wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eindelijk de 100kg grens gehaald
)
)
ja met mn rug is et nog steeds niet goed....weet de oorzaak wel ( te korte hamstrings) maar dat duurt wel een maandje voordat et probleem verholpen is
dus ik ga wel naar amsterdam maar weet niet of ik voluit kan gaan dat zie ik zondag wel
![]()
sommige ouders zeuren over et trainen maar mijn pa maakt zelfs mn onderdelen 

maar nu ook nog ff super nieuws![]()
ik wil al een tijdje timbers maken en had al een idee hoe ze zouden moeten worden
ongeveer net zoals die van G-men
maar nu kom ik net thuis en zet k mn fiets in de garage zie k daar 2 super uber vette geile timbers liggen
wat blijkt nou mn pa heeft mn ontwerp een paar keer opgevangen in een gesprek en is op et werk naar staal aan et kijken geweest en heeft timbers voor mij laten maken zonder dat ik et wistsommige ouders zeuren over et trainen maar mijn pa maakt zelfs mn onderdelen
k was zelfs een soort van ontroerd ... heb wel is een stereoinstallatie, fiets of xbox gekregen maar dit is veruit et allermooiste cadeau ooit![]()
Foto's!!!maar nu ook nog ff super nieuws![]()
ik wil al een tijdje timbers maken en had al een idee hoe ze zouden moeten worden
ongeveer net zoals die van G-men
maar nu kom ik net thuis en zet k mn fiets in de garage zie k daar 2 super uber vette geile timbers liggen
wat blijkt nou mn pa heeft mn ontwerp een paar keer opgevangen in een gesprek en is op et werk naar staal aan et kijken geweest en heeft timbers voor mij laten maken zonder dat ik et wistsommige ouders zeuren over et trainen maar mijn pa maakt zelfs mn onderdelen
k was zelfs een soort van ontroerd ... heb wel is een stereoinstallatie, fiets of xbox gekregen maar dit is veruit et allermooiste cadeau ooit![]()