- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dumbell rows? ja-ha die pak je lekker mee, doe je goed!Gevoelige achterkant schouders na de rows. Hoop dat het goede pijn is. Als deze rows mijn rear delts trainen hoef ik geen Xtra isolatiewerk te doen...
Bij cable rows met smalle greep voelde ik ze ook altijd goed.dumbell rows? ja-ha die pak je lekker mee, doe je goed!
zelfs als je je elleboog boven je rug uisteekt pak je traps/romboids ook mee, de hele bovengordel zeg maar...Bij cable rows met smalle greep voelde ik ze ook altijd goed.
ja, tis zonde als je rug meer kan, maar je vingers geven het op....8x53kg lastig vasthouden door gladde stang, volgende keer echt met straps.
Mijn gripkracht loopt maar iets achter. Gebruik eigenlijk nooit straps, maar omdat 5kg verschil nu behoorlijk veel is, ga ik ze toch gebruiken. Ff goed zoeken.ja, tis zonde als je rug meer kan, maar je vingers geven het op....
Naar straps? Die zijn toch overal te koop?Mijn gripkracht loopt maar iets achter. Gebruik eigenlijk nooit straps, maar omdat 5kg verschil nu behoorlijk veel is, ga ik ze toch gebruiken. Ff goed zoeken.
Ik heb ze ergens liggen.
Half leeg?
0 bytes, dus zeg het maar....
3 anderen konden het wel zien? Misschien zit ik in de Matrix.
zal wel weer aan mij liggen3 anderen konden het wel zien? Misschien zit ik in de Matrix.

Op naar de 70+ (db dan).