AndroidHealthClinic

JelmerF's log road to a better bodybuilder

Ik ben grote fan van jou

• Topic Starter Topic Starter
Hoppa! lekker rug/rear delts gebeukt!!

Rug:

Pulldowns: 4 sets 8 * 77
Seated Rows: 4 sets 10 * 67kg
DB row: sets 10 * 24kg
Deadlift: 4 sets 100kg deadlift op reps HNGGGG
Back extensions 3 sets + 1 dropsets 10 * 80, 10 * 70, 10 * 70, 10 * 70,60,50

Rear delts:

4 sets superset Kai greene pulldowns / Bent over rear delts raises!

Was een lekkere training, opzich nog wel wat kracht na de griep te hebben gehad!.

Morgen schouders/triceps!

Erg motiverend // inspirerend. Ga je zeker volgen.

Uiteindelijk ook 'n logje zodra ik alles op orde heb.

Keep up the good work!

PS: Ben overigens vrij benieuwd naar je voeding.

Erg motiverend // inspirerend. Ga je zeker volgen.

Uiteindelijk ook 'n logje zodra ik alles op orde heb.

Keep up the good work!

PS: Ben overigens vrij benieuwd naar je voeding.

Thanks kerel!, doet me goed dat te horen!.

eetschema staat vgm nog ergens in dit logje.

Vanochtend Zijkant schouders / Triceps getraind

5 sets shoulder press
4 sets side Laterals + 1 dropset

Triceps
Pushdowns 4 sets
Skullcrushers 4 sets
1 dumbbellstrekken achter hoofd 4 sets
Reverse Pushdowns 3 sets

goed bezig.beest,vrijdag samen ff knallen en savonds gezellig op stap!

Net even het havermout//ei recept van je uitgeprobeerd. Simpel om te maken en erg makkelijk weg te krijgen.

Aanrader.

Edit:

Eet je tijdens het droogtrainen overigens ook evenveel kcals(4000) en/of maak je gebruik van carb-cycling?

Goed bezig Jelmer Pichiboy

Lekker Jelmer, ben je goed aan het gainen nog?

Klasse man! Erg sterk

@ Satuhati: tijdens het droog trainen doe ik carb cycling ja:) daar reageer ik het beste op!, ja is makkelijk weg te krijgen en best lekker!!:D:D
@Harry hercules haha jwt https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z0DO0XyS8Ko

@RFFNCK: ja opzich wel! 2 week terug een griepje gehad en vorige week een zeurende pees maar de groei zit er nog lekker in!:D

@Hendrie: Thanks man!:D

Vandaag rustdag gehad en morgen Benen trainen!

@ Satuhati: tijdens het droog trainen doe ik carb cycling ja:) daar reageer ik het beste op!, ja is makkelijk weg te krijgen en best lekker!!:D:D
@Harry hercules haha jwt http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z0DO0XyS8Ko

@RFFNCK: ja opzich wel! 2 week terug een griepje gehad en vorige week een zeurende pees maar de groei zit er nog lekker in!:D

@Hendrie: Thanks man!:D

Vandaag rustdag gehad en morgen Benen trainen!

Zeker. Had zelf iets te weinig rozijnen toegevoegd today maar vrijdag maar weer ff wat meer toevoegen ;)

At je veel onder onderhoud en/of werkte de carb-cycle bij jou m.b.v. high carb(300-400) op trainingsdagen en low carbs(50-100) op rustdagen?

Ben overigens erg benieuwd hoe de nieuwe schema-indeling bevalt met 2x delts p/wk. Lijkt me afentoe vrij zwaar na donderdag, rear delts/evt. zijkant delts vrijdags Chest/triceps optimaal te kunnen gebruiken?

Zeker. Had zelf iets te weinig rozijnen toegevoegd today maar vrijdag maar weer ff wat meer toevoegen ;)

At je veel onder onderhoud en/of werkte de carb-cycle bij jou m.b.v. high carb(300-400) op trainingsdagen en low carbs(50-100) op rustdagen?

Ben overigens erg benieuwd hoe de nieuwe schema-indeling bevalt met 2x delts p/wk. Lijkt me afentoe vrij zwaar na donderdag, rear delts/evt. zijkant delts vrijdags Chest/triceps optimaal te kunnen gebruiken?

Voor mijn wedstrijd dieet zat ik erg laag, men lichaam reageerde niet op simpelweg laag in koolhydraten gaan en ben daarom de laatste 8 weken begonnen met hoog/laag dagen (4 dagen laag 1 dag hoog). op 4 lage dagen zat ik op 66gram carbs per dag (onder de 50 gram is keto) + 14 uur cardio per week haha.

Goed gezien!, heb het schema wat aangepast zodat het beter verdeeld is. eventueel pak ik woensdag en donderdag een rustdag omdat ik nu op zaterdag vrij ben om de week van men werk.

Maandag: Rug/Kuiten/Rear Delts/evt Zijkant Delts
Dinsdag: Schouders/Triceps
Donderdag: Quads/Hams/Biceps
Vrijdag: Chest/Traps/Zijkant schouders

Op dinsdag doe ik compound oefeningen + isolatie en op vrijdag alleen isolatie voor de zijkant schouders. dit omdat 2 keer compounds doen voor schouders teveel is.

Voor mijn wedstrijd dieet zat ik erg laag, men lichaam reageerde niet op simpelweg laag in koolhydraten gaan en ben daarom de laatste 8 weken begonnen met hoog/laag dagen (4 dagen laag 1 dag hoog). op 4 lage dagen zat ik op 66gram carbs per dag (onder de 50 gram is keto) + 14 uur cardio per week haha.

Goed gezien!, heb het schema wat aangepast zodat het beter verdeeld is. eventueel pak ik woensdag en donderdag een rustdag omdat ik nu op zaterdag vrij ben om de week van men werk.

Maandag: Rug/Kuiten/Rear Delts/evt Zijkant Delts
Dinsdag: Schouders/Triceps
Donderdag: Quads/Hams/Biceps
Vrijdag: Chest/Traps/Zijkant schouders

Op dinsdag doe ik compound oefeningen + isolatie en op vrijdag alleen isolatie voor de zijkant schouders. dit omdat 2 keer compounds doen voor schouders teveel is.

Precies. Wilde dit ook gaan toepassen alleen ben bang erg veel gewicht (lees: spiermassa) te verliezen tijdens deze carb-cycle. Dus je deed bijvoorbeeld ma/di/wo/do laag vrijdag hoog vervolgens zat/zon/ma/di laag en dan woensdag hoog?

Plus; trainde je volgens 'n zelfde split-schema als nu?( naast de 14x cardio natuurlijk..)

Precies. Wilde dit ook gaan toepassen alleen ben bang erg veel gewicht (lees: spiermassa) te verliezen tijdens deze carb-cycle. Dus je deed bijvoorbeeld ma/di/wo/do laag vrijdag hoog vervolgens zat/zon/ma/di laag en dan woensdag hoog?

Plus; trainde je volgens 'n zelfde split-schema als nu?( naast de 14x cardio natuurlijk..)

Klopt!, Je kan ook eerst beginnen met 2 dagen laag en 1 dag hoog en dan kijken of je vet kwijtraakt (deed ik eerst ook), maar dat ging niet hard genoeg dus werden het 4 lage dagen en 1 dag hoog.

Schema wat ik toen had was gemaakt door de coach die ik toen had (ook een 4 dagen split)

Hey jelmer.
Je stond deze maand in de M&F met harry de jonge met een benen pose. :)

Hey jelmer.
Je stond deze maand in de M&F met harry de jonge met een benen pose. :)

Yeaaah Buddy!

72470_10200270847428078_1361038913_n_zpsc95883fc.jpg

iemand attendeerde me erop!, wel vet vond ik dat harry die foto geplaatst heeft:D

Is gemaakt tijdens de laatste gezamenlijke training van de flexcup in november, sta daar op men 3e lage dag haha

Laatste

Hoe staat de progressie?

Vette foto kerel!

Progressie gaat lekker!!

Heb vrijdag een bazentraining gedaan met sim1986
hacksquats 4 sets 12/15 reps
4 sets squats op reps,
4 sets leg press 12 reps + 1 dropset,
4 sets smith machine squats met 60kg op reps

Alle oefeningen goed uitvoeren en goed diep zakken

Daarna 5 sets kuitheffen op reps + 1 dropset fullstack tot failure daarna 20kg eraf tot failure enzovoort tot 70kg.

Beentjes na de training
2013-04-12210301_zpsbad1913a.jpg

Filmpje van de leg press dropset
http://www.youtube.com/watch?v=haxGJH_JsTc

loop nu nog steeds krom en zakte op het station nog door me pootjes toen men kuiten verkrampten haha

Zaterdag zijn we naar de fibo geweest!

IMG-20130414-WA0007_zpscc33b3f2.jpg

IMG-20130414-WA0009_zpsc73dc993.jpg

http://s36.photobucket.com/user/scampaap/media/IMG-20130414-WA0011_zpsabd2e459.jpg.html
http://s36.photobucket.com/user/scampaap/media/IMG-20130414-WA0012_zps0393bad2.jpg.html
http://s36.photobucket.com/user/scampaap/media/IMG-20130414-WA0013_zpscd5e78dc.jpg.html
IMG-20130414-WA0005_zpsa354f9f0.jpg

Was leuk om een keer geweest te zijn!, vooral de foto met evan en branch vind ik vet omdat men arm daar groot lijkt haha

Terug
Naar boven