FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, daar heb je wel gelijk in, de schlecks hadden toch wel als ze wat nadenken gilbert er samen kunnen afrijden denk ik. Maar hij is gewoon sterk, en als hij er zo dicht bij was, dan verdiende gilbert het ook. Die laatste kilometer was zo spannend!
Phohah. Dat is een pak van mijn hart. Nee ik vind een ander slag mooier.
Maar ik snap het niet, want zijn rug ziet er bol uit. Dat is toch niet goed. Al is het alleen al voor je rug![]()
Misschien heb iets gemist maar waarom zijn die deadlifts zo licht? En wat betekent 'mg' ?
Goeie training Ove!
Kettelballs en ik denk gelijk aan mega spierpijn![]()

Dat is toch alleen maar meer motiverend en beter man!Hmm, zijn alle personal trainers die kettlebel-les geven vrouwen tegenwoordig ... op m'n oude sportschool was er ook al zo'n vrouwtje (ex-military) die mij erbij wilde slepen.![]()

"Ze" wilt toch wel alleen maar een beetje "kettlebellen" met je éh..?![]()

Hmm, zijn alle personal trainers die kettlebel-les geven vrouwen tegenwoordig ... op m'n oude sportschool was er ook al zo'n vrouwtje (ex-military) die mij erbij wilde slepen.![]()
Waarschijnlijk leedvermaak om jou met die dingen te zien k*tten, zo zijn vrouwen. Succes

Dat is toch alleen maar meer motiverend en beter man!![]()

Nog steeds aan 't beesten John.
Mooie PR ook op je squat!
- ik zal het eens vragen
helaas niet voor jou Wwe