XXL Nutrition

Jay Cutler vs iedereen in dit topic

Bezoekers in dit topic

Dacht dat je een grapje maakte maar je bent echt niet zo snugger .... :eek:

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

nou, ik word er niet nat van.

:D :D
 
Hahaha een aardappel is er nog slim bij Rambo.. :o :o
 
Dacht dat je een grapje maakte maar je bent echt niet zo snugger .... :eek: ---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ---------- :D :D
Jij nog snugger :D? ---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------
Hahaha een aardappel is er nog slim bij Rambo.. :o :o
Bij ons zeggen ze: Kan ni klap school :P
 
Hahaha een aardappel is er nog slim bij Rambo.. :o :o

Blijkbaar :D
Dacht iemand kan nooit zooo dom zijn maar toch wel...

Nu weer ontopic graag, die Jay is ekt breet man
 
Blijkbaar :D
Dacht iemand kan nooit zooo dom zijn maar toch wel...

Nu weer ontopic graag, die Jay is ekt breet man

jee = 1 volgeschetuh palingvelletjuuhhh
 
Wanne midget die Jay

image.jpg
 
Blijkbaar :D Dacht iemand kan nooit zooo dom zijn maar toch wel... Nu weer ontopic graag, die Jay is ekt breet man
Jai iz breter den jji ^^ Ow en jij bent diegene die off topic was gegaan dus nu niet komen blijten =D
 
Los van je gekke vraag en je absurde spelling, wat is dit nu voor topic titel... :rolleyes:
 
en ja hoor we hebben er weer een valt wel erg op de laatste tijd dat alle nieuwe dbb ers met ong. 100-300 post het allemaal zo goed weten en met iedereen ruzie maken

en als je hun stats ziet je afvraagt wat ze beter kunnen doen ?? ik denk trainen-vreten- slapen
 
en ja hoor we hebben er weer een valt wel erg op de laatste tijd dat alle nieuwe dbb ers met ong. 100-300 post het allemaal zo goed weten en met iedereen ruzie maken

en als je hun stats ziet je afvraagt wat ze beter kunnen doen ?? ik denk trainen-vreten- slapen

Ik zie je anders ook geen nuttig antwoord geven op TS zijn vraag?
 
en ja hoor we hebben er weer een valt wel erg op de laatste tijd dat alle nieuwe dbb ers met ong. 100-300 post het allemaal zo goed weten en met iedereen ruzie maken en als je hun stats ziet je afvraagt wat ze beter kunnen doen ?? ik denk trainen-vreten- slapen

Het valt ook op hoe slecht midgets van -1.70m zijn in het schrijven van de Nederlandse taal.
 
Het valt ook op hoe slecht midgets van -1.70m zijn in het schrijven van de Nederlandse taal.

hoera je bent nummer 24568 die dit al zegt in 6 jaar tijd boeit me geen drol is het chinees ? of Arabisch?

nee toch kun je het gewoon lezen toch :who::who::who::who::who::who:
 
hoera je bent nummer 24568 die dit al zegt in 6 jaar tijd boeit me geen drol is het chinees ? of Arabisch? nee toch kun je het gewoon lezen toch :who::who::who::who::who::who:

wat zeg je ?????????
 
Jai iz breter den jji ^^ Ow en jij bent diegene die off topic was gegaan dus nu niet komen blijten =D

Word jij wel eens uitgelachen om je lengte?
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Word jij wel eens uitgelachen om je lengte?

Ik denk dat hij daar moeite mee heeft, zeker in combinatie met zijn gewicht.:yarly:
 
en ja hoor we hebben er weer een valt wel erg op de laatste tijd dat alle nieuwe dbb ers met ong. 100-300 post het allemaal zo goed weten en met iedereen ruzie maken en als je hun stats ziet je afvraagt wat ze beter kunnen doen ?? ik denk trainen-vreten- slapen

Shit, val ik daar nét in..
 
Back
Naar boven