Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die pushpress! En je squats gaan ook lekker John!

)
Dat je daarna nog op je benen kan staan om te roeien!
Damn die 20 repper is sterk man. Een squat van minimaal 140 moet er nu toch wel inzitten!

Ik heb een zolder; bovenaan het trapgat zit zo'n standaard hekje, ik kan met mijn handen prima over de grondbalk vastpakken.Vanochtend :
Deadlift
5x60
5x100
4x130 volume PR
Benchpress
10x40
5x60
3x77,5 volume PR
2x77,5
3x77,5
Shrugs
10x60
10x80
5x100
3x100
Core
hanging knee raises 18x 14x
Met die knee raises ga ik aan de trap hangen, maar die kan ik niet echt goed beetpakken. Ik fail dus op m'n grip en niet op m'n buikspieren.
Twee kleine volume-pr-etjes, maar met kleine stapjes kom je ook waar je wezen moet.![]()
Ja, zo'n standaard hekje heb ik ook, maar er ligt een vrij dikke parketvloer, dus dat balkje steekt niet ver genoeg uit om mijn handen omheen te doen.Ik heb een zolder; bovenaan het trapgat zit zo'n standaard hekje, ik kan met mijn handen prima over de grondbalk vastpakken.
thx.
Ja, zo'n standaard hekje heb ik ook, maar er ligt een vrij dikke parketvloer, dus dat balkje steekt niet ver genoeg uit om mijn handen omheen te doen.
Ik pak dus de verticale spijlen beet en dan hang ik met mijn volle gewicht op mijn 2 pinken. Is niet echt lekker.
.