HarryHercules
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg motiverend // inspirerend. Ga je zeker volgen.
Uiteindelijk ook 'n logje zodra ik alles op orde heb.
Keep up the good work!
PS: Ben overigens vrij benieuwd naar je voeding.
daar reageer ik het beste op!, ja is makkelijk weg te krijgen en best lekker!!

@ Satuhati: tijdens het droog trainen doe ik carb cycling jadaar reageer ik het beste op!, ja is makkelijk weg te krijgen en best lekker!!
@Harry hercules haha jwt http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z0DO0XyS8Ko
@RFFNCK: ja opzich wel! 2 week terug een griepje gehad en vorige week een zeurende pees maar de groei zit er nog lekker in!
@Hendrie: Thanks man!
Vandaag rustdag gehad en morgen Benen trainen!

Zeker. Had zelf iets te weinig rozijnen toegevoegd today maar vrijdag maar weer ff wat meer toevoegen
At je veel onder onderhoud en/of werkte de carb-cycle bij jou m.b.v. high carb(300-400) op trainingsdagen en low carbs(50-100) op rustdagen?
Ben overigens erg benieuwd hoe de nieuwe schema-indeling bevalt met 2x delts p/wk. Lijkt me afentoe vrij zwaar na donderdag, rear delts/evt. zijkant delts vrijdags Chest/triceps optimaal te kunnen gebruiken?
Voor mijn wedstrijd dieet zat ik erg laag, men lichaam reageerde niet op simpelweg laag in koolhydraten gaan en ben daarom de laatste 8 weken begonnen met hoog/laag dagen (4 dagen laag 1 dag hoog). op 4 lage dagen zat ik op 66gram carbs per dag (onder de 50 gram is keto) + 14 uur cardio per week haha.
Goed gezien!, heb het schema wat aangepast zodat het beter verdeeld is. eventueel pak ik woensdag en donderdag een rustdag omdat ik nu op zaterdag vrij ben om de week van men werk.
Maandag: Rug/Kuiten/Rear Delts/evt Zijkant Delts
Dinsdag: Schouders/Triceps
Donderdag: Quads/Hams/Biceps
Vrijdag: Chest/Traps/Zijkant schouders
Op dinsdag doe ik compound oefeningen + isolatie en op vrijdag alleen isolatie voor de zijkant schouders. dit omdat 2 keer compounds doen voor schouders teveel is.
Precies. Wilde dit ook gaan toepassen alleen ben bang erg veel gewicht (lees: spiermassa) te verliezen tijdens deze carb-cycle. Dus je deed bijvoorbeeld ma/di/wo/do laag vrijdag hoog vervolgens zat/zon/ma/di laag en dan woensdag hoog?
Plus; trainde je volgens 'n zelfde split-schema als nu?( naast de 14x cardio natuurlijk..)
Hey jelmer.
Je stond deze maand in de M&F met harry de jonge met een benen pose.![]()