MuscleMeat

Je favoriete vechter(s)

• Topic Starter Topic Starter
Als je goeie highlight video's hebt van je idool/vechter mag je ze er gerust op posten ook hoor :D

haha what the hell die kerel is gestoord.

- Giorgio Petrosyan
- Artem Levin
- Mohammed Khamal

Roy Jones Junior

Badr Hari

Ismael Londt

Uiteraard GSP omdat hij net als mij Kyokushin doet en heel sympathiek is. Geen typische arrogante vechter.

Verder heb ik veel favorieten. Heb het vooral voor heavyweights maar dat is gewoon omdat het meer sensationeel is die bezig te zien.

Van Anders Silva ben ik niet echt fan. Maar dat is ieder zijn ding.

Uiteraard GSP omdat hij net als mij Kyokushin doet en heel sympathiek is. Geen typische arrogante vechter.

Verder heb ik veel favorieten. Heb het vooral voor heavyweights maar dat is gewoon omdat het meer sensationeel is die bezig te zien.

Van Anders Silva ben ik niet echt fan. Maar dat is ieder zijn ding.

Bij de heavyweights zal je altijd een KO zien maar ze hebben toch ene kleinere gas tank.

Flyweights zijn beesten vind ik. Ian Mccall:D.
Constant actie.

Nochtans 1 van de populairste vechters in de UFC.
Je moet zijn gevecht met Benson Henderson eens bekijken, lekker wild haha.

Dat het zo'n goed/leuk gevecht was kwam puur door Henderson. Elk ander gevecht van hem plakt hij aan zn tegenstander vast t hele gevecht.

Dat het zo'n goed/leuk gevecht was kwam puur door Henderson. Elk ander gevecht van hem plakt hij aan zn tegenstander vast t hele gevecht.

Clay Guida vs Sanchez slugfest echt phew was fight of the year, maar ik kan me vergissen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aplollo.jpg

Leuk dat je deze man noemt! Afgelopen zomer zijn boek in 1 adem uitgelezen. Mooi maar ook triest verhaal. Mocht je niet weten dat er een boek over hem is, bij deze.

oke, interessant dat wist ik niet. Ga even kijken. Binnenkort weer een half jaar niets te doen dus ga hem meteen bestellen.
Ps kan je geen karma geven(je bent de laatste geweest die ik heb gestuurd) je houd het tegoed.

Fedor Emelianenko....sowieso

Terug
Naar boven