AndroidHealthClinic

I'm back

Bezoekers in dit topic

Zijn toch aardige gewichten!
Nee joh, ik neem letterlijk de helft van het gewicht van voor mijn hartinfarct. Woog toen ook rond de 120kg, nu 95. Kon 4x170kg bij bankdrukken, nu maar een kilo of 100. Toch bedankt voor het compliment, ben blij dat ik überhaupt weer kan trainen.

Succes met je wedstrijdtransformatie, je ziet er goed fors uit!
 
ThnX, doe m’n best. Alles is relatief, gezondheid en mobiliteit zijn belangrijker, andere levensfase toch?
 
Yep, dat herken ik ook, ik zie 50 gewoon als een reboot van 40 en de grenzen kom ik vanzelf wel tegen.
 
bankdrukprobeersels:

opwarmen
3x70kg
3x80kg
2x3x90kg vooruitgang maar 3x3 zat er nog niet in
8x70kg smal; deed pijn aan schouder
dan maar 3x12x70kg met voeten op de bank

3 giantsets: front raises/bent over raises/side raises, 8 reps met 6kg db
 
Laatst bewerkt:
armendag

biceps curls met EZ bar
3x10x50kg

liggende triceps extensions
3x10x50kg
 
de favoriete oefening

opwarmen
8x70kg
3x8x80kg voelt weer heel licht aan, zoals het hoort
15x70kg met de voeten op de bank

+

3x giantset schouder db raises
 
Sure ?
Ik kan het niet zo zwaar benchen, maar vind het wel de tofste oefening.
Squat is een beetje haat/liefde.
Hier ook. Het is niet helemaal waar dat de squat mijn favoriet is, ik neem me steeds voor er structureel mee aan de slag te gaan en dat valt tegen.. Maar als ik er dan toch mee begin en dat een tijdje volhoud, vind ik het de fijnste oefening.
 
Beetje (veel) cardio gedaan, rondje Ronde Hoep, onder Amsterdam. Het idee was rustig aan, maar terug langs de Amstel werd ik voorbijgestoken door iemand met erg veel haast. Aangehaakt op gepaste corona-afstand, kon goed meekomen met zijn tempo 50+. Daarna helemaal kapot teruggepeddeld.
 
Rechts is mijn gezicht verlamd door Bell's parese (Haftor heeft dat ook maar bij mij geneest het beter), links door een steek van een hommel die ik opliep toen ik aan fietsen was eergisteren. Gelukkig heb ik een mooie en donkere Oakley.

Push training van gister:

bankdrukken
opwarmen
8x70kg
3x10x80kg

seated shoulder press
3x8x50kg

skull crushers
8x40kg
8x50kg
15x40kg

Kracht en gewicht komen langzaam terug. 98kg nuchter, dalijk wat eten.
 
Om een aantal redenen geen volledige pull training gedaan, laat staan benen. Dusss:

db curls, unilateraal
8x15, 17,5, 20, 22,5; 10x20; 12x17,5kg
 
Om een aantal redenen geen volwaardige training gedaan, dusss:

bankdrukken met dumbbells
8x20kg
8x30kg
8x35kg makkie
Door de ongunstige set up (dumbbells met uitstekende punten + wankel drukbankje waarbij ik op de uiterste rand zit, zodat ik mijn knieën niet kan gebruiken bij voorslaan):
6 partial reps met 40kg, waarbij ik de dumbbells bij de laatste rep half liet vallen zodat ze bijna door de betonnen vloer gingen terwijl ik nog zo beloofd had geen lawaai te maken gezien het gevorderde tijdstip.
13x35kg tot besluit

db flys
3x12x15kg makkie

Ff een hartversterkinkje tot me nemen (mijn vriendin ligt met voedselvergiftiging op bed na restaurantbezoek gister [restaurant IJzer!!!], de wijn voor vandaag is dus allemaal voor mij), dalijk nog:

db side raises SS db bent over raises, iets van 3 sets
 
training met hindernissen dussssssss
Als voordeel van het trainen in een garage met beperkte middelen is dat er maar 1 idioot rondloopt. Helaas is mijn vriendin weer herrezen, zodat ik nog ff moet wachten om de rest op te drinken.

Supersets side/bent over raises, 3x15/10x10kg.
 
Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum,
quia dolor sit, amet, consectetur, adipisci velit,
sed quia non numquam eius modi tempora incidunt,
ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.

Odi et amo, quare id faciam fortasse requiris?
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
 
Back
Naar boven