Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Iedereen alvast de beste wensen:

• #1.523
Rondje Ronde Hoep gefietst. Kreeg nog ruzie met een oude man op een e-bike die me bijna aanreed en boos werd toen ik hem ouwe lul noemde.

• #1.525
kan ik me voorstellen, was zeker een Opa?
wel lief zijn voor de oudjes!!!
Er stonden 2 boeren met elkaar te praten, midden op de weg. 1 in een auto en 1 op een e-bike. Met de motor had ik moeten stoppen, maar op de racefiets dacht ik er voorzichtig langs te kunnen. Net op dat moment springt die ene boer weer op zijn fiets. Ik riep nog iets van "kutten". Komt die e-boer me even later voorbij zetten op zijn opgevoerde bike, alsof er niets gebeurd is. Dus ik roep nog "ouwe lul". Roept hij, op veilige afstand "wat" en ik weer "ouwe lul". Grote lompe vent die waarschijnlijk nooit tegengas krijgt. Hij nog wat dreigen maar wel in de TURBO stand op 30 meter afstand ondertussen: "kijk jij maar uit". Ik "kijk JIJ maar eens uit". Had natuurlijk een sprintje kunnen trekken en hem van zijn fiets, maar dan moet ik weer zo hoesten.

Laatst bewerkt:
Bereisde Roel.

Er stonden 2 boeren met elkaar te praten, midden op de weg. 1 in een auto en 1 op een e-bike. Met de motor had ik moeten stoppen, maar op de racefiets dacht ik er voorzichtig langs te kunnen. Net op dat moment spring t die ene boer weer op zijn fiets. Ik riep nog iets van "kutten". Komt die e-boer me even voorbij zetten op zijn opgevoerde bike, alsof er niets gebeurd is. Dus ik roep nog "ouwe lul". Roept hij, op veilige afstand "wat" en ik weer "ouwe lul". Grote lompe vent die waarschijnlijk nooit tegengas krijgt. Hij nog wat dreigen maar wel in de TURBO stand op 30 meter afstand ondertussen: "kijk jij maar uit". Ik "kijk JIJ maar eens uit". Had natuurlijk een sprintje kunnen trekken en hem van zijn fiets, maar dan moet ik weer zo hoesten.
op uut plattelan :roflol: haha mooi verhaal man!!!

• #1.531
  • #1.532
Beetje powerliften In het kader van de goede voornemens voor 2023:

bankdrukken met medium wide grip (dan kan ik 5kg minder)
12x50kg
10x70kg
8x90kg
6x100kg
4x110kg makkelijk
3x120kg makkelijk
3x120kg moeilijk
3x115kg ma
3x115kg mo
4x110kg mo

ma ...mo... :roflol:

• #1.534
armentraining

EZ bar curls SS Db overhead extensions
2x8x55kg SS 2x8x25kg

Db concentration curls SS Db triceps kickbacks
2x8x25kg

Zware curls! :thumb:

• #1.536
Bankdrukken met dumbbells

Opwarmen met halter
5x10x50kg

for the gurls ..... :p

• #1.540
bankdrukken
8x50kg
6x70,90,100,110kg
8x100kg

cgbp
6x70,80,90kg
8x80kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven