slanke henk
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is het al een keer gepost, maar zijn er eigenlijk onderzoeken gedaan mbt hormoon huishouding & IF ?
Topic is te groot om het zo te vinden.
Dat heb ik dus liever niet, niet omdat het niet lekker is maar omdat je insuline levels dan nog aardig hoog zijn. Je lichaam kan maar in beperkte mate HGH afgeven als er nog zoveel insuline in je bloed zit. Normaal gesproken heb ik nieteens een feeding window van 4 uur. Vandaag om 4 uur begonnen met eten en om half 6 gooi ik me kwark erin en dan zit het er weer op voor vandaag.
Zorgt er voor dat me insuline spiegel al redelijk gedaald is, vanavond rond 11 uur. Dan ga ik pitten.
Hoeveel uur voor dat je in bed stapt raad jij aan om je laatste hapje eten door te slikken?
Ik heb nu een window van 14:00 tot 22:00 omdat ik pas rond half 9 thuis kom van trainen op trainingsdagen.
Heb jij hier een idee over? Proberen training te vervroegen? Of denk je dat 22:00 genoeg is als je rond 00:00 gaat slapen?

als je toch met IF bezig bent, al je kcal direct na je training te eten.Hoeveel uur voor dat je in bed stapt raad jij aan om je laatste hapje eten door te slikken?
Ik heb nu een window van 14:00 tot 22:00 omdat ik pas rond half 9 thuis kom van trainen op trainingsdagen.
Heb jij hier een idee over? Proberen training te vervroegen? Of denk je dat 22:00 genoeg is als je rond 00:00 gaat slapen?
als je toch met IF bezig bent, al je kcal direct na je training te eten.
dan heb je de anabolic window.
valt wel mee, je hoeft natuurlijk niet alles in 1 uur op te eten, je hebt 8 uur te tijd, maar IF wel voor een gedeelte op gebaseerd om zoveel mogelijk na je training te eten op trainingsdagen.Dat is erg extreem als je pas half 9 thuis komt van training..
@Xto
Knal gewoon zsm na je training al dat eten erin. 2 uur later naar bed gaan lijkt me dan geen probleem.
Ik heb NR1 aangeschaft waardoor ik niet meer fasted train maar vooralsnog gaat het zeer goed.Je kan natuurlijk ook nog steeds wat van die volumemaaltijden nemen.. en dan langzaam afbouwen, went wel weer hoor.

Ik heb er nauwelijks aan hoeven wennen moet ik zeggen.
Op refeed-dagen neem ik ook gewoon ontbijt, omdat ik anders net iets teveel moeite moet doen om alles weg te krijgen 's avonds. Bovendien kun je jezelf dan mooi volgooien met kh's voor de training van die avond
De volgende dag heb ik dan ook geen problemen meer met 20 uur helemaal niks eten.
Ik ben allang blij dat ik onder het langer-dan-3-uur-niks-eten-is-catabool-bewind uit ben.
Hoe kan ik beginnen met IF, hoe weet ik wat mij macros zijn etc.

Beetje moeite doen
Dit topic doorspitten, kijken op
www.leangains.com
kijken op
www.1percentedge.com/ifcalc
.Beetje moeite doen
Dit topic doorspitten, kijken op
www.leangains.com
kijken op
www.1percentedge.com/ifcalc