AndroidHealthClinic

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bb rows nieuwe stijl gedaan, volgens @MikeBlok (Yates rows met handen pronated) :

8x30kg
8x50kg
8x70kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg (kan nog zwaarder)
15x95kg

Inschattingsfoutje dat ik deze versie van rows nooit eerder gedaan heb, mogelijk door aversie tegen Dorian Yates. Goede pomp, target de lower lats die bij mij een zwak punt zijn.

Bb upright rows
8x50kg
2x8x60kg
Lekker man dat ie bevalt.💪

• Topic Starter Topic Starter
Yates row is super fijn, ook beter voor je onderrug.. Ik volg.
Om 1 of andere reden voelde dit veel beter aan dan T-bar rowsdie ik een paar jaar geleden deed. Inderdaad geen centje pijn in de onderrug, ondanks dat ik deze net een beetje had beschadigd met een als grapje bedoelde demonstratie van een 'hoge schop'.

Weer een beetje zwaar geprobeerd:

bankdrukken
opwarmen
8x90kg
6x100kg
6x110kg
6x110kg
6x110kg
had nog wel even kunnen doorgaan

skullcrushers (dus geen extensions)
3x6x70kg

Mooie bench 😉

Kan mijn lichaamsgewicht 10x, was mijn doel na een hartinfact 1,5 jaar geleden.
Mijn grootste angst, uit het niets een hartinfarct, daarom roei ik nu 2 keer per week met 1x kracht, gewoon laten pompen die handel en weg met dat vet bij de buikstreek, dat zijn early killers.

vet is idd veel toxi, (giftige afvalstoffen) je moet ook echt diep gaan om dat weg te krijgen helaas, rond je navel komt het eerst en gaat als laatste weg, das mijn ervaring...
het is een lange weg....change your mindset is change your life :)

Mijn grootste angst, uit het niets een hartinfarct, daarom roei ik nu 2 keer per week met 1x kracht, gewoon laten pompen die handel en weg met dat vet bij de buikstreek, dat zijn early killers.
Jij bent toch nog vrij jong? (Dan zou de kans op een infarct erg klein zijn.)

volgende keer n schijfje dr bij (deadstop, lift of only met 5x5x120, pecs on fire) :)
5x5x120 kan ik (nu) niet, hoogstens 1 of 2 reps denk ik. Mijn maximale gewicht is altijd laag tov het gewicht waarmee ik sets kan. Toen ik jong was en setjes van 10 met 110kg bankdrukte, probeerde ik ook een keer 130 kg: fail. Daarna mislukte ook 120.

5x5x120 kan ik (nu) niet, hoogstens 1 of 2 reps denk ik. Mijn maximale gewicht is altijd laag tov het gewicht waarmee ik sets kan. Toen ik jong was en setjes van 10 met 110kg bankdrukte, probeerde ik ook een keer 130 kg: fail. Daarna mislukte ook 120.
:( is dat psychies, :o jezelf kwaad maken scheelt wel een repje hoor

Ben over 15 jaar alweer 50, gaat hard…
Dan heb je waarschijnlijk erg weinig te vrezen op het gebied van infarcten. Ik heb mijn hele leven al erg hoge bloeddruk, eet erg ongezond, drink de laatste 30 jaar bijna elke dag (veel) alcohol en toen duurde het nog 30 jaar voordat ik last kreeg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven