MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit is ook mijn eerste andere trainingen i.p.v. de maandag die hier al meerdere keren staat..:booty:

Vorige week moest ik met BP stoppen nadat mijn pols achterover klapte, die ik ook al meerdere keren had gekneust.. Had ik vandaag met de hogere gewichten nog last van.. dan maar op safe

Training Vrijdag 26-10-12

Squat

8x 40 kg
8x 40 kg
5x 50 kg
3x 60 kg
1x 70 kg

Barbell Hack Squat

8x 55 kg
5x 65 kg
3x 75 kg

Stiff-Legged Barbell Deadlift

8x 55 kg
8x 55 kg

Calf raise wou niet lukken met schijfjes onder de voeten, ik stond daardoor heel instabiel.. dus voor de volgende keer een latje of dik plankje gebruiken.

Lunges had ik helemaal geen puf meer voor.. Vind het een matige training, maar had niet verwacht dat ik deze gewichten zou pakken nadat ik al 2 maanden geen benen had getraint. :)

Training Maandag 29-10-12

DL

8x 65 kg
5x 75 kg
5x 85 kg
5x 100 kg (PR) riem
1x 110 kg (PR) riem

BOR

12x 40 kg
10x 45 kg
8x 55 kg

One Arm Dumbbell Row

8x 20 kg
8x 20 kg

Barbell Rear Delt Row

12x 35 kg
8x 45 kg

Shrugs

15x 85 kg
20x 75 kg

EZ-Bar Curl

8x 30 kg

Lekkere DL PR's. Heb ook filmpjes gemaakt, en ga die vanavond posten. Ben wel benieuwd of mijn uitvoering wel goed is.
Vond dit echt een heerlijke training, was echt lekker kapot gaan. Heb alleen geen zin in woensdag.. heb echt een hekel aan bench press / shoulder press. :rolleyes: Omdat ze zo zwak zijn.. :fuu:

Nette training man! Nice PR's ! de rows gaan ook al wat beter zie ik..je gaat alweer de goeie kant op, veel oefeningen ken ik nog niet die je doet maar kwa gewichten gezien gaat het wel goed :P

Ik zal eens je video's bekijken, alleen ben ik geen expert in het beoordelen of het goed is of niet.

Dankje bro! Ja die PR's gingen lekker vandaag! Rows gaan idd ook de goede kant op, ook al zijn ze in verhouding met DL wel laag maar toch, dat komt wel weer goed! Ja dat zijn weer een aantal isolatie oefeningen en jij pakt vooral compounds :P

Is goed man, ik heb er ook weinig verstand van.. zelf denk ik dat mijn uitvoering wel redelijk is, maar er zullen ongetwijfeld foutjes in zitten..

Training Woensdag 31-10-12

Bench Press

8x 30 kg
8x 35 kg
8x 35 kg
5x 40 kg
4x 45 kg

Incline Press

10x 30 kg
10x 30 kg

Dumbbell Fly

8x 10 kg

Side Raise

8x 10 kg
8x 7 kg
8x 7 kg
10x 5 kg
10x 5 kg

Barbell Upright Row

10x 35 kg
8x 35 kg

Dumbbell Kickback

3x8x 7 kg

Incline Triceps Extension

8x 15 kg
8x 12,5 kg

Bench press loopt zwaar achter, en blijft mijn zwakte.. Schouders ging lekker, wat resulteerde in een beste pomp. Triceps ging ook wel goed.

Millitary press eruit gegooit, die pak ik vanaf nu na mijn benen training.. Na Bench press heb ik voorste schouder kop (anterior) ook al goed aangesproken, en kan ik geen fatsoenlijk setje pressen.. :P

Training Maandag 12-11-12

DL

12x 55 kg
10x 65 kg
8x 75 kg
5x 85 kg
4x 100 kg (belt) zat niet meer in, spanning viel weg en mn rug was het zat..

Shrugs

15x 85 kg
20x 75 kg

BOR

12x 35 kg suppinated
10x 45 kg suppinated
8x 50 kg pronated
8x 55 kg pronated

EZ-Bar Curl

8x 25 kg
6x 30 kg
12x 20 kg

Matige training.. maar dat komt wel weer goed :)

Haha nu door blijven pakken he :p

Mijn ez curl ligt wel stuk hoger dan die van jou :o verklaart mijn epische biceps wel

Wil je niet afzeiken maar bij die deadlifts viel ik nog net niet in slaap. Zit totaal geen explosie of kracht in, komt nog bij dat je echt heel veel rust tussen je reps hebt. Je form is wel heel netjes echter.

Haha nu door blijven pakken he :p

Mijn ez curl ligt wel stuk hoger dan die van jou :o verklaart mijn epische biceps wel

Haha maar ik pak DL pronated.. En BOR's ook.. dan neemt al veel van je kracht.. die curls zijn er om de boel wat op te pompen :roflol:

En door blijven pakken komt goed! :P

Haha ik doe curls meestal aan einde :p

Wil je niet afzeiken maar bij die deadlifts viel ik nog net niet in slaap. Zit totaal geen explosie of kracht in, komt nog bij dat je echt heel veel rust tussen je reps hebt. Je form is wel heel netjes echter.

Ik weet het, maar ik wil geen gezeik van mn ouders die rond dat tijdstip daar onder koffie zitten te drinken.. :o Ik heb nu een flinter dun fitness matje, moet nog degelijke vloermatten kopen en desnoods nog 2 terrastegels.. ;) dan kan ik wat 'ruiger' en meer kilo's pakken..

Dankje, form staat ook op eerste plaats.. en zelf pak ik ook liever meer explosief, maarja reden staat hier boven al vermeld..

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 16:42 ----------

Haha ik doe curls meestal aan einde :p

Ja deed ik dus ook.. maar DL hadden mn onderarmen al goed afgetuigt.. :p

Training Woensdag 14-11-12

Bench Press

8x 30 kg
8x 30 kg
8x 35 kg
8x 35 kg
5x 40 kg
3x 45 kg
5x 40 kg
8x 35 kg

Incline Bench Press

10x 30 kg
10x 30 kg

CGBP

8x 30 kg
8x 30 kg

Dumbbell Kickback

3x8x 7 kg

Skullcrushers

8x 15 kg
6x 15 kg
10 x 10 kg

Dumbbell Lateral Raise

8x 10 kg
8x 7 kg
8x 7 kg
10x 5 kg
10x 5 kg

Barbell Upright Row

8x 35 kg
12x 30 kg

Veel bench presses :p

Nu door blijven pakken :)

Ja ik had er zin in, en aangezien ik niet echt hoog kwa gewicht kom moest ik de intensiteit maar wat opschroeven door meer setjes te doen.. :p

Komt goed! De motivatie is er weer, verheug me nu alweer op vrijdag om te squatten. :D

Nu eerst nog even een bestelling plaatsen bij B&F. :P

Haha ik heb ook altijd zin in benen training... Behalve als ik t dan echt moet gaan doen :roflol:

Gefeliciteerd met je DL pr's!
Niks mis met je techniek, maar ik denk dat je er meer uit kunt halen door je benen meer te gebruiken. Als je vooruit kijkt, ipv naar benden, doe je dat bijna automatisch al. Bovenlichaam rechter, en dieper door je benen zakken. Je benen zit veel kracht in, zonde om dat er niet uit te halen.
Je moet het niet zien als kritiek, want je rug is recht, dus je uitvoering is goed. Just a tip. :)

Haha ik heb ook altijd zin in benen training... Behalve als ik t dan echt moet gaan doen :roflol:

Hahaha ja dat is vaak ook zo bij mij.. :roflol: Maar als je eenmaal bezig bent heb je de vertrouwen er ook gauw in dat het goed komt. :P

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 20:17 ----------

Gefeliciteerd met je DL pr's!
Niks mis met je techniek, maar ik denk dat je er meer uit kunt halen door je benen meer te gebruiken. Als je vooruit kijkt, ipv naar benden, doe je dat bijna automatisch al. Bovenlichaam rechter, en dieper door je benen zakken. Je benen zit veel kracht in, zonde om dat er niet uit te halen.
Je moet het niet zien als kritiek, want je rug is recht, dus je uitvoering is goed. Just a tip. :)

Dankjewel! Gelukkig, ja dat is idd een minpunt die ik al gauw doe zonder het door te hebben.. Daar moet ik me meer op focussen. Ik zal het maandag eens proberen, en kijken of ik op die manier nog wat extra kilo's kan pakken :) Ik begrijp het, kritiek is ook altijd welkom hoor! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven