We're currently in read-only mode. Please check back later.
XXL Nutrition

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
DB presses
Opwarmen met bb
8x50kg
8x55kg
7x57,5kg
10x55kg
9x55kg

Had die laatste set ook wel 10 reps gekund met een spotter, maar die power-hooked dumbbells terughangen is ook wel een dingetje.

Laatst bewerkt:
Flinke dumbells man :thumb:

• #1.324
Bb curls
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x50kg
10x40kg

• #1.329
Maar je kan toch heel rustig een bro spit volgen... al smeer je dat uit over 10 dan.
Misschien ook wel eens leuk, nooit gedaan.

Maar ik heb totaal geen energie op het moment. Bovendien teveel hobby's naast krachtsport (uit eten gaan, motorrijden, fietsen en vogels kijken) en die hobby's doe ik ook nog eens samen met mijn vriendin.

• #1.333
jazeker, voor mij iig, komt je zeker ten goede me flat barbell BP (steady as a rock)
Met mijn gewicht lig ik al behoorlijk stabiel, ben ook iets sterker met db press dan met bb press. Alleen voorslaan vanaf 40kg vind ik moeilijk, daarom gebruik ik powerhooks. Maar dan moet je weer uitkijken bij terughangen.

Met mijn gewicht lig ik al behoorlijk stabiel, ben ook iets sterker met db press dan met bb press. Alleen voorslaan vanaf 40kg vind ik moeilijk, daarom gebruik ik powerhooks. Maar dan moet je weer uitkijken bij terughangen.
ja let op voor blessures man, eigenlijk moet je een maatje hebben die je helpt met de set up ( misschien op de vloer liggen :emo: )

• #1.335
Zag op YouTube Wesley Vissers (met nieuw haar!) 70kg dumbbells voorslaan alsof ze niets wogen.

Ja is ook niks heb weleens 80 kg voorgeslagen vroeger niet janken gewoon doen.

Ja ok maar dat was ook geen echte arier.
Ze zeggen van mij weleens dat ik de ultieme uber mensch ben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven