- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus niemand heeft echt resultaten gezien door te bulken icm. IF?
Dus niemand heeft echt resultaten gezien door te bulken icm. IF?
Ik stap over 2 weken over op een recomp/bulk met IF. 4000 kcal op trainingsdagen (waarvan 1500 voor en 2500 na) en 2500 op rustdagen (1 dag no carb 1500 kcal). Ik zal dan wel laten weten of het goed gaat. Zou niet weten waarom niet...
natuurlijk wel. Calorie-overschot + steeds zwaard(er) trainen = spierwinst.

natuurlijk wel. Calorie-overschot + steeds zwaard(er) trainen = spierwinst.

Natuurlijk werkt het maar de vraag is meer, is een andere manier niet efficiënter en zodoende dus beter![]()
IF + cutten = mega win
IF + bulken = minder optimaal in mijn ogen dan meerdere maaltijden per dag!

Top, kijk al uit naar je log. Hoe zitten je macros in elkaar?Ik stap over 2 weken over op een recomp/bulk met IF. 4000 kcal op trainingsdagen (waarvan 1500 voor en 2500 na) en 2500 op rustdagen (1 dag no carb 1500 kcal). Ik zal dan wel laten weten of het goed gaat. Zou niet weten waarom niet...
Ik stap over 2 weken over op een recomp/bulk met IF. 4000 kcal op trainingsdagen (waarvan 1500 voor en 2500 na) en 2500 op rustdagen (1 dag no carb 1500 kcal). Ik zal dan wel laten weten of het goed gaat. Zou niet weten waarom niet...
Daaaamn son.
Vanaf volgende week 3 dagen werken van 8 tot 5. Zal m'n schema even aan moeten passen denk ik. Denk dat ik nu maar een eatwindow ga aanhouden van 12:30 tot 20:30.
Op dit moment eet ik op:Top, kijk al uit naar je log. Hoe zitten je macros in elkaar?

Zou een pre-workout maaltijd (eiwit en snelle carb) kwaad kunnen in een body recomp schema? Heb de hele dag al flinke honger
Je hoeft niet fasted te trainen hoor, ik eet zelf ~1000 kcal voor de training. Er zijn eigenlijk 3 dingen die ik belangrijk vind bij IF:
-zorg dat je je macro binnenkrijgt (kcal, p,c,f)
-blijf enigszins binnen je feeding window, eet zoveel maaltijden als je wil
-op trainingsdagen je kcal grotendeels na de training eten, voor mij is dat 2/3
Ah thnx man! Precies het antwoord wat ik nodig had. Ik dacht dat martin wel aanrade om fasted te trainen omdat je hiermee mee kracht opbouwt?!
http://muscleandsportsscience.com/m...-intermittent-fasting-for-efficient-fat-loss/For instance, your resistance training should fall squarely inside your feeding window, NO EXCEPTIONS. Your resistance training creates an optimal anabolic window (17) (see corresponding blog), and centering most of your protein in this window is likely to increase your (muscle and splanchnic) protein accumulation in that period