- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer man, is net iets te ver om eens op consultatie te komen. Ben zelf van st-niklaas.
En treino naar daar is een dik uur.Ey jeppe ik ben 1.79 en 84 kilo. Train nu 7 maanden en volg deze voeding schema wat vind je ervan ( op en aanmerkingen zijn altijd mooi meegenomen natuurlijk)
-10.00- 500 ml melk+50 gram brinta+ 1 banaan+ 40 gram whey
-12.00- 4 bruine boterhammen(volkoren) met kipfilet + eetlepel lijnzaad olie
-14.00- 4 bruine boterhammen(volkoren) met kipfilet + 30 gram whey+ lepel lijnzaad olie
-16.00- 100 gram lain gainer met 500 ml melk
-18.00- Pre workout= 5 g creatine + Xtend + 30 gram whey
-19.30- Post workout= 5g creatine + eas vassive amino+30 gram whey
- 21.00- 200 gram pangafilet met 100 gram rijst+ lepel lijnzaadolie
- 23.00- 40 gram whey 300 ml melk
- 01.00- 500 gram magere kwark + lepel lijnzaadolie
Wat vind je ervan Jeppe?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutschema-215967/
mijn cutschema, heb ook die visolie caps + BCAA van XXL gekocht die je had aangeraden, tips?
)
nee euh ff kijken 
Jeppe zit momenteel wat met mijn voeding te spelen, zal je het hele schema besparen.
Mijn doel is mijn vet wat terug te brengen na een extreme bulk. Ik ben al wat vet kwijt maar ik zat helaas wat te laag in de calorien waardoor ik ook wat spiermassa verloor.
Om te beginnen eerst wat over mijn BMR en onderhoud.
BMR = 2216 kcal (Formule van Harris-Benedict)
Onderhoud(kantoor) = 2850kcal
Krachttraining = 900kcal
Cardio = 250kcal
Onderhoud(trainingsdag) = 4000kcal
Als ik ga cutten ga ik maximaal 15-20% onder mijn onderhoud zitten.
Wat is nu wijs? Per dag aanpassen wat ik moet eten? Mijn onderhoud ligt op trainingsdagen namelijk een stuk hoger dan die op rustdagen.
Dus op rustdagen op 2850-430= 2420 kcal gaan zitten en
op trainingdagen op 4000-800=3200 kcal gaan zitten
of uitgaan van een gemiddelde onderhoud en zo de hele week stabiel in mijn maaltijden blijven?
Hey Jeppe. Ik werd door Jeffa getipt over dit topic.
Zou je even naar mijn dieet willen kijken?
Ik heb het in een ander topic als word bestand als bijlage toegevoegd. Zodat je alle verhoudingen e/k/v ook kunt zien. Het lukte me hier niet om het bestand toe te voegen dus:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bulk-dieet-tips-zijn-welkom-215864/
Alvast bedankt!

Thnx Jeppe.Oke, eerst en vooral geloof ik niet in die magische formules om je onderhoud enzo te berekenen. Dat leer je gewoon door te eten, op de weegschaal te staan en in de spiegel te kijken.
Ik zou stabiel eten, elke dag hetzelfde, met uitzondering van je PWO shake dan ofzo. Je 'groeit' en herstelt op je niet trainingsdagen dus heb je weldegelijk genoeg voeding nodig om dat herstelproces te verwezenlijken. Misschien carbs wat lager en vet wat hoger om zo te compenseren op niet trainingsdagen.