- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Monstrum in fronte, monstrum in animo.Sorry, maar een monster is een lelijk gedrocht. Zoek maar op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Monstrum in fronte, monstrum in animo.Sorry, maar een monster is een lelijk gedrocht. Zoek maar op.
Dat kan, hoeft niet...
Heupen heel klein stukje omhoog en/of heel klein bonkje met het halter op de borst. Ik train alleen in een garage met afgesloten deur en moet niet vast komen te liggen onder het halter.
OK.Heupen heel klein stukje omhoog en/of heel klein bonkje met het halter op de borst. Ik train alleen in een garage met afgesloten deur en moet niet vast komen te liggen onder het halter.

Ik lig ook vlak naast mijn motorfietsen en fietsen te bankdrukken, garage staat propvol met dure spullen van alu en carbon.OK.
Nee zeker niet, hoewel ik er wel vertrouwen in heb dat ik die halter wel richting heupen kan schuiven als het moet. Zal wel pijn doen, maar als je maar kan ademhalen![]()
Dat is alleen voor je nabestaanden nog van belang als je gestikt bent onder die halterIk lig ook vlak naast mijn motorfietsen en fietsen te bankdrukken, garage staat propvol met dure spullen van alu en carbon.

Tuurlk... met het laten veren op de borst.... druk je 20kg meer
Daar zit wat in. Dus een tel rust op laagste punt aanhoudenTuurlk... met het laten veren op de borst.... druk je 20kg meer![]()

Als ik blijf liggen met het halter en een enorme ravage in de garage aanricht, weet ik jullie te vinden.Daar zit wat in. Dus een tel rust op laagste punt aanhouden
En nu ik er over nadenk, als je je rug ontzettend krom trekt en borst omhoog, kan je de ROM ook een stuk verkleinen.
over een paar weken de 130 denk je ?Weer eens zwaar bankdrukken
Opwarmen
5x120kg
10, 8x105kg
Db flys
3x12x25kg
Ja, 1 keer. Mijn top ligt meestal erg laag. Als jongeman deed ik eens 10x110 en toen probeerde ik 130: fail. Probeer nu toe te werken naar 8x120 of zoiets.