MuscleMeat

JelmerF 2008-2010-heden Foto Topic

• Topic Starter Topic Starter
Klopt het gaat echt hard!.

Ik heb in december een voedingsschema gekregen van die sportdietiste, maar ik gebruik dat als minimum (kom dan uit op 2800kcal per dag en 155 gram eiwitten). Ik probeer hier altijd boven te zitten zo rond de 3500kcal en 180gram eiwitten en dat lukt goed voor men gevoel:).

Mijn training ziet er nog hetzelfde uit een 3 daags split schema (deze staat gepost op pagina 1) ik probeer hier veel variatie in te houden zodat men spieren niet wennen aan de trainingen, ik heb 6 weken een 4 split schema gevolgd maar merktte hierbij dat ik te weinig rust had (heb toen wel een paar kg gepakt). maar men lijf was na die 6 week vermoeid. ik hou het nu dus bij 3 daags dan kan ik elke training volle bak gaan.

Ik zie alleen een 4 daags schema, kan my bad zijn.:p

****ed up. vandaag is mijn wijsvinger gesubluxeert en door het rechtzetten zijn er breukjes ingekomen. ik heb nu gips om mijn linkerhand en mag de komende week niet mijn armen trainen kan dus alleen buik, benen en 1 arm trainen.

een tegenslag, maargoed die maken je sterker!

****ed up. vandaag is mijn wijsvinger gesubluxeert en door het rechtzetten zijn er breukjes ingekomen. ik heb nu gips om mijn linkerhand en mag de komende week niet mijn armen trainen kan dus alleen buik, benen en 1 arm trainen.

een tegenslag, maargoed die maken je sterker!

Klote man, maar inderdaad doorzetten!

Maandag gaat het gips eraf en dan mag ik weer trainen:cool:

Vandaag voor controle geweest bij de chirurg.

Blijkt helemaal niks mis te zijn met men hand, week voor niks in gips gezeten. er zat alleen een peesje klem.

Oftewel

Ik kan gewoon weer men trainingen gaan hervatten:D

Zeer goede vooruitgang..

Maar ben zeker niet onder de indruk van de kuiten, ondanks dat je er zelf erg trots op bent.. (trots zijn is altijd goed, maar ik ben liever objectief :D Ook over mezelf uiteraard)
De foto van bovenaf op de kuit zie ik bijna geen definitie en/of dikte.. alleen een lijntje aan de zijkant waar je aan kan zien dat je er wel degelijk mee bezig bent!

Over de schouders.. de dikte kan je wel kweken, gewoon de middenkop trainen, komt ie vanzelf naar buiten te staan :)

Gaat wel goed moet ik zeggen! Dikke benen ook! (Kuiten zijn daarentegen wel redelijk in verhouding dus vat mijn kritiek aub niet op als negatief iets :))

Zeer goede vooruitgang..

Maar ben zeker niet onder de indruk van de kuiten, ondanks dat je er zelf erg trots op bent.. (trots zijn is altijd goed, maar ik ben liever objectief :D Ook over mezelf uiteraard)
De foto van bovenaf op de kuit zie ik bijna geen definitie en/of dikte.. alleen een lijntje aan de zijkant waar je aan kan zien dat je er wel degelijk mee bezig bent!

Over de schouders.. de dikte kan je wel kweken, gewoon de middenkop trainen, komt ie vanzelf naar buiten te staan :)

Gaat wel goed moet ik zeggen! Dikke benen ook! (Kuiten zijn daarentegen wel redelijk in verhouding dus vat mijn kritiek aub niet op als negatief iets :))

Klopt er zit nog weinig definitie in de kuit maar dat komt vanzelf, ze lopen iig niet achter (dat is het belangrijkste toch?), Klopt met de schouders ben ik hard aan de gang de middenkop krijgt extra aandacht (brandsetjes lateral raises doen het erg goed merk ik). iig bedankt voor je kritiek:)

Hier even een paar nieuwe vorderingsfoto's

DSC00639b.jpg

DSC00639.jpg

het gaat lekker alleen de bovenkant loopt wat achter volgens mij?.

Tips Tips Tips!

Nee man, ik vind dat alles goed in verhouding is.

Heel goed man

Benen mag je trots op zijn, armen mooi, triceps zijn mooi.

maar chest valt me tegen in vergelijking tot je andere spieren

Benen mag je trots op zijn, armen mooi, triceps zijn mooi.

maar chest valt me tegen in vergelijking tot je andere spieren

De laatste chest foto dateerd uit oktober 2010, inmiddels is die chest goed aan het bijtrekken, zal het even onthouden als ik volgende keer foto's maak!.

Ziet er super uit man. Hoeveel meten je armen nu als ik vragen mag?

En ook nog even een front dubbel bicep pose

eerst een foto van eind december 2010

29122010955.jpg

En een foto van afgelopen zaterdag 26 maart 2011

Foto-NJMKT3IY.jpg

Men schouders beginnen goed bij te trekken in de breedte en dat is prettig!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven