Fitness Seller

I'm back (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

back n biceps

db rows
opwarmen
4x8x45kg

EZ bb curls
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x40kg

2x8x40kg smalle greep, lastig met deze EZ bar
 
Morgen een pull.
 
Laatst bewerkt:
DB rows
8x25kg
8x35kg
8x45kg
8x55kg
12x45kg

DB hammer curls
8x15kg
8x20kg
8x25kg
10x27,5kg
10x25kg

DB side raises
8x15kg
8x20kg
15x15kg
 
Denk dat ik die hammer curls en de skullcrushers als basisgereedschap ga gebruiken om mijn armen minstens 2-3cm dikker te krijgen.
 
Denk dat ik die hammer curls en de skullcrushers als basisgereedschap ga gebruiken om mijn armen minstens 2-3cm dikker te krijgen.
Dat is best nog veel als je al oud en uitgetraind bent.
 
vergeet je dipjes nie, mooie allround compound oefening 💪
Chest dips waarbij ik flink voorover hang behoren tot mijn favoriete oefeningen (voor lower pecs). Zelfs met bankdrukken op de vlakke bank train ik nog het meeste mijn upper pecs. Maar met mijn hoge lichaamsgewicht vind ik ze nu nog te moeilijk.
 
Dat is best nog veel als je al oud en uitgetraind bent.
Mind muscle connection is beter dan ooit; voor het eerst in mijn leven kan ik de neiging tot overtrainen onderdrukken; met adviezen van goeroes als Robby Robinson en Camelus (allebei maffe kerels maar met extreem veel kennis en gevoel op BB gebied) kan ik eindelijk wat. Gaat lukken.
 
als hammercurls niet meer werken ga dan reverse db/bb curls doen ook echt massa bouwer voor mij.
Voor de rest goed bezig vooral met alle mankementen het ontbreekt niet aan doorzettingsvermogen.
 
als hammercurls niet meer werken ga dan reverse db/bb curls doen ook echt massa bouwer voor mij.
Voor de rest goed bezig vooral met alle mankementen het ontbreekt niet aan doorzettingsvermogen.
Dank je. Reverse bb curls doe ik ook graag erbij.
 
Met de buurman naar de Basic Fit op de hoek:

pecs
Incline Db presses
2x15x40kg (er was niet zwaarder)

seated plate loaded chest presses met adductie
3 sets 6-10 reps

pec dec
3 sets van 8 reps

biceps
Bb curls
8x40kg
2x8x50kg

Db concentration curls
8x16kg
8x20kg
12x18kg
 
Later dit weekeind rows en raises.
 
dan maar meer volume...:p

die bicapse gaan ook wel lekker met 50 woar?
Maar bicepsen lopen achter bij triceps en ik heb graag een arm met een iets grotere biceps. Zoals mijn "helden" Robby en Arnold. Denk, gravend in mijn geheugen, om i.p.v. barbell curls weer alternate dumbbell curls te gaan doen, daarbij heb ik betere MMU.
 
Back
Naar boven