had opgelopen; de ambulancebroeder die het probeerde te zetten had ook nog eens de schouderkom beschadigd.

Eigen schema was te zwaar, in plaats daarvan:

db press
opwarmen
8x32kg
8x36kg
8x36kg amrap
15x32kg amrap

db hammer curls
3x8x26kg

Tot nu toe (vandaag) aan intermittent fasting gedaan. Zo wat eten. Was daarnet ff aan het stoeien op de motor en het gebrek aan brandstof (?) zorgde voor wat onoplettendheid. Vanavond weer een push training met hopelijk meer dan 1x90kg bankdrukken.

Tot nu toe (vandaag) aan intermittent fasting gedaan. Zo wat eten. Was daarnet ff aan het stoeien op de motor en het gebrek aan brandstof (?) zorgde voor wat onoplettendheid. Vanavond weer een push training met hopelijk meer dan 1x90kg bankdrukken.
....een beetje wandelen dr bij kan het hard gaan :)

wat doe je dan? crosstrainer? lastig dan ...:(
Wielrennen en mountainbiken lukt nog wel. Heb waarschijnlijk mijn knieën met mountainbiken versleten. Ben gaan stampen (lage cadans, 60/minuut) toen ik teveel/vaak moest hoesten bij rouleren (90/min.). En dat was weer omdat mijn COPD verslechterde. Nu ik niet meer aan fietswedstrijden doe, zijn mijn longen weer een beetje hersteld en is de diagnose bijgesteld naar astma. Maar mijn knieën worden nog steeds gammeler, misschien tijd voor protheses. Vreemd genoeg gaat squatten nog wel - niet dat ik dat veel doe...

Wielrennen en mountainbiken lukt nog wel. Heb waarschijnlijk mijn knieën met mountainbiken versleten. Ben gaan stampen (lage cadans, 60/minuut) toen ik teveel/vaak moest hoesten bij rouleren (90/min.). En dat was weer omdat mijn COPD verslechterde. Nu ik niet meer aan fietswedstrijden doe, zijn mijn longen weer een beetje hersteld en is de diagnose bijgesteld naar astma. Maar mijn knieën worden nog steeds gammeler, misschien tijd voor protheses. Vreemd genoeg gaat squatten nog wel - niet dat ik dat veel doe...
blij dat je nog iets kan doen en ook goed voor je longen...beter iets dan niets...hang in there!!

Schouders doen nog pijn zodat ik te weinig slaap krijg. Getraind met babygewichtjes, vooral bij het bankdrukken:

bankdrukken, 30 graden incline
4x8x70kg

military press
3x8x45kg

skullcrushers
3x10x45kg

Laatst bewerkt:
db curls, unilateraal
4x8x18kg

db concentration curls
3x10x15kg

Zijn toch aardige gewichten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven