@Calibre: Had vooral te maken met te weinig kracht/focus. Schoenen zullen wel degelijk helpen, maar zoveel OL zitten er tot nog toe nog niet in mijn schema.
@J3S4J4

: Heb verder geen begeleiding, dus geprobeerd zelf aan te leren. Veel gebruikt gemaakt van deze site...
GAYLE HATCH :: broadband video channel Filmpjes gemaakt, en feedback gekregen die er wat meer verstand van hebben dan ik. Techniek aangepast, weer filmen, weer feedback enz...Techniek is nog steeds niet perfect, maar volgende week ga ik eens met Bart (Calibre) trainen, en die heeft me beloofd een perfecte squatcleantechniek aan te leren. Deze training ging overigens beter, zoals je kunt lezen
Vrijdag 27-10-2006
Deadlift
10x60
6x100
3x120
2x150 (mixed)
8x1x170 (mixed)...7e rep was niet geheel gelockt.
Pushpress
10xstang
8x40
5x5x60
One arm dumbbell row
10x24
3x6x40
2x8x40
Wandellunges
3x18 stappen met 30kg dumbbells
Benchpress
3x60
1x70
3x1x80
Face pulls ss legraise
3x12x20 3x15xBW
Comment:
- Weer lekkere training. Had het niet geheel verwacht na woensdag.
- Wandellunges waren conditioneel behoorlijk zwaar. Moet denk toch ook wat vaker in de wat hogere repranges gaan trainen.
- Deadlift met 170=+-90% van 1RM dat 190 is. Deze lifts waren allen zonder belt en magnesium wat bij die 190 niet het geval was. Als ik weer ga toppen op de deadlift moet deze dus waarschijnlijk ook stuk hoger liggen, maar wil eigenlijk voorlopig geen belt meer gaan gebruiken.
- Bankdrukken nog even tussendoor gedaan. Ná de volgende 'cyclus' wil ik een nieuw PR op de bank. Deze is nu al geruime tijd 90kg, en dat mag wel eens omhoog. Deze 'cyclus' heeft vooral de nadruk gelegen op upperback en schouders. Dit blijft nog steeds belangrijk, dus na de deload zal er niet veel veranderen in m'n schema.
Volgende week naar het WK powerliften in België. Ga van donderdag t/m zaterdag met Leophyte. Even wat motivatie opdoen