Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
maandag maar naar de fysio, sterkte Sjzw. :(
(zels met een verdraaing onbelast, ook een keer 6wkn mee rond gelopen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
  • #1.204
Vandaag wel een stukje gefietst op de racer, maar toen ik een stukje off road deed schoot het weer in mijn rug.

• #1.206
Als mijn rug weer in orde is ga ik verder in een sportschool. Ben dan van plan 3-4x in de week te trainen. De split die ik in gedachten heb is vrij exotisch:

dag 1
bankdrukken vlak of schuin
db drukken " " "
machine press
db flys
pec dec

(2 of 3 van de bovenstaande oefeningen)

pulldowns naar nek of borst
cable rows of Yates rows

db side raises

dag 2
biceps curls, 2 oefeningen

triceps extensions, 2 "

benen (???)

Als mijn rug weer in orde is ga ik verder in een sportschool. Ben dan van plan 3-4x in de week te trainen. De split die ik in gedachten heb is vrij exotisch:

dag 1
bankdrukken vlak of schuin
db drukken " " "
machine press
db flys
pec dec

(2 of 3 van de bovenstaande oefeningen)

pulldowns naar nek of borst
cable rows of Yates rows

db side raises

dag 2
biceps curls, 2 oefeningen

triceps extensions, 2 "

benen (???)
wat is er met je benen?

• #1.208
Veel, versleten knieën (door mountainbiken) en herniaklachten in onderrug. In de Basic Fit om de hoek (200m) zijn er ook niet veel mogelijkheden om benen te trainen.

Denk dat ik begin met wat extensions en curls, als dat goed gaat front squats. En als dat goed gaat (ivm hernia klachten) naar de BF om de andere hoek (500m maar lijkt meer op 1,5km en ik moet lopen met mijn versleten knieën) waar ze een Hack Squat apparaat zouden hebben. Daar hebben ze ook dumbbells zwaarder dan 40kg; als ik db presses van plan ben terwijl ik is de dichtsbijzijnde BF train, doe ik die wel eerst in de garage met mijn eigen dumbbells en powerhooks. Waterdicht plan!

• #1.209
Zie echt uit naar training met kabels en de plate loaded chest press. Leuke aanvulling op alleen maar halters en dumbbells. Pull downs, push downs en cable rows zijn mijn favoriete oefeningen. De plate loaded ches press bij BF heeft een overbrenging waarbij je ongeveer hetzelfde kan als met bankdrukken met halter, vind ik ook ideaal.

Probeer jezelf (binnen grenzen) wel uit te dagen, hernia en versleten knieen zijn ook maar woorden, en geen vaststaande eindconclusies :P

• #1.211
Probeer jezelf (binnen grenzen) wel uit te dagen, hernia en versleten knieen zijn ook maar woorden, en geen vaststaande eindconclusies :P
Hoop door het versterken van de spieren bij mijn knieen het gewricht beter werkend te krijgen. Door het fietsen zijn die spieren behoorlijk geatrofieerd.

EN ik wil natuurlijk de sterkste man van de sportschool worden.

Veel, versleten knieën (door mountainbiken) en herniaklachten in onderrug. In de Basic Fit om de hoek (200m) zijn er ook niet veel mogelijkheden om benen te trainen.

Denk dat ik begin met wat extensions en curls, als dat goed gaat front squats. En als dat goed gaat (ivm hernia klachten) naar de BF om de andere hoek (500m maar lijkt meer op 1,5km en ik moet lopen met mijn versleten knieën) waar ze een Hack Squat apparaat zouden hebben. Daar hebben ze ook dumbbells zwaarder dan 40kg; als ik db presses van plan ben terwijl ik is de dichtsbijzijnde BF train, doe ik die wel eerst in de garage met mijn eigen dumbbells en powerhooks. Waterdicht plan!
je kan altijd nog air-squads doen op het toilet, das ook veilig :o :toilet: :p
ik heb ook een lichte hernia, maar trainen gaat goed.
wat niet kan nie doen, maar blijf wel oefenen/bewegen

Laatst bewerkt:
  • #1.218
Weer getraind:

Bankdrukken
12x90kg
12x95kg
15x90kg

Halter curls
3x8x45kg

Top man.

doe je echt niet meer als dat?

2 oefeningen?

• #1.220
Top man.

doe je echt niet meer als dat?

2 oefeningen?
Ik heb een hart dat gedeeltelijk afgestorven is na een infarct waarmee ik 24 uur ben blijven doorlopen (omdat ik op motorvakantie zou gaan), een gezichtsverlamming EN post corona.

Maar ben gevoelig voor sfeer en denk in de sportschool veel meer te gaan doen. Hierboven staat ergens de geplande split met ook wat beenoefeningen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven