girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench als extra oefening bij MP, en Squats bij Deadlifts.![]()

.Nog 1 vraag, hoe lang dit schema volgen? Lijkt mij dat je op andere assistance na niet echt van schema hoeft te veranderen of heb ik dat fout? Jim Wendler is wel echt een baas trouwens.

Wendler is idd heerlijk simpel en effectief. Alleen voor squat en bench press heb ik eigenlijk meer frequentie dan 1x per week nodig merk ik.![]()
Heb ondertussen al 2x 7 cycli van 531 achter de rug + 1x4 cycli. Wat ik opmerk bij mezelf is dat ik altijd, elke keer op squat een pak sterker word. Voor deadlift doet het ook wat, tot mijn aantal reps laag wordt, en op bench heb ik nooit een positieve evolutie.
Zijn er mensen die hetzelfde hebben ervaren of is dit eerder een persoonlijke kwestie?
Ik ben heel erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen qua 5/3/1..
Gezien het nieuwe FUllbody template van 5/3/1, en binnen nu en een paar weken een 2nd edition van het originele 5/3/1 boek..
En het feit dat Jimmy groot fan is van John Broz, die toch wel lijnrecht tegenover hem staat qua frequentie/volume/herstel/intensiteit etc.
bij wendler word geadviseerd niet te trainen tot failure.
het zou ten eerste demotiverend zijn en ten tweede zou het je herstel in de weg zitten. Je hebt in principe een week tijd om te herstellen, lijkt mij voldoende om compleet hersteld te zijn?
Zo ik heb het wendler boek. Net mijn eerste wendler training gehad. Direct vorige vpr van dl van 5*130 verbeterd naar 4*140. En nog wat hams en kuiten pompwerk. Ben helemaal gemotiveerd.
Hier klopt iets niet. Je vpr is 5x130 en je doet je eerste Wendler training 4x140? Volgens mij ben je de 90 procent vergeten.