Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar bicepsen lopen achter bij triceps en ik heb graag een arm met een iets grotere biceps. Zoals mijn "helden" Robby en Arnold. Denk, gravend in mijn geheugen, om i.p.v. barbell curls weer alternate dumbbell curls te gaan doen, daarbij heb ik betere MMU.
wel tof met je buurman, beetje hetzzelfde nivo of moet jij je inhouden?
vrije gewichten idd en veel varieren lijkt mij, en geen gooi en smijt werk
(pull ups kan je negative uitvoeren, reversed medium grip)
de keuze is reuze..

• Topic Starter Topic Starter
Die buur en ik konden niet meer verschillend zijn. Hij is een generatie jonger, ruim een kop kleiner maar wel minstens 80kg, compacte natural bodybuilder met flinke armen >40cm en ongeveer mijn huidige krachtniveau. Ik train old skool style en met zeer lange rust tussen sets. Hij pakt een set 24kg dumbbells en doet een giant set, achter elkaar flys, regular presses en presses met de dumbbells tegen elkaar (>30 reps), als superset met dumbbell curls...

Dan zou barbell row met onderhandse grip wel wat voor jou zijn. Met onderhandse grip heb je best wat bicep activatie namelijk.

Maar bicepsen lopen achter bij triceps en ik heb graag een arm met een iets grotere biceps. Zoals mijn "helden" Robby en Arnold. Denk, gravend in mijn geheugen, om i.p.v. barbell curls weer alternate dumbbell curls te gaan doen, daarbij heb ik betere MMU.
Biceps lopen bij mij ook achter, triceps zijn wel gegroeid bij mij terwijl ik ze vrij weinig geïsoleerd had getraind. Verhouding is zwaar uit balans, arm oogt vol als ik het zie vanaf de zijkant maar van voren is het tien keer niks.

Dan zou barbell row met onderhandse grip wel wat voor jou zijn. Met onderhandse grip heb je best wat bicep activatie namelijk.
Aan de andere kant heeft Dorian Yates himself zijn biceps gescheurd met deze Yates row. Heb zelf ook 1 gescheurde biceps, opgelopen bij hammer curls. Denk dat ik morgen begin met overhandse greep.

Laatst bewerkt:
+1
een "dikke rug" bouwer
ik deed altijd pentlay rows, rug horizontaal :flexbiceps:
Dikke rug is voor een natural vrijwel onmogelijk heb ik de indruk, bij mij iig niet. Ik krijg mijn lats wel wijd en zelfs mijn upper traps dik, maar het centrale rug gedeelte is nooit goed ontwikkeld geweest. Zie dat ook bij bv. Sanca.

Biceps lopen bij mij ook achter, triceps zijn wel gegroeid bij mij terwijl ik ze vrij weinig geïsoleerd had getraind. Verhouding is zwaar uit balans, arm oogt vol als ik het zie vanaf de zijkant maar van voren is het tien keer niks.
Dan is de binnenste biceps spier minder ontwikkeld dan de buitenste.

Bijlagen

• rug.JPG
    rug.JPG
    142,8 KB · Weergaven: 58
Netjes Bosco :thumb:

Je ging nog eens een nieuwe foto nemen he Bosco! Ik ben benieuwd naar huidige shape :)

@Bosco55555 maar ben je natural? Dat ik dit vraag, moet je in beide gevallen maar als een compliment zien.

Bb rows nieuwe stijl gedaan, volgens @MikeBlok (Yates rows met handen pronated) :

8x30kg
8x50kg
8x70kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg (kan nog zwaarder)
15x95kg

Inschattingsfoutje dat ik deze versie van rows nooit eerder gedaan heb, mogelijk door aversie tegen Dorian Yates. Goede pomp, target de lower lats die bij mij een zwak punt zijn.

Bb upright rows
8x50kg
2x8x60kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven