XXL Nutrition

jackalxl`s strongman log

gaat toch lkkr bro;)

• Topic Starter Topic Starter
maandag 26-05-08

Benchpress
10x50kg
8x60kg
6x68kg
5x77kg
3x82kg
3x86kg
1x91kg
2x100kg (PR.... mn vorige pr lag op 95kg :) eindelijk de 100kg grens gehaald :))
1x105kg ( PR.... De 100 ging zo makkelijk dat k de 105kg ook maar wou proberen :D)
25x50kg

Sled drag
30meter 145kg
30meter 225 kg

DB Curl
3x5x22kg
hammer curl
3x6x22kg

Comment:
eindelijk de 100kg grens voorbij met bankdrukken :D

proficiat met je lekkere bench PR!
( 5 kilo meer dan ik :o)
:thumbs:

Gefeliciteerd keerl;)
ga zo door!!:D

Nice nice man, gefeliciteerd :D

dinsdag 27-05-08

MP
8x50kg
6x55kg
5x60kg
4x3x65kg

Pull ups
3x6xbw

Front pulldowns
3x10x75kg

Legpress
4x10xgeen flauw idee :P voelde wel zwaar

Leg extension
3x10xfull stack

10minuten volop op de crosstrainer :)

lekkere fullbody training met et oog op zondag :)

gaat goed kerel;)

lekker pr op de bench. Blijft leuk eens over die 100 te geraken.

Hoe is het nu met je rug kerel?

ja met mn rug is et nog steeds niet goed :( ....weet de oorzaak wel ( te korte hamstrings) maar dat duurt wel een maandje voordat et probleem verholpen is :( dus ik ga wel naar amsterdam maar weet niet of ik voluit kan gaan dat zie ik zondag wel :)

ja met mn rug is et nog steeds niet goed :( ....weet de oorzaak wel ( te korte hamstrings) maar dat duurt wel een maandje voordat et probleem verholpen is :( dus ik ga wel naar amsterdam maar weet niet of ik voluit kan gaan dat zie ik zondag wel :)

Heb zelf ook het idee dat ik te korte hamstrings heb, kan m'n tenen niet aanraken met gestrekte benen (in de verste verte niet) en vind het altijd lastig om m'n sokken aan te krijgen.

Welke oefeningen doe je ervoor?

je bent de enigste Drent kerel!!:(
niels schrijft zich uit!!

aah man kerel dat ga je niet menen :( wat zonde zeg had graag mn 1e wedstrijd tegenover jou willen staan :( maar als et lichaam nee zegt dan moet je et ook gewoon niet doen

maar nu ook nog ff super nieuws :)

ik wil al een tijdje timbers maken en had al een idee hoe ze zouden moeten worden
ongeveer net zoals die van G-men
maar nu kom ik net thuis en zet k mn fiets in de garage zie k daar 2 super uber vette geile timbers liggen
wat blijkt nou mn pa heeft mn ontwerp een paar keer opgevangen in een gesprek en is op et werk naar staal aan et kijken geweest en heeft timbers voor mij laten maken zonder dat ik et wist :D sommige ouders zeuren over et trainen maar mijn pa maakt zelfs mn onderdelen :D
k was zelfs een soort van ontroerd ... heb wel is een stereoinstallatie, fiets of xbox gekregen maar dit is veruit et allermooiste cadeau ooit :D

ik wil al een tijdje timbers maken en had al een idee hoe ze zouden moeten worden
maar nu kom ik net thuis en zet k mn fiets in de garage zie k daar 2 super uber vette geile timbers liggen
wat blijkt nou mn pa heeft mn ontwerp een paar keer opgevangen in een gesprek en is op et werk naar staal aan et kijken geweest en heeft timbers voor mij laten maken zonder dat ik et wist :D sommige ouders zeuren over et trainen maar mijn pa maakt zelfs mn onderdelen :D
k was zelfs een soort van ontroerd ... heb wel is een stereoinstallatie, fiets of xbox gekregen maar dit is veruit et allermooiste cadeau ooit :D

Geweldig man!!! :D Foto's!!!

foto`s zal k morgen ff schieten :)

Heb je je ontwerp op je computer staan?:) Misschien kan je hem posten in het onderwerp dat over eigen SM onderdelen maken gaat.

Heb je eigenlijk nu je timbers naast je bed staan?:) Zodat je de hele dag er na kan kijken :p

idd foto's willen we zien.............ook actie foto's natuurlijk!!
:thumbs:

Terug
Naar boven