Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee en nee, helaas. Ik wist in 1982 of zo niet hoe bijzonder het was om mr Robinson in de gym te hebben en met hem te trainen. Hoewel hij mijn favoriete bodybuilder was, voor Mentzer, Zane en Schwarzenegger.Heb jij nog contact met hem dan?
Jij was toch ook wel eens op Venice Beach geweest?
Mooi gewicht man.bankdrukken
12x50kg
10x70kg
8x90kg
6x100kg
4x110kg
4x3x120kg
Als het zo doorgaat, probeer ik binnenkort eens 6x120kg. Wel met spotter.
Kun je niet wat meer Golden Era verhalen vertellen die je weet?Nee en nee, helaas. Ik wist in 1982 of zo niet hoe bijzonder het was om mr Robinson in de gym te hebben en met hem te trainen. Hoewel hij mijn favoriete bodybuilder was, voor Mentzer, Zane en Schwarzenegger.
Nee, natural. Ze zullen dik moeten betalen om er achter te komen hoe je armen 45cm bouwt zonder drugs.Kun je niet wat meer Golden Era verhalen vertellen die je weet?
Ik zou jouw ook een beetje als Golden Era bodybuilder met betere Triceps als Schwarzenegger sowieso.
Hoe heb je die ooit opgebouwd volgens mij wil @Vypaw dat ook wel weten.
Trek je niks van het grapje aan die jongen wil graag van je leren.
Jij deed vroeger toch ook kuren met 150 mg dianabol?
Volgens mij geef je het antwoord al subtiel in je zinNee, natural. Ze zullen dik moeten betalen om er achter te komen hoe je armen 45cm bouwt zonder drugs.

Ben jij het Arnold?Nou ja kun je mij een tipje van de sluier geven ik ben jaloers op je armen man
ayceNee kerel ik ben serieus jouw tips zijn de beste man.
Sinds ik jouw ken maak ik de gains van mijn leven.
Hoe is je voeddingschema?
Heerlijk ditNou ja kun je mij een tipje van de sluier geven ik ben jaloers op je armen man

Dat is nou niet direct alles wat ik op eetgebied aan zou kunnen.
wat bedoel je? de keuze is reuze, jij kan wel wat hebben toch?Dat is nou niet direct alles wat ik op eetgebied aan zou kunnen.
Dat het niet erg veel is en ik er ook flinke dorst van zou krijgen.wat bedoel je? de keuze is reuze, jij kan wel wat hebben toch?
En waar is de groente?Dat het niet erg veel is en ik er ook flinke dorst van zou krijgen.
Die paar uitjes en champs zijn meer garnering....