- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima training nog als je met koorts traint
Heb vorig jaar rond deze tijd een maandje of 4-5 P/P/L power/hypertrofie gedaan. Zaten wat voor en nadelen aan. Krachttoename was er zeker en benen gingen goed vooruit. Schouders begonnen echter wat achter te lopen en deze heb ik weer helemaal bijgetrokken in de 5 daagse split erna. Front/side delts pakte je dan samen met borst op de pushdag. Heb gemerkt dat mijn schouders erg goed reageren op veel volume en echt veel volume voor schouders draai je niet met P/P/L. In het schema dat ik nu volg komt alles evenveel aan bod.
Geef je zo nog antwoord op de pm trouwens![]()
Met koorts trainen, ik moet er niet aan denken! Restecp!
Ziet er prima uit man! Ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen
Wat betreft IF kan ik je niet helpen, geen ervaring mee. Je kunt skatermarvin eens vragen wellicht!
Denk het wel, en mocht je nog iets missen kun je dat altijd toevoegen.Oke, thanks, heb 'm een PB gestuurd.
Ga ff proberen of dit voldoende volume voor armen is. Wat denk jij?

Shit ik kan nooit meer armen trainen nuIs schouders/armen wel zo goed idee dag na borst/ rug omdat je daar indirect ook je biceps/triceps mee belast?

zo erg belast je je armen ook weer niet 
Denk het wel, en mocht je nog iets missen kun je dat altijd toevoegen.
Shit ik kan nooit meer armen trainen nu
elke dag fapsessies![]()
zo erg belast je je armen ook weer niet
Is schouders/armen wel zo goed idee dag na borst/ rug omdat je daar indirect ook je biceps/triceps mee belast?
Dan zou het wel meer persoonlijk zijn, voor de rest ziet schema er wel goed uit, succes ermee!
Waarom gaat dat met IF je niet lukken?
Doe het zelf ook, 1000kcal per maaltijd zit je zo op.
Volg
Welkom!
Volgens het IF leangains protocol neem je 20% van je kcal inname in je 1e pre-workout meal, 20% van je kcal inname in je 2e pre-workout meal en dan 60% in je post-workout meal. Ik heb moeite om zoveel kcal in m'n post-workout meal naar binnen te krijgen. Ik denk dus dat ik m'n pre-workout meals iets groter ga maken.
Denk dat ik het volgende ga doen:
- meal 1: 25% kcal
- meal 2: 25% kcal
- meal 3 (post workout): 50% kcal
Ik zou het persoonlijk niet te nauw nemen. Ik doe inderdaad ook wat jij zegt, allebei de meals wat groter maken en als het kan zorgen dat je de meeste kcals na je training eet. Is IMO ook geen ramp als je dat niet doet.. Gaat meer om je totale kcal inname.
Idd, die 20% is ook maar een richtlijn. Hij geeft trouwens ook aan 20-25%. Dus ik ga gewoon voor 25% per pre-workout maaltijd.
Ja man. Gewoon veel carbs en eiwitten proppen na je training.
Helemaal geen ambities meer om iets met vechtsport te doen btw?
Vind het een gouden combinatie.
Best ingrijpend geweest die operatie wel fijn dat je weer kan beginnen, sterkte met je herstel in ieder geval en zal het via hier blijven volgen.