Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Owww Loetje is normaal wel erg goed met biefstukken joh.

Ik wil wel mee en een aantal anderen ook wel denk ik.

Welke vestiging van Loetje is dit?
Laat ons eerst lekker eten en daarna breken we de tent af.

Loetje is normaal erg goed misschien is door je hoge leeftijd je smaak wel verandert.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.168
Loetje is normaal erg goed misschien is door je hoge leeftijd je smaak wel verandert.
Ja zin in iets lekkers, daarom zat ik daar.

Zoals gezegd had ik die jus niet, maar heb er om wille van de objectiviteit wel even van geproefd.

Door je hoge leeftijd heb je daar misschien overheen gelezen.

• #1.169
**eigenaar restaurant gevierendeeld door klant uit Middeleeuwen, bleek misverstand door hoge leeftijd**

De Telegraaf

Laatst bewerkt:

soms weet je het echt niet meer!! :roflol:

• #1.171
Back van korte vakantie

Halter curls
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x60kg
8x55kg
8x55kg
8x50kg

Alleen biceps verder niks?

Nee minimaal 30 setjes biceps jij net als je grote idool !

• #1.176
pecs

bankdrukken
10,10,9x100kg

db flys
2x8x28kg

• #1.178
sterk hoor, wat drukte je op je top?
Ben door corona/griep/vul maar in, weer iets slapper nu dan een maand geleden maar probeer misschien later dit jaar of volgend jaar 1x140kg. Had in mijn jeugd 155kg in een powerlift wedstrijd in de 100kg klasse (bij 93kg). En voor mijn hartinfarct 4x170kg met licht cheaten, wel bij 120+ kg lichaamsgewicht.

4 x 170 kg banken is heel netjes?

Wat bedoel je met cheaten ?

Wat bankdrukte Robby Robinson vroeger?

• #1.180
4 x 170 kg banken is heel netjes?

Wat bedoel je met cheaten ?

Wat bankdrukte Robby Robinson vroeger?
Bankdrukken werd in de jaren 1970 en '80 vaak erg slordig uitgevoerd door bodybuilders, om zoveel mogelijk gewicht te kunnen verplaatsen. Vreemd genoeg waren er niet zoveel blessures. Toen ik een tijdje in een powerlift gym trainde (van Wout van der Toorn) is mij dat weer afgeleerd (door de strenge referee himself).

In die tijd, rond 1980, begonnen de top bodybuilders weer lichter en sneller te trainen. Op de pumping iron filmpjes zie je Arnold dan ook vaak vrij licht trainen, hoewel dat ook te maken had met zijn late voorbereiding voor de mr O. Ze waren wel allemaal sterk en konden reps met meer dan 160kg, maar nadat Arnold de trend zette van volumetraining en de afgetrainde look van Frank Zane Olympia winnend werd, gingen zelfs beesten als Mike Mentzer, Boyer Coe en ook Robby lichter trainen. Ik sluit niet uit dat dat allemaal weer een psychologisch spelletje van Arnold en Joe Weider was. Robby was echt beter dan Frank Zane in 1977, maar in 1978 ging hij ook voor de dunne look en verloor toen bijna terecht. De massieve Mike Mentzer was daardoor in 1979 (tegen Zane) en 1980 (tegen Schwarzenegger) ook veel te dun. Robby deed niet meer mee in 1980. Gelukkig telde Robby toen nog niet hardop mee.

In Scheveningen deden we setjes met 125kg (olympische stang met stoppers + 4 bumperplates van 25kg) of iets meer, strikte uitvoering .

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven