MuscleMeat

isopure mass en voedingsschema

timmy90

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
72kg
hey,

klein vraagje,
heb hier al de stickys gelezen een hele tijd geleden,
en daarmee een voedingsschema gemaakt,
veel cardio gedaan en al vlotjes met wat karakter 11 kilo kwijt!

nu heb ik via de fitnessvoedingswinkel isopure mass gekregen om te gebruiken.
sinds ik dat neem (is in voedingsschema ingewerkt) ongeveer 2 weken ben ik al 2 kilo terug bijgekomen.
kan dat door de isopure mass komen?
ik dacht misschien door de , kleine hoeveelheid, creatine dat ik daardoor meer water ophou, zou dat kunnen?
mijn buik ziet er sinds een goede week terug wel iets ''opgezwollen'' uit.

kan iemand me helpen?

Bedankt

Ja, dat zou kunnen. Door de creatine kun je inderdaad vocht vasthouden. Vaak als je snel afgevallen bent, moet je zorgen dat je niet snel weer aankomt. Dus reken opnieuw je behoefte uit, maak een nieuw schema aan en zorg dat je niet te veel voedingsstoffen binnen krijgt. Anders zorgt dit ervoor dat je weer razendsnel dik word, dus kijk goed uit hoeveel kcal je altijd binnen krijgt.

Dit komt ervan hé als je jezelf niet inleest. Het is een weight/massgainer. Als je dit bovenop je normale voeding neemt, kan het zijn dat je met behulp van deze gainer met een calorieoverschot zit. Het gewicht dat je bent bijgekomen zal vocht+vet+spier+glycogeen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ik lees mezelf wel in;
daarom staat er ook dat dit in het schema ingewerkt is.
mijn vraag was gewoon of dit de oorzaak kon zijn, de creatine,
ook al is het zo'n kleine hoeveelheid

Zoals ik al zei komt het door de extra caloriën die je binnenkrijgt.

ok, ik vermoed dat ik verkeerde informatie kreeg in de winkel,
ik vroeg iets om s'morgens te gebruiken, ongeveer 30minuutjes voor mijn ontbijt,
omdat ik direct niks binnekrijg,
wat kan ik hiervoor gebruiken dan?

Het is ook niet zo dat je direct iets binnen moet hebben. Zorg dat je volwaardige maaltijden binnenkrijgt. Het is niet zo dat je binnen de minuut na opstaan iets moet eten, ook niet om de 2 uur. Eet wanneer je kan/wil, maar zie dat je dagelijks voldoende (naargelang je doelen) binnenkrijgt.

ok, dus het kan geen kwaad dat ik na het opstaan pas achter 45-60minuten eet zodra ik op het werk ben?

Terug
Naar boven