XXL Nutrition

I'm back

Bezoekers in dit topic

Biceps is nog wat minder dan triceps. Ga pas triceps trainen als dat andersom is. Dus:

EZ bb curls
3x10x50kg

db concentration curls
2x10x25kg
dat hoort ook zo haha,
omvang arm is 2/3 triceps
als je meer wil banken laat die bicaps maar vallen :D
 
dat hoort ook zo haha,
omvang arm is 2/3 triceps
als je meer wil banken laat die bicaps maar vallen :D
Goede redenering, maar ik ben een echte triceps drukker. Vroeger waren mijn pecs erg plat en nu ik niet meer zoveel, of helemaal niet, triceps train komen ze wel op. Vind die Arnold look mooier dan wat bv. Mike Mentzer had.
 
Zonde is dat zeg , lijkt me wel kicken zo beetje rondzwerven door europa op de motor.

Dus ik kan mn vizier beter dichthouden van het voorjaar , regent rubber achter jou🤣
 
Zonde is dat zeg , lijkt me wel kicken zo beetje rondzwerven door europa op de motor.

Dus ik kan mn vizier beter dichthouden van het voorjaar , regent rubber achter jou🤣
Heb ook nog een Speed Triple 1050 met 135pk voor de kneedowns en dergelijke.

Dat zwerven over onverharde achterafweggetjes met een licht tentje achterop de enduro, heb ik al eerder gedaan, in Malawi en Zambia. Misschien ooit nog eens in Europa.
 
Vannacht na mijn werk in de regen door Amsterdam gezworven op de Triumph. De oprit van de snelweg bij Haarlem was afgesloten en ik (ook nog bijziend) dacht in het donker in de regen, zonder navigatie, op gevoel door het mij onbekende Amsterdam te kunnen rijden naar Diemen. De plassen waren zo diep dat het water af en toe tot mijn enkels kwam. Avontuurtje in de bebouwde kom.
 
Amsterdam is al een rotstad om bij goed weer overdag doorheen te rijden.. laat staan met dit weer😶
 
Beetje grieperig de laatste tijd, daarom maar rustig getraind:

bankdrukken
opwarmen
6x8x90kg
 
Grieperig blijkt dus corona te zijn. Even niet trainen om mijn hart te ontzien.
 
Vannacht na mijn werk in de regen door Amsterdam gezworven op de Triumph. De oprit van de snelweg bij Haarlem was afgesloten en ik (ook nog bijziend) dacht in het donker in de regen, zonder navigatie, op gevoel door het mij onbekende Amsterdam te kunnen rijden naar Diemen. De plassen waren zo diep dat het water af en toe tot mijn enkels kwam. Avontuurtje in de bebouwde kom.

Bah zeiknat rijden is een hel. Al helemaal wanneer je geen zicht hebt.
 
Tussen de hoestbuien door beetje getraind:

bankdrukken
opwarmen
6x90kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg makkelijk

bb curls
8x40kg
3x8x50kg pittig
 
EZ-bar curls
8x40kg
8x50kg
15x40kg

db side raises
3x8x12kg
 
Nieuwjaarsritje gemaakt op de moto. Nog geen eerste knee down want de old lady ging mee.
 
Ga es kijken of ik mijn trainingen wat kan uitbreiden. PPL en UB/LB.
 
Back
Naar boven