- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed bezig man! Keep it UpPush
DB presses
Opwarmen
8x48kg
6x8x50kg
BB skullcrushers
4x8x60kg

Dank je, maar ik had een fout gemaakt met de gewichten van de dumbbells...
Dat is best nog veel als je al oud en uitgetraind bent.Denk dat ik die hammer curls en de skullcrushers als basisgereedschap ga gebruiken om mijn armen minstens 2-3cm dikker te krijgen.
vergeet je dipjes nie, mooie allround compound oefening 💪Denk dat ik die hammer curls en de skullcrushers als basisgereedschap ga gebruiken om mijn armen minstens 2-3cm dikker te krijgen.
Chest dips waarbij ik flink voorover hang behoren tot mijn favoriete oefeningen (voor lower pecs). Zelfs met bankdrukken op de vlakke bank train ik nog het meeste mijn upper pecs. Maar met mijn hoge lichaamsgewicht vind ik ze nu nog te moeilijk.vergeet je dipjes nie, mooie allround compound oefening 💪
Mind muscle connection is beter dan ooit; voor het eerst in mijn leven kan ik de neiging tot overtrainen onderdrukken; met adviezen van goeroes als Robby Robinson en Camelus (allebei maffe kerels maar met extreem veel kennis en gevoel op BB gebied) kan ik eindelijk wat. Gaat lukken.Dat is best nog veel als je al oud en uitgetraind bent.
Heb een filmpje gemaakt van mijn recente hammer curls, maar is lastig om te uploaden vanaf mijn telefoon. Coming soon.
Zou dan naast hammer curls de drag curls niet vergeten.Denk dat ik die hammer curls en de skullcrushers als basisgereedschap ga gebruiken om mijn armen minstens 2-3cm dikker te krijgen.
Dank je. Reverse bb curls doe ik ook graag erbij.als hammercurls niet meer werken ga dan reverse db/bb curls doen ook echt massa bouwer voor mij.
Voor de rest goed bezig vooral met alle mankementen het ontbreekt niet aan doorzettingsvermogen.
dan maar meer volume...

Maar bicepsen lopen achter bij triceps en ik heb graag een arm met een iets grotere biceps. Zoals mijn "helden" Robby en Arnold. Denk, gravend in mijn geheugen, om i.p.v. barbell curls weer alternate dumbbell curls te gaan doen, daarbij heb ik betere MMU.dan maar meer volume...
die bicapse gaan ook wel lekker met 50 woar?