- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie deadlift kerel, wat voor supps gebruik jij trouwens allemaal ?
Trainingstijd: +-60 mins
Notes: lekker trainingkjeeeuh! Al helemaal omdat ik eerst niet zou, maar toen kwam ik thuis uit school en voelde ik me zwaar k*t. Dus toch maar gegaan!![]()

Op dit moment creatine en whey voor en na de training.

Creatine zijn geen anabolen hè,,verwacht geen wonderen (no offence)jack3d ? ik wil ook eens creatine proberen als ik niet meer verder kom op de bank, denk rond maart wil ik het eens proberen.
1e keer bij jou creatine ? en werkt het goed ? had wel gehoord als je creatine gebruikt meer doet drukken en zo maar als je stopt dat het dan weer terug valt![]()
jack3d ? ik wil ook eens creatine proberen als ik niet meer verder kom op de bank, denk rond maart wil ik het eens proberen.
1e keer bij jou creatine ? en werkt het goed ? had wel gehoord als je creatine gebruikt meer doet drukken en zo maar als je stopt dat het dan weer terug valt![]()
Creatine zijn geen anabolen hè,,verwacht geen wonderen (no offence)
ziet er niet slecht uit man ...
geen repje meer over met die 45MP trouwens?
En denk het wel, maar ik start elke training met een compound die ik 5-3-1 doe. Elke week verhogen..Dank jullie wel!
I'll take that as a compliment..En denk het wel, maar ik start elke training met een compound die ik 5-3-1 doe. Elke week verhogen..

En ik blijf me nog steeds afvragen waardoor ik voorover klap bij het squatten. Ik bedoel; met deze goodmornings mag je toch een redelijke onderrug hebben of niet dan..?was ook een compliment
ah, jij verhoogt iedere week ... lekker pittig
Mooie beensessie trouwens![]()