- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik had al het vermoeden dat je dikke tricepses had

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had al het vermoeden dat je dikke tricepses had

ik vindt zware concetration curls ook echt goed werken , ieder deed ik hem licht met veel herhalingen maar mijn piek is nu veel beter. zware cable concetration curls zijn ook echt een aanrader geeft net weer wat meer sqeeze.bb curls
8x10, 30, 40, 45 50kg
10x45kg
db conc curls
2x8x25kg
Persoonlijk houd ik niet zo van oefeningen met kabels. Meestal krijg ik er niet eens een goede pomp van. De uitzonderingen in mijn geval zijn pulldowns, rows en triceps pushdowns, met veel gewicht.ik vindt zware concetration curls ook echt goed werken , ieder deed ik hem licht met veel herhalingen maar mijn piek is nu veel beter. zware cable concetration curls zijn ook echt een aanrader geeft net weer wat meer sqeeze.
Mike's taille is zo smal dat dat weer minder mannelijk lijkt.
Vind dit persoonlijk een super fysiek hoor, mag hopen ooit in de buurt te komen 🤣Mike's taille is zo smal dat dat weer minder mannelijk lijkt.
mooie trainingen zijn dat kort maar effectief op verschillende manieren.
Ik heb flinke hartschade na een hartinfarct en ben heel snel uitgeput. Vreemd genoeg gaat 2 uur stevig doorrijden op de racefiets wel relatief makkelijk?mooie trainingen zijn dat kort maar effectief op verschillende manieren.
Dank je.Nou dan vind ik het toch nog wel knap dat je nog zoveel doet en kan!
Respect.
mijn vader heeft 4 keer een zware hartinfarct gehad maar fietst nu op een toering fiets 66 km in 2 uur en hij is 66 jaar.Ik heb flinke hartschade na een hartinfarct en ben heel snel uitgeput. Vreemd genoeg gaat 2 uur stevig doorrijden op de racefiets wel relatief makkelijk?

Ik doe dat tempo (hoop ik) op een carbon Bianchi Superlight racefiets van 7kg.mijn vader heeft 4 keer een zware hartinfarct gehad maar fietst nu op een toering fiets 66 km in 2 uur en hij is 66 jaar.
dus ik denk dat je gewoon goede basis conditie kan hebben en toch nog genoeg zuurstof om lekker door te fietsen.
maar ik ben ook dokter dus![]()
In 1974 was hij wel een massamonster, met pecs en biceps van het niveau Coleman.Die gast was groot, maar ook nog heel esthetisch. Niet zoals de massa gedrochten met uitpuilende penzen van tegenwoordig.
Sorry, maar een monster is een lelijk gedrocht. Zoek maar op.In 1974 was hij wel een massamonster, met pecs en biceps van het niveau Coleman.