Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, net als A'nold. Zelf haakte ik af na de tweede oefening voor een bepaalde spiergroep.
Ik heb weinig spierkwaliteit over maar heb wel goede MMC en daardoor al een goede pomp bij mijn opwarmsetjes.Ja maar ja is dat de reden voor je huidige spierkwaliteit?
Helaas niet meer.
Ligt aan mijn kwalen.Dat is alles?
Je hebt eigenlijk je eigen trainingssysteem ontwikkeld
Less is moreDat is alles?
Je hebt eigenlijk je eigen trainingssysteem ontwikkeld

Vind ik ook, maar zou wel wat meer willen doen.
IN DE WEEKEINDENDoe je dat ook zo met seks ?
Less is more?
Ik train altijd bewust met erg hoge volumes omdat ik het dan ook langer kan volhouden tijdens de sex.
Mogelijk deden Arnold en Robby Robinson het daarom ook zo want dat waren ook echte sexfanaten.
Als ik alle verhalen die ik daar uit eerste hand over gehoord heb mag geloven ging dat flink los in de weekenden.
Ja, dat is ook mijn plan. Nog even een beetje herstellen van van alles en nog wat.Waarom doe je niet iets meer volume en dan in de sportschool trainen?
Zal je lichaam en spierkwaliteit echt ten goede komen.
Nee, vind ik vies. Maar leuk aanbod! Moet eerst weer een beetje op kracht komen.We kunnen wel een keer samen trainen als je dat wil.
Beter gezelligheid als al die strijd hier op het forum.
Houdt je van sushi?
Lijkt me geweldig om eens met jou te trainen. Daar wil ik wel voor gaan trainen, mijn rug was bv. erg sterk.