- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
dan maar je op je skate board, kunnen je knieën af en toe rustenDe andere vestiging met de zware dumbbells zit op 800m, maar ik heb versleten knieën.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan maar je op je skate board, kunnen je knieën af en toe rustenDe andere vestiging met de zware dumbbells zit op 800m, maar ik heb versleten knieën.

Ik heb alleen nog maar de kleding (Vans).dan maar je op je skate board, kunnen je knieën af en toe rusten![]()
.......een beetje weerstand opbouwen hoort bij de tijd van het jaar, Beterschap!Weer flink verkouden, maar toch ff langs het Markermeer gefietst. Morgen met gewichten.
tja wat wil je chocolade, marsepijn, pepernoten en bierNog een beetje ziek, zwak, misselijk.
Db. presses
opwarmen met bankdrukken
10,10,9x50kg
Db flys SS Seated db curls
10,10; 8,8x 25kg
Db concentration curls
12,11x25kg
Bb Skullcrushers
opwarmen
12,12,12x55kg

Never mix your drinks:tja wat wil je chocolade, marsepijn, pepernoten en bier
wat gebeurt er als je dat gaat mixen![]()
Het waren ook geen extensies met louter elleboog strekking. Daar kan ik nu met moeite (6 reps) 60kg mee, met JM presses 90, CGBP 100 en bb bench press 115kg.
nu spierpijnToch maar weer niet gaan fietsen...
Had ik het maar gedaan, want front squats met EZ halter, maar zonder haltersteunen, is misschien nog wel erger:
8x50kg
6x70kg
4x80kg volgende keer haal ik mijn halter steunen hier naartoe, kreeg het halter scheef op mijn schouders
6x70kg
lekker gaan schaatsen dan maar

Heb nog steeds wieltjes onder mijn schaatschoenen...
Inderdaad, een beetje balans is wel belangrijk in de oefeningenGa je onderhand niet krom staan van dat benchen en curlen?
Nooit rug, rack pull's of deadliften om jezelf weer rechtop te zetten?
Helemaal geen last van. Rug was ook altijd mijn beste spiergroep. Kan zonder trainen minstens 200kg deadliften.Ga je onderhand niet krom staan van dat benchen en curlen?
Nooit rug, rack pull's of deadliften om jezelf weer rechtop te zetten?