AndroidHealthClinic

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja maar met alle respect het hoeft niet zwaar te gaan he we kunnen ook rustig trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Doe lekker rustig trainen wat meer volume een beetje naar de vrouwen kijken.
Just chill je hebt de leeftijd ernaar om je niet meer zo druk te maken.

• #1.304
Bankdrukken
8x90kg
8x100kg
7x110kg
8x100kg

Concentration curls
3x8x18kg

Op mijn 18de lukte al 10x110kg, maar andersom is dat eigenlijk niet slecht als vergelijkingsmateriaal.
Op mijn 18e deed ik helemaal NIETS (beetje fietsen hoogstens). Had zwz al de laatste 2 jaar alleen maar gespijbeld met gym, haatte dat en was blij dat ik niet meer hoefde.

• #1.307
Vertel ik ben wel weer oprecht benieuwd naar je verhalen

• #1.311
Db drukken

opwarmen met halterdrukken
8x50kg
8x70kg
8x90kg

8x45kg
8x50kg
8x52,5kg
10x55kg PR
8x55kg
14x50kg

Zelfs ik overdrijf wel eens. Voor krachtsport beetje voetbal en toen serieus atletiek. Erna marathonschaatsen, skeeleren en wielrennen. Daarna mountainbiken. Nu weer beetje dit.

Laatst bewerkt:
Wanneer ga je weer naar de basic fit? Of was dat niets?

Bij jullie nog druk dan? Hier is het, sinds de kindjesvakantie begonnen is vorige week, helemaal uitgestorven.
Ja ik vind het in principe permanent te druk, behalve als ik om 5 uur 's ochtends aan kom zetten of eerder. Ik heb een buiten spot waar vrijwel altijd helemaal niemand is. En dan sta je in de zon te trainen, is heerlijk.

• #1.317
Ja ik vind het in principe permanent te druk, behalve als ik om 5 uur 's ochtends aan kom zetten of eerder. Ik heb een buiten spot waar vrijwel altijd helemaal niemand is. En dan sta je in de zon te trainen, is heerlijk.
Ik vind serieus trainende mensen om me heen prettig, maar het moet voor mij ook niet te druk worden.

• #1.320
Dumbbell chest press ligt me beter dan bankdrukken EN de ROM is groter, maar vreemd genoeg geen spierpijn gehad. Heb altijd DOMS voor minstens 3 dagen na benchpress met halter.

CGBP SS seated Db curls met Arnold supinatie (180 graden)
8x50kg SS 12,5kg
8x70kg SS 17,5kg
8x80kg SS 20kg
8x90kg SS 22,5kg
8,8,7x95kg SS 20kg

Db flys
15,12,10x20kg

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven