- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dit?
p*ssy gewichten?

Nee zwaar in de zin van aanslag op mijn gezondheid, heb mijn rotator cuff oid flink pijn gedaan. Gewicht zelf viel mee voor wat mijn pecs kunnen, kon veel reps met die flys.
OK, beetje voorzichtig idd. Die flyes geven enorme hefboomkrachten op je schouder gewrichten.Nee zwaar in de zin van aanslag op mijn gezondheid, heb mijn rotator cuff oid flink pijn gedaan. Gewicht zelf viel mee voor wat mijn pecs kunnen, kon veel reps met die flys.
Gemotiveerd
Tripels schrijf je anders

Op mijn (ene) motor staat Triple, of ben ik nou weer gek?
Wat is het trainingsschema van Robinson?Ja, het verhaal van Giuseppe las ik een tijdje geleden. Dacht dat je een grapje maakte, wil het trainingsschema van Robinson hier binnenkort wel vermelden, het was niet heel spectaculair.
Op mijn Westmalle ookOp mijn (ene) motor staat Triple, of ben ik nou weer gek?
Spreken ze daar geen Vlaams

Afwisseling van zwaar en licht trainen. Bijna elke oefening deed hij op zijn eigen manier, Arnold kopieerde dat vaak. Mooi voorbeeld was stiff leg deadlifts met weinig gewicht en overdreven range, Robby was de eerste met opvallend grote hamstrings. Ook de eerste met 3D spieren.
Dave was de tweedeAfwisseling van zwaar en licht trainen. Bijna elke oefening deed hij op zijn eigen manier, Arnold kopieerde dat vaak. Mooi voorbeeld was stiff leg deadlifts met weinig gewicht en overdreven range, Robby was de eerste met opvallend grote hamstrings. Ook de eerste met 3D spieren.

Dave Draper?
Bestaat die?