- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik zie dat als een mythe.Inderdaad, een beetje balans is wel belangrijk in de oefeningen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat als een mythe.Inderdaad, een beetje balans is wel belangrijk in de oefeningen
Ja, we lopen toch ook niet 50% van de tijd op onze handen.
We lopen wel evenveel op linker en rechter beenJa, we lopen toch ook niet 50% van de tijd op onze handen.

Ik train ook wel lekker, zit een beetje tegen een plafond qua kracht maar dat geeft eigenlijk niet.
Ik train ook wel lekker, zit een beetje tegen een plafond qua kracht maar dat geeft eigenlijk niet.
Nog wat concentration curls gedaan:
8x15,20,25,30kg; 10x25kg
zijn deze drijvend gebouwd op het water?2,5 uur weggeweest op de racefiets, rondje Diemen/Weesp/Loenen/Loosdrechtse plassen/Vecht.
![]()
![]()
Er stonden nog een paar appartementen te koop...
Nee, op een smalle strook land die tussen de plassen doorvoert (de doorgaande weg). Mogelijk gedeeltelijk op palen.
die penthouses zijn wel leukNee, op een smalle strook land die tussen de plassen doorvoert (de doorgaande weg). Mogelijk gedeeltelijk op palen.
Kolere, wat een spierpijn de dag erna en nu nog.Nog wat concentration curls gedaan:
8x15,20,25,30kg; 10x25kg
Ach... als je een miljoentje kan lenen, of er zelf iets instoppendie penthouses zijn wel leuk
en duik naar beneden, bootje varen

56,7 mil bij de postcodeloterij, ik laat het wel wetenAch... als je een miljoentje kan lenen, of er zelf iets instoppen![]()

vergeet ook je trouwe supporters niet, hè?56,7 mil bij de postcodeloterij, ik laat het wel weten![]()

56,7 mil bij de postcodeloterij, ik laat het wel weten![]()
Kosten een paar miljoen, ik zeg dit voor een vriend.Ach... als je een miljoentje kan lenen, of er zelf iets instoppen![]()