MuscleMeat

John- The road to....500!!

• Topic Starter Topic Starter
Schouders moeten ook stuk sterker. Volgende cyclus blijft daarom nog steeds nadruk liggen op upperback en schouders ter verbetering van mijn postuur.

Mijn ervaring op en rondom het WK -als toeschouwer hé-

Eén woord; Super!

Veel gezien op het WK, en in Gent en omstreken. Op vrijdag nog wezen trainen, waarna we een nachtje doorhaalden.

Squatclean
Opgewerkt naar 100kg
Squat
Opgewerkt naar 150kg, 160kg gefaild
Bench
Opgewerkt naar 90kg, 95 gefaild. Eén keer bijna, maar spotter greep in
Deadlift
Opwarmen
160
180
200...whoeehoeoeo
210...WHoEEHOEOEOE

Nieuw PR op de squatclean. Cleande het gewicht vrij k*t. Had de baar meer op mijn biceps dan op mijn schouders liggen. Deadlift 20kg erbij, en de vorige PR was met riem.

M'n totaal zit nu overigens op 455kg! Op naar de 500 :)

Kortom; Super!!!

Heel netjes, clean met 100 is ook goed!

die bench moet beter john, maar je bent wel een (knuffel)beest

super dead en squat !!

Lekkere deadlifts John! Nu alleen die bench nog omhoog...

Thnx!

Ga me nu focussen op bank en squat. Ga ook voorlopig niet meer maxen op de DL. Nu gewoon setjes draaien met nieuwe % van 1rm. Pas weer maxen op DL als ik 100kg bank. Ga wat meer tripples, doubles en singels doen op de bench. Squat ga ik ook wat meer omhoog zien te krijgen, maar fatsoenlijk squaten is nog vrij lastig (zoals jullie aan de opstelling hebben kunnen zien)

Erg goed bezig kerel :thumbs:

Mooi gebeest ;) :D

nice deadlift man!
idd bench moet de hoogte in!

Bedankt allemaal.

Maandag 6-11-2006

Squat
15xstang
8x75
3x110
8x3x125
Military press
12xstang
8x40
5x5x52,5
Pendlay row*
3x70
5x5x80
Bench**
5x70
Leg curl ss grip
3 sets van 10h 3 sets overhands baar vasthouden

Comment:
* Was licht cheated, maar wel met elke keer stilleggen.
** Bench even nieuwe 'techniek' geprobeerd. Dit zal ik zo nu en dan tussen m'n training door doen, want die bench moet snel naar de 100kg. Vermeld ik voortaan niet meer in mijn log. Heb ook nog even gechint -5reps- vermeld ik ook niet altijd in m'n log.
- Squats zijn overigens altijd full, of zo full als het maar kan, tenzij anders vermeld.

Zal zo straks mijn nieuwe "schema" posten. Schema tussen haakjes, omdat het een rode draad is. Wil er nog wel eens iets van af wijken. Het belangrijkste is natuurlijk hard trainen

Even snel in elkaar gezet. Reps en sets wil nog wel eens verschillen, dus vandaar ook geen notatie erbij. Probeer wel elke keer te verhogen t.o.v. mijn vorige training -tenzij ik deload-. Op- en aanmerkingen zijn welkom.

Maandag
Squat
Military press
Pendlay rows
Legcurl
Grip
Woensdag
Squatclean
Bench
Frontsquat
(towel)chins
Dippen
Hamercurl
Vrijdag
Deadlift/Goodmorning
Incline bench/Closegrip bench
One arm DB row
Triceps extension
RC + Core

Hoe is je techniek bij het benchen? Door wat puntjes te verbeteren kun je zo een heel stuk van de ROM af halen, scheelt heel wat kilo's dan.

Bench bb-style. Probeer nu naar de baar te blijven kijken, en niet met m'n voeten van de grond te komen. Haalde nooit iets extra's uit m'n voeten. Ben voorlopig nog wel van plan bb-style te blijven benchen. Bench ook vrij smal. Pinken ongeveer tegen de ringen.

Als je meer wil benche moet je daar toch verandering in brengen.

Bench bb-style. Probeer nu naar de baar te blijven kijken, en niet met m'n voeten van de grond te komen. Haalde nooit iets extra's uit m'n voeten. Ben voorlopig nog wel van plan bb-style te blijven benchen. Bench ook vrij smal. Pinken ongeveer tegen de ringen.
ik bench ook bb-style, ik vind pl style zo k*t.
Als je meer wil benche moet je daar toch verandering in brengen.
Een raw-bencher zal sowieso minder uit de techniek elbows in halen dan iemand die met gear traint(wil trainen).
Neemt daarbij niet weg, dat ik direct mn techniek zou aanpassen.

gent stad gezien? Mooi hé =)

Bedankt voor de tips. Zal er de volgende keer eens wat op letten.

@Wimmos: Ja, was gezellige stad. Zijn nog in 'Vijf voor Twaalf' geweest. Weet niet of je het kent. Zag er wel leuk uit.

@ John, goeie training weer :)
Ik doe het deze week nog even rustig aan, gaarheid heerst nog..

Terug
Naar boven