XXL Nutrition

Jim Wendler 5/3/1

Bezoekers in dit topic

Eng met een hoofdletter E zelfs... :eek:
 
Het is wel goed dat meer mensen hem gaan lezen want nu lijkt het wel of de meesten denken dat het enige dat er in te lezen valt is dat je week 1 en 2 om moet draaien en wat singles er bij doet... :rolleyes:

net gelezen... erg weinig nieuwe informatie t.o.v. het vorige boek. vond alleen die 100 questions wel erg leuk om te lezen
 
net gelezen... erg weinig nieuwe informatie t.o.v. het vorige boek. vond alleen die 100 questions wel erg leuk om te lezen
Dat vond ik in eerste instantie ook een beetje.
En als je geen wedstrijden doet en/of in gear lift, heeft het minder meerwaarde dan wanneer je dat wel doet.
Maar het heet ook niet voor niks "for Powerlifting" natuurlijk éh?! ;)
 
Dat stuk over gear vind ik nou ook niet echt interessant.
 
Dat vond ik in eerste instantie ook een beetje.
En als je geen wedstrijden doet en/of in gear lift, heeft het minder meerwaarde dan wanneer je dat wel doet.
Maar het heet ook niet voor niks "for Powerlifting" natuurlijk éh?! ;)

jij zoekt gewoon voor je zelf een excuus om het aanschaffen van het boek niet te hoeven vergelijken met een briefje van 20 euro direct door midden scheuren
 
jij zoekt gewoon voor je zelf een excuus om het aanschaffen van het boek niet te hoeven vergelijken met een briefje van 20 euro direct door midden scheuren
:roflol:
 
Ziet er goed uit.
Een vraag: Waarom moet je deloaden??? ik zou denken als je aan week een begint dat je gewoon door kan gaan?
 
Begin even vanaf de eerste post te lezen. ;)
 
Maar daar kom ik vandaan en ik zag geen antwoord, waarom??:sad:
 
Waarom zijn de posts van Markos veranderd in puntjes? :(
 
die jongen maakt overal een punt van
 
Maar daar kom ik vandaan en ik zag geen antwoord, waarom??:sad:
Heb je ook het stukje van Markkos gelezen, dat Jim het inmiddels iets aangepast heeft voor wie niet wilt deloaden?
Het is persoonlijk, en word aangeraden om overtraining te voorkomen.

Waarom zijn de posts van Markos veranderd in puntjes? :(
Omdat Jim eigenlijk geld wilt voor zijn boek. ;)
 
Even snel het e.a. opgezocht.
Eerst weer eens een poos 5x5 volhouden en in de tuessentijd eens kijken hoe een schema er volgens dit principe uit zou zien.
De assist-oefeningen is me nog niet geheel duidelijk
 
Even snel het e.a. opgezocht.
Eerst weer eens een poos 5x5 volhouden en in de tuessentijd eens kijken hoe een schema er volgens dit principe uit zou zien.
De assist-oefeningen is me nog niet geheel duidelijk

Gewoon pompen.
 
Of, je moet "The worlds strongest Shrugger" willen worden ofzo natuurlijk! :D
 
"On Your knees now!" :D

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 09:36 ----------

(vrij naar Bono van U2)
 
Ik wil geen grappen over knieen horen hier:D
 
Back
Naar boven