AndroidHealthClinic

Nieuws Jaarlijkse beginnerswedstrijd te Papendal

zie sig. maar heb deze x ook geen zin :roflol: over 2 jaar lijkt het me wel leuk om eens mee te doen :o of volgens jaar :o

btw. dead goede techniek = 8x80. en squat is 6x60 :(

nope :roflol: met 1 rm heb ik nog nooit getest maar die zal daar niet eens in de buurt komen :roflol:

maar is dit elk jaar???

Hoeveel mensen hebbben er vorig jaar in totaal meegedaan?
hoe zit het met leeftijdscategorieen en gewichtsklassen bij de komende wedstrijd?
ik zou eventueel mee willen doen maar weet nog niet zeker.

grt

wimwams 2e post op de vorige pagina geeftie een link naar de resultaten van vorig jaar... ff tellen en je weet het

Doe gewoon mee wesking. gezellig toch?!

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel mensen hebbben er vorig jaar in totaal meegedaan?
hoe zit het met leeftijdscategorieen en gewichtsklassen bij de komende wedstrijd?
ik zou eventueel mee willen doen maar weet nog niet zeker.

grt

zie reactie Seagal, gezellig meedoen dus ;-)

Het gaat om het meedoen, niet om het winnen (zeg ik als competitie gericht persoon). Doe ervaring op, krijg wat leuke tips waar je vervolgens mee aan de slag gaat. Van dan af aan kan het alleen maar beter worden.

Het gaat om het meedoen, niet om het winnen (zeg ik als competitie gericht persoon). Doe ervaring op, krijg wat leuke tips waar je vervolgens mee aan de slag gaat. Van dan af aan kan het alleen maar beter worden.

Ja, dit precies waarvoor deze wedstrijd wordt georganiseerd en als je op die dag nog PR's tilt maakt het misschien nog leuker :)

@Wimwam

hoe streng zijn de regels op deze wedstrijd?

bv bij banken: net zoals bij een echte wedstrijd de halter enige tijd op de borst houden? etc

Het wordt veel minder streng beoordeeld, wel zullen de atleten feedback krijgen op hun beurten, zodat ze de volgende beurten het kunnen verbeteren. Het gaat om die dag te ervaren hoe het is een wedstrijd te doen en hoe mooi het is je op het plankier het beste in jezelf naar boven te krijgen.

oke bedankt voor de info. ik heb zojuist een mail gestuurd voor inschrijving.
we zien wel wat het word.

dat zal wel goed komen. er is wel flink wat werk aan de winkel wat betreft squat.
bench en deadlift gaat wel redelijk. weet je al hoeveel mensen ongeveer in hebben geschreven? grt

wat zijn je stats beast20?

Terug
Naar boven