XXL Nutrition

johnbo's krachttraining log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Fullsquat
5x40
5x60
3x5x80

Benchpress
10x40
10x50
3x5x65

Deadlift
5x60
5x80
4x120

Shrugs
2x8x80

Eerste training na de vakantie, lekker licht begonnen en gefocussed op techniek en langzame uitvoering.
Squats ga ik voortaan full doen. Voelde goed aan.

die 1e training zul je zeker voelen de dag nadien. goed eten!

Komt snel terug, vaak ook gewoon vocht.
Ik hoop het, want anders duurt het wel een maand om een kilo te gainen.

Training van vandaag :

Fullsquat
5x40
5x60
3x5x82,5

Military press
10x20
5x40
3x5x45

Bent over row
10x40
3x5x65

Standing calve raises
10x60
10x80
10x100

Lichte training, ben aan het opbouwen.

loopt weer lekker johnbo!

Mwah het is natuurlijk een flinke stap terug in gewichten, maar de gedachte erachter is dat ik nu een flinke tijd kan blijven bulken en gewichten verhogen, zodat ik over een aantal weken mijn oude PR's kan verpulveren. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mwah het is natuurlijk een flinke stap terug in gewichten, maar de gedachte erachter is dat ik nu een flinke tijd kan blijven bulken en gewichten verhogen, zodat ik over een aantal weken mijn oude PR's kan verpulveren. ;)

Dat is de juiste instelling. Succes kerel :thumb:

lichte training of niet - goeie oefeningen

Komt vanzelf allemaal weer terug Johnbo. 1.5kg is helemaal niets en is bij mij bijvoorbeeld al de standaard onzekerheidsfactor, als ik zeg maar 92kg weeg, ben ik de ene dag 91.nogiets, de andere bijna 93kg. Trouwens... een maand om 1kg aan te komen? Met jouw huidige BMI zou het makkelijker moeten kunnen hoor. Ik zou me er iig niet druk om maken.

Overigens, mooie trainingen, maar zou je niet iets meer volume in de training stoppen zodat je er wat meer uit haalt?

even geduld en alles is weer vanouds ;)

Dat is de juiste instelling. Succes kerel :thumb:

lichte training of niet - goeie oefeningen

even geduld en alles is weer vanouds ;)

thx mannen!

Overigens, mooie trainingen, maar zou je niet iets meer volume in de training stoppen zodat je er wat meer uit haalt?

Over het algemeen voel ik dat ik op dit volume het best vooruit ga. De volumes die ik in sommige andere logjes zie zijn voor mij echt niet haalbaar, dan ga ik eerder achteruit.

Fullsquat
5x40
5x60
3x5x85

Benchpress
10x40
5x60
3x5x67,5

Deadlift
5x60
5x100
4x130

Powerclean
3x40
3x45
3x50

Shrugs
10x40
10x70
2x5x90

Ik ben blij dat ik fullsquats ben gaan doen i.p.v. parallel, want dat is echt een groot verschil. Met parallelsquats is 85 kg een opwarmgewicht, nu ging ik er bijna op stuk.

zou je niet iets meer volume in de training stoppen zodat je er wat meer uit haalt?
Toch maar naar Paljas zijn advies geluisterd en extra oefening toegevoegd (powercleans), ik heb ze licht gehouden om te zien hoe mijn elleboog hierop reageert.

Lekkere training kerel!

sterk hoor ...

full squat? met je hams op je kuiten?

deadlift= nice! met riem?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven