XXL Nutrition

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
haha dat red jij makkelijk joh! als ik dat red, red je wel de 60 minstens. maar succes bro!

ik had aangegeven dat ik emails binnen wou hebben als er een post kwam in je log, maar dat kreeg ik niet.. dus vandaar late reactie :o

Haha ik denk het ook wel man, mijn training ging helaas niet door.. moest veel regelen die dag.. :( maandag hopelijk weer knallen!

Ja ik heb nog weinig gepost, wegens omstandigheden die weer mijn schema in de war gooit. :mad:

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 22:26 ----------

Haha ja daarom :p rustig opbouwen..

Techniek > gewicht.

Precies, uitvoering is veel belangrijker. En zeker niet blind staren op gewicht. :p

Haha ja, dat komt vanzelf wel dan!

Haha ik denk het ook wel man, mijn training ging helaas niet door.. moest veel regelen die dag.. :( maandag hopelijk weer knallen!

Ja ik heb nog weinig gepost, wegens omstandigheden die weer mijn schema in de war gooit. :mad:

Haha gewoon alles een dag opschuiven als je niet kan trainen :p

Haha, ach.. weekje aankloten kan niet zo heel veel kwaad.. Zolang je je daarna maar weer goed herpakt;)

Altijd beter dan niks doen idd.. maar wanneer eten slecht is kan het ook behoorlijk katabool werken.. :o maar ik denk dat ik het wel moet redden om deze week nog even goed te kunnen knallen..

Altijd beter dan niks doen idd.. maar wanneer eten slecht is kan het ook behoorlijk katabool werken.. :o maar ik denk dat ik het wel moet redden om deze week nog even goed te kunnen knallen..

Voor een weekje? Je bent geen pro man, in t ergste geval ben je een week bezig om t weer terug te krijgen :p

Voor een weekje? Je bent geen pro man, in t ergste geval ben je een week bezig om t weer terug te krijgen :p

Haha nee niet dat ik een beest word in een week.. maar dat ik in deze week nog wel goede trainingen kan plannen.. :P

Ja eerder dat laatste, ik schommel nu echt doordat ik dan weer wel een weekje train.. en dan weer niet.. :rolleyes: maarja, met al die ziekenhuis bezoekjes ben je het ook wel eens beu aan het worden.. :mad:

Training Maandag 15-10-02

Deadlift (Pronated)

8x65 kg
5x75 kg
5x85 kg
2x100 kg

Zat niet meer in, zelfs met straps niet.. Was ik met rug klaar, kwam ik erachter dat ik riem vergeten was om te doen.. :o :mad:

Bor's

12x40 kg
10x40 kg
8x45 kg

One Arm Dumbbell Row

3x8x10 kg

Rug training was matig, had er vooral mee te maken dat ik de riem was vergeten.. :fuu:

Barbell Rear Delt Row

10x35 kg
5x45 kg

Behind the back Shrugs

10x70 kg
15x60 kg
20x50 kg

EZ Bar Curl

8x30 kg
8x25 kg

Sta nu echt hoog in vet%.. Doe nu clean bulk op/onder mijn onderhoud.

Een rugtraining is een goede start van de week, dus nu moet ik een beetje discipline tonen door woensdag weer een training te doen.. :D

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man!! lekkere training hoor, wou zeggen je bor's lijken wat laag maar dat is logisch als je dat na de DL doet :P en straps helpen wel behoorlijk of niet? ik wil ze ook aanschaffen denk dat dat enorm gaat helpen in de toekomst..

Woensdag gewoon weer trainen!! zal wel goed komen je heb genoeg discipline :D

Ziet er goed uit man!! lekkere training hoor, wou zeggen je bor's lijken wat laag maar dat is logisch als je dat na de DL doet :P en straps helpen wel behoorlijk of niet? ik wil ze ook aanschaffen denk dat dat enorm gaat helpen in de toekomst..

Woensdag gewoon weer trainen!! zal wel goed komen je heb genoeg discipline :D

Thx bro! Ja ging wel lekker, alleen was ik vergeten mijn riem om te doen.. Dus kon er weinig uit halen.. Ik keek er wel van op dat ik nog zo hoog pakte zonder riem. :P Nu weet ik dat ik met riem nog wel aardig zwaarder kan pakken..

Ja mijn bor's zijn wat laag ook doordat het na DL is ja.. Dan ben ik al behoorlijk leeg, en ik deed ze nu ook zonder riem.. was het vergeten :rolleyes:

straps helpen je wel met de zwaardere setjes wanneer je grip faalt. Alleen mijn rug was nu gewoon op waardoor straps ook niet meer mocht baten :o ze zijn wel aan te raden ja! gewoon die van B&F zijn goed genoeg.

Ik heb vanochtend geprobeerd te trainen... Ik kreeg tijdens bench press van maar 40 kg een beste steek in mijn linker pols.. Daardoor is het niks geworden, mijn hele kracht viel weg.. Toen ik borst training ging beëindigen ging ik verder met millitary press.. kreeg 30 kg maar 5x omhoog.. Dus toen gelijk gestopt.. :mad:

Thx haha, de discipline komt wel weer ja! Maar ik moet er weer even helemaal in komen..

Mijn pa word vandaag ook geopereerd.. een open hart operatie (bypass).. Nu ook wel beetje stressen.. :o

Thx bro! Ja ging wel lekker, alleen was ik vergeten mijn riem om te doen.. Dus kon er weinig uit halen.. Ik keek er wel van op dat ik nog zo hoog pakte zonder riem. :P Nu weet ik dat ik met riem nog wel aardig zwaarder kan pakken..

Ja mijn bor's zijn wat laag ook doordat het na DL is ja.. Dan ben ik al behoorlijk leeg, en ik deed ze nu ook zonder riem.. was het vergeten :rolleyes:

straps helpen je wel met de zwaardere setjes wanneer je grip faalt. Alleen mijn rug was nu gewoon op waardoor straps ook niet meer mocht baten :o ze zijn wel aan te raden ja! gewoon die van B&F zijn goed genoeg.

Ik heb vanochtend geprobeerd te trainen... Ik kreeg tijdens bench press van maar 40 kg een beste steek in mijn linker pols.. Daardoor is het niks geworden, mijn hele kracht viel weg.. Toen ik borst training ging beëindigen ging ik verder met millitary press.. kreeg 30 kg maar 5x omhoog.. Dus toen gelijk gestopt.. :mad:

Thx haha, de discipline komt wel weer ja! Maar ik moet er weer even helemaal in komen..

Mijn pa word vandaag ook geopereerd.. een open hart operatie (bypass).. Nu ook wel beetje stressen.. :o

Ja met riem ken er nog wel paar kg's bij dus! riem scheelt wel wat ik gebruik hem nu met DL en rows, scheelt wel een stuk.

Ja na DL is het logisch dat ze wat lager zijn, is dit eigenlijk wel handig na elkaar te doen? ik zelf lijkt me dat amper te doen :P

ja ik zal is kijken voor straps denk dat het wel helpt straks met zwaarder gewicht, probeerde nu met handschoenen maar dat werkt niet.. echt en ook k*t grip dan beter met blote handen. Zal eens kijken op b&F!

en sterkte bro!!

Ja dat scheelt zeker een stuk, ik gebruik normaal gesproken ook altijd riem.. Was het vergeten.. beetje dom. :P

Ik zal eens proberen door BOR's in het begin te doen.. Want na DL kan ik nog geen 2 reps chin ups doen.. Begin ik met lats trainen, en dan onderrug (DL)..

Ja kijk maar eens op B&F. voor de zwaardere setjes zijn straps ideaal.. maar je moet er niet afhankelijk van worden, je grip word wel sterker wanneer je niet te gauw naar de straps grijpt, en je krijgt ook brute onderarmen. :D Handschoentjes heb ik ook gehad, werkte voor mij ook niet.. en het is ontzettend gay! :D

Thx bro, de chirurg belde 5 uur dat de operatie was geslaagd. Gelijk weer opgelucht, en heb nu al zin in benen training van vrijdag!

Ik zal zo ook even jou log doornemen. :D

Training Maandag 22-10-12

Chin Ups

3x5 bw.

BOR

12x 40 kg
10x 40 kg
8x 45 kg
5x 50 kg

Dumbbell Row

3x10x10 kg

Deadlift (pronated)

8x 65 kg
5x 75 kg
5x 85 kg Riem

Volgende keer weer gewoon DL als eerste pakken.. Er kwam gewoon niks meer uit, zelfs met riem / straps niet.. ???

Shrugs

15x 85 kg
20x 75 kg
20x 65 kg

Dit keer geen biceps, ik was kapot. ??? vond het maar een zeer matige training.. voel mijn lats nu wel goed, maar hier kwam wel mijn DL onder de lijden.. :(

Heb net een grote spek ananas pannekoek, een banaan en kiwi naar binnen gewerkt.. Nu Lean Gain + 50 gr. oats. :)

Training Woensdag 24-10-12

Bench Press

12x 30 kg
10x 35 kg
8x 35 kg
8x 40 kg
4x 45 kg

Incline BP

10x 25 kg
10x 25 kg
6x 35 kg

Shoulder Press

10x 30 kg
5x 30 kg

Dumbbell Side Raise

8x 10 kg
8x 7 kg
8x 7 kg
10x 5 kg
10x 5 kg

Barbell Upright Row

10x 30 kg
8x 30 kg
14x 25 kg

Incline Triceps Extension

10x 10 kg
5x 15 kg

Shoulder press ging echt slecht, zat helemaal geen kracht in. Terwijl ik voorheen de 50 kg wel omhoog kreeg.. :rolleyes:

Side raises en upright rows zorgden wel voor een lekkere pomp :) Training ging wel aardig, alleen kon met BP niet vol gas gaan..

Haha :p je merkt t wel dat je tijd lang niet gepressed hebt? Zelfs ik doe meer :trollface:

Wel nette training man! shoulder press is een beetje raar geval, soms zit er power in en soms niet.. tenminste dat is bij mij het geval..

Volg je eigenlijk een schema of heb je je eigen schema gemaakt? En wisselen je reps per workout of

Gewoon doorgaan en voor je het weer press of lift je weer hetzelfde gewicht als voorheen! Hoe bevalt je rack?

Haha :p je merkt t wel dat je tijd lang niet gepressed hebt? Zelfs ik doe meer :trollface:

Borst / schouders triceps is al lang geleden, dus het valt ook zwaar tegen :p Vooral press gaat moeizaam.. Komt wel weer, maar het heeft weer tijd nodig. :rolleyes:

Maar ik heb wel meer massa dan jij! :trollface:

:D

:roflol:

Ik ben buff op mijn eigen manier

Wel nette training man! shoulder press is een beetje raar geval, soms zit er power in en soms niet.. tenminste dat is bij mij het geval..

Volg je eigenlijk een schema of heb je je eigen schema gemaakt? En wisselen je reps per workout of

Gewoon doorgaan en voor je het weer press of lift je weer hetzelfde gewicht als voorheen! Hoe bevalt je rack?

Dankje bro! Ja echt he, bij mij verschilt dat ook per training.. maar ik heb al ruim 2 maanden niet gepressed.. :o Na bench press heb je je schouders ook al zwaar op de klote gegeven, dat zou er ook wel mee te maken hebben..

Dit is mijn eigen schema, maar heb wel veel van anderen opgestoken en daar een split van gemaakt die voor mij makkelijk te doen is.

Zo is het man, die kracht komt wel weer terug! Mijn rack bevalt echt goed man, robuust en ook gewoon bruut.. En ik kan gewoon alles trainen zonder probleem. :)

Vrijdag benen training, die gaat zwaar worden. :P

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 18:59 ----------

:roflol:

Ik ben buff op mijn eigen manier

Haha, ik heb wel rete hoog vp% op het moment.. Maar ik merk toch wel dat het weer wat zakt. Vanochtend was ik 88.7 kg..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven