- Waardering
- 0
Nee, riem en straps etc. heb ik niet.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx!
Ik ga gewoon zo diep als ik kan Robke. Volgende keer zal ik een filmpje maken (kan ik het zelf ook zien).

Stats : 1,87 / 90 kg.
begonnen met trainen op 21-9-2007, toen was ik 39 jaar en woog ik 81 kg.

Squat
5x40
5x60
3x5x87,5
Military press
10x20
5x40
3x5x47,5
Bent over row
10x40
5x60
3x5x67,5
Powerclean
oefenen met 60 kg
Standing calve raises
10x60
10x80
10x100
Weer powercleans geoefend, vrijdag begin ik met een nieuwe cyclus Texas Method en dan wil ik ook powercleans gaan doen, dus ik moet nog even mijn startgewicht bepalen.
Ik denk dat ik dan ook een nieuw logje ga openen in het PL gedeelte, omdat ik echt alleen maar voor kracht train en niet voor het uiterlijk of zo.
Verder heb ik een filmpje van mijn squat gemaakt. Kan ik iedereen aanraden, want op zo'n filmpje zie je dat je toch niet zo diep zakt als je denkt.
Ik moet in elk geval aan mijn flexibiliteit gaan werken, want 'full' is voor mij iets onder parallel.
. De enige opmerking die ik zou maken (in al mijn amateurschap
) is dat het lijkt alsof je nog een beetje zoekt naar hoever je voorover of achterover wilt leunen; het ziet ernaar uit dat je zo nu en dan tijdens je beweging de positie van je knieen corrigeert.Ziet er goed uit Johnbo. De eerste was iets verder dan parallel. De enige opmerking die ik zou maken (in al mijn amateurschap
) is dat het lijkt alsof je nog een beetje zoekt naar hoever je voorover of achterover wilt leunen; het ziet ernaar uit dat je zo nu en dan tijdens je beweging de positie van je knieen corrigeert.
Ziet er goed uit Johnbo. De eerste was iets verder dan parallel. De enige opmerking die ik zou maken (in al mijn amateurschap
) is dat het lijkt alsof je nog een beetje zoekt naar hoever je voorover of achterover wilt leunen; het ziet ernaar uit dat je zo nu en dan tijdens je beweging de positie van je knieen corrigeert.
ik had meerdere filmpjes gemaakt en deze was nog het beste
zijn idd Kettler schijven, die grote zijn 15 kgzijn dat een paar van die Kettler gietijzeren 10KG schijven soms ?
heb ze ook gehad toen ik nog thuis trainde
deze set was : barbell, 2x15, 2x10 en nog wat klein spul, rond 70 kg
ik had meerdere filmpjes gemaakt en deze was nog het bestede knieen zijn een beetje aan het trillen - dat kan diverse oorzaken hebben , maar dat is lastig te zien -