- Waardering
- 62
Klopt het gaat echt hard!.
Ik heb in december een voedingsschema gekregen van die sportdietiste, maar ik gebruik dat als minimum (kom dan uit op 2800kcal per dag en 155 gram eiwitten). Ik probeer hier altijd boven te zitten zo rond de 3500kcal en 180gram eiwitten en dat lukt goed voor men gevoel
.
Mijn training ziet er nog hetzelfde uit een 3 daags split schema (deze staat gepost op pagina 1) ik probeer hier veel variatie in te houden zodat men spieren niet wennen aan de trainingen, ik heb 6 weken een 4 split schema gevolgd maar merktte hierbij dat ik te weinig rust had (heb toen wel een paar kg gepakt). maar men lijf was na die 6 week vermoeid. ik hou het nu dus bij 3 daags dan kan ik elke training volle bak gaan.
Ik heb in december een voedingsschema gekregen van die sportdietiste, maar ik gebruik dat als minimum (kom dan uit op 2800kcal per dag en 155 gram eiwitten). Ik probeer hier altijd boven te zitten zo rond de 3500kcal en 180gram eiwitten en dat lukt goed voor men gevoel
.Mijn training ziet er nog hetzelfde uit een 3 daags split schema (deze staat gepost op pagina 1) ik probeer hier veel variatie in te houden zodat men spieren niet wennen aan de trainingen, ik heb 6 weken een 4 split schema gevolgd maar merktte hierbij dat ik te weinig rust had (heb toen wel een paar kg gepakt). maar men lijf was na die 6 week vermoeid. ik hou het nu dus bij 3 daags dan kan ik elke training volle bak gaan.