Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iig vroeger.De eigenaar (Loetje) is al dood.
De plaatselijke manager traint ook zo te zien, maar die kan ik hebben met twee handen op mijn rug.
Ok ik ga nu terug om mijn gelijk te halen. Heb de duurste verzekeringen voor ziektekosten, dus het komt wel goed onafhankelijk van de afloop.
Je houdt van extreem zoute sambaljus?
Ja zin in iets lekkers, daarom zat ik daar.Loetje is normaal erg goed misschien is door je hoge leeftijd je smaak wel verandert.
Ist nog niet genoeg dan? Morgen weer bankdrukken.
Huh? Ik doe geen 30 setjes.Nee minimaal 30 setjes biceps jij net als je grote idool !

Ben door corona/griep/vul maar in, weer iets slapper nu dan een maand geleden maar probeer misschien later dit jaar of volgend jaar 1x140kg. Had in mijn jeugd 155kg in een powerlift wedstrijd in de 100kg klasse (bij 93kg). En voor mijn hartinfarct 4x170kg met licht cheaten, wel bij 120+ kg lichaamsgewicht.
Bankdrukken werd in de jaren 1970 en '80 vaak erg slordig uitgevoerd door bodybuilders, om zoveel mogelijk gewicht te kunnen verplaatsen. Vreemd genoeg waren er niet zoveel blessures. Toen ik een tijdje in een powerlift gym trainde (van Wout van der Toorn) is mij dat weer afgeleerd (door de strenge referee himself).4 x 170 kg banken is heel netjes?
Wat bedoel je met cheaten ?
Wat bankdrukte Robby Robinson vroeger?