Ja precies, opwarm setje van 35 kg en dan steeds 10 kg er bij op doen.. Moet dacht ik wel minstens de 50 kg kunnen pakken..![]()
Haha ja daarom
rustig opbouwen.. Techniek > gewicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies, opwarm setje van 35 kg en dan steeds 10 kg er bij op doen.. Moet dacht ik wel minstens de 50 kg kunnen pakken..![]()
rustig opbouwen.. haha dat red jij makkelijk joh! als ik dat red, red je wel de 60 minstens. maar succes bro!
ik had aangegeven dat ik emails binnen wou hebben als er een post kwam in je log, maar dat kreeg ik niet.. dus vandaar late reactie![]()
maandag hopelijk weer knallen!
Haha ja daaromrustig opbouwen..
Techniek > gewicht.

Haha ik denk het ook wel man, mijn training ging helaas niet door.. moest veel regelen die dag..maandag hopelijk weer knallen!
Ja ik heb nog weinig gepost, wegens omstandigheden die weer mijn schema in de war gooit.![]()

Haha gewoon alles een dag opschuiven als je niet kan trainen![]()

Ja precies dat kan ook, maar door deze toestand heb ik elke dag wel weer wat op het programma..
En ook met eten gaat het soms k*t door stress..![]()

Haha, ach.. weekje aankloten kan niet zo heel veel kwaad.. Zolang je je daarna maar weer goed herpakt![]()
maar ik denk dat ik het wel moet redden om deze week nog even goed te kunnen knallen..Altijd beter dan niks doen idd.. maar wanneer eten slecht is kan het ook behoorlijk katabool werken..maar ik denk dat ik het wel moet redden om deze week nog even goed te kunnen knallen..

Voor een weekje? Je bent geen pro man, in t ergste geval ben je een week bezig om t weer terug te krijgen![]()

maarja, met al die ziekenhuis bezoekjes ben je het ook wel eens beu aan het worden.. 

en straps helpen wel behoorlijk of niet? ik wil ze ook aanschaffen denk dat dat enorm gaat helpen in de toekomst..
Ziet er goed uit man!! lekkere training hoor, wou zeggen je bor's lijken wat laag maar dat is logisch als je dat na de DL doeten straps helpen wel behoorlijk of niet? ik wil ze ook aanschaffen denk dat dat enorm gaat helpen in de toekomst..
Woensdag gewoon weer trainen!! zal wel goed komen je heb genoeg discipline![]()
Nu weet ik dat ik met riem nog wel aardig zwaarder kan pakken..
ze zijn wel aan te raden ja! gewoon die van B&F zijn goed genoeg.

Thx bro! Ja ging wel lekker, alleen was ik vergeten mijn riem om te doen.. Dus kon er weinig uit halen.. Ik keek er wel van op dat ik nog zo hoog pakte zonder riem.Nu weet ik dat ik met riem nog wel aardig zwaarder kan pakken..
Ja mijn bor's zijn wat laag ook doordat het na DL is ja.. Dan ben ik al behoorlijk leeg, en ik deed ze nu ook zonder riem.. was het vergeten![]()
straps helpen je wel met de zwaardere setjes wanneer je grip faalt. Alleen mijn rug was nu gewoon op waardoor straps ook niet meer mocht batenze zijn wel aan te raden ja! gewoon die van B&F zijn goed genoeg.
Ik heb vanochtend geprobeerd te trainen... Ik kreeg tijdens bench press van maar 40 kg een beste steek in mijn linker pols.. Daardoor is het niks geworden, mijn hele kracht viel weg.. Toen ik borst training ging beëindigen ging ik verder met millitary press.. kreeg 30 kg maar 5x omhoog.. Dus toen gelijk gestopt..
Thx haha, de discipline komt wel weer ja! Maar ik moet er weer even helemaal in komen..
Mijn pa word vandaag ook geopereerd.. een open hart operatie (bypass).. Nu ook wel beetje stressen..![]()

Handschoentjes heb ik ook gehad, werkte voor mij ook niet.. en het is ontzettend gay! 

vond het maar een zeer matige training.. voel mijn lats nu wel goed, maar hier kwam wel mijn DL onder de lijden.. 

Training ging wel aardig, alleen kon met BP niet vol gas gaan..Hahaje merkt t wel dat je tijd lang niet gepressed hebt? Zelfs ik doe meer
![]()
Vooral press gaat moeizaam.. Komt wel weer, maar het heeft weer tijd nodig. 

Wel nette training man! shoulder press is een beetje raar geval, soms zit er power in en soms niet.. tenminste dat is bij mij het geval..
Volg je eigenlijk een schema of heb je je eigen schema gemaakt? En wisselen je reps per workout of
Gewoon doorgaan en voor je het weer press of lift je weer hetzelfde gewicht als voorheen! Hoe bevalt je rack?
Na bench press heb je je schouders ook al zwaar op de klote gegeven, dat zou er ook wel mee te maken hebben..