- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken een paar goede oefeningen en meestal trekt het dan weer snel bij. Bij bodybuilding oefeningen of patiënten tillen die niet onvoorspelbaar zijn houdt mijn rug het wel.
das mooi man, bewegen is voldoende, maar wel geduld hebbenKen een paar goede oefeningen en meestal trekt het dan weer snel bij. Bij bodybuilding oefeningen of patiënten tillen die niet onvoorspelbaar zijn houdt mijn rug het wel.
zo leer je wel je grenzen kennen...Vandaag wel een stukje gefietst op de racer, maar toen ik een stukje off road deed schoot het weer in mijn rug.
)wat is er met je benen?Als mijn rug weer in orde is ga ik verder in een sportschool. Ben dan van plan 3-4x in de week te trainen. De split die ik in gedachten heb is vrij exotisch:
dag 1
bankdrukken vlak of schuin
db drukken " " "
machine press
db flys
pec dec
(2 of 3 van de bovenstaande oefeningen)
pulldowns naar nek of borst
cable rows of Yates rows
db side raises
dag 2
biceps curls, 2 oefeningen
triceps extensions, 2 "
benen ()
Veel, versleten knieën (door mountainbiken) en herniaklachten in onderrug. In de Basic Fit om de hoek (200m) zijn er ook niet veel mogelijkheden om benen te trainen.
Hoop door het versterken van de spieren bij mijn knieen het gewricht beter werkend te krijgen. Door het fietsen zijn die spieren behoorlijk geatrofieerd.Probeer jezelf (binnen grenzen) wel uit te dagen, hernia en versleten knieen zijn ook maar woorden, en geen vaststaande eindconclusies![]()
Dat was je natuurlijk al in je garage gym.EN ik wil natuurlijk de sterkste man van de sportschool worden.
Maar ook in de hardcore sportschool in Haarlem (Fitness Centrum Olympic).
je kan altijd nog air-squads doen op het toilet, das ook veiligVeel, versleten knieën (door mountainbiken) en herniaklachten in onderrug. In de Basic Fit om de hoek (200m) zijn er ook niet veel mogelijkheden om benen te trainen.
Denk dat ik begin met wat extensions en curls, als dat goed gaat front squats. En als dat goed gaat (ivm hernia klachten) naar de BF om de andere hoek (500m maar lijkt meer op 1,5km en ik moet lopen met mijn versleten knieën) waar ze een Hack Squat apparaat zouden hebben. Daar hebben ze ook dumbbells zwaarder dan 40kg; als ik db presses van plan ben terwijl ik is de dichtsbijzijnde BF train, doe ik die wel eerst in de garage met mijn eigen dumbbells en powerhooks. Waterdicht plan!

ni nije kan altijd nog air-squads doen op het toilet, das ook veilig![]()
![]()
ik heb ook een lichte hernia, maar trainen gaat goed.
wat niet kan nie doen, maar blijf wel oefenen/bewegen
maar dat kan nog behoorlijk zware lucht zijnje kan altijd nog air-squads doen op het toilet, das ook veilig![]()
![]()

Onderschat bierpoep niet!
Ik heb een hart dat gedeeltelijk afgestorven is na een infarct waarmee ik 24 uur ben blijven doorlopen (omdat ik op motorvakantie zou gaan), een gezichtsverlamming EN post corona.Top man.
doe je echt niet meer als dat?
2 oefeningen?