Soooo, eindelijk terug van het trainen in Baarn bij Gijs boeien!
Gvd begon de heenweg al goed, er was een aanrijding op de a2 met 2 doden..
Ongeluk was 200m voor ons gebeurd en alle 3 de rijbanen waren gesloten dus we hebben 1,5 uur stil gestaan met de auto voordat we weer stapvoets verder konden rollen.. 9km file achter ons.
Eenmaal daar was ik best zenuwachtig, waarom weet ik niet.. vond het toch wel spannend tussen een hoop van die knoesten haha.
Eerste oefening: Boomstam (van de grond pakken en vervolgens boven je hoofd uitstoten)
3x52.5kg (legen boomstam) opw
3x52,5kg opw
3x52,5kg opw
1x62,5kg
1x72,5kg
1x77,5kg
PR (gvd best zwaar)
1x82,5kg
PR (godnondejuu)
1x87,5kg
PR (werd helemaal duizelig)
Even 5 minuten gewacht en even tot mezelf gekomen.. ik werd zo dol als iets.
Verder was ik nog steeds boos van die k*tfile en dat gebruikte ik voor me agressie tijdens het liften

1x90kg
PR Tjakaaaaa gvd zwaaaar
1x92,5kg
PR Tjakaaaaaaaaaa (en toen viel ik bijna van mezelf af)
Oefening 2: Deadliften
10x20kg opw
10x40kg opw
5x70kg opw
3x120kg opw
1x140kg
1x170kg
1x180kg
PR
1x185kg
Failll godddnonejuuuuuuuu
Ik was nog steeds zo dol als iets van die boomstam tillen en 185kg was gewoon teveel..
Toen ben ik wat gaan eten, wat gedronken, heb ff bij me broer gekeken die daar 260kg aan het deadliften was en een auto aan het deadliften was op het einde.
Een kwartier na me 185F voelde ik me eigenlijk wel weer goed en zij ik tegen onze dennis, ik wil het nog 1x proberen, want ik voel me niet meer zo duizelig en het moet me gewoon lukken.
En toen, en toen, en toen, en toen... tjakaaaaaaaaa
1x185PR Helemaal happy!
Oefening 3: Atlas Stones
1x65kg steen op 132cm hoogte
1x110kg
PR steen op 132cm (gvd wa zijn die dingen terring zwaar om op te pakken!!!
1x110kg
PR op 132cm
1x110kg
PR op 132cm
en nog 1x110kg
PR op 132cm, heel me arme kapot en terring wat wegen die dingen zwaar, maar wel supergaaf!
Oefening 4: Bench Press
Ik was voort op en moe.. maar wilde eigenlijk nog even kijken wat ik max 1x kon bankdrukken.
Meeste energie was al uit me lichaam met die boomstam, en na die deadlifts al helemaal.
Toch maar gaan bankdrukken:
8x20kg opw
5x50kg opw
3x70kg opw
1x90kg
1x100kg (ging redelijk)
1x110kg
PR Yeahhh
1x120kg
PR YEAHHHHYEAHHHHH
1x125
Failll
ik was op, duizelig, moe en dood...
Wilde eigenlijk nog kijken wat ik 1x max kon Squaten, maar toen ik dat voorstelde keek me broer mij aan van jonge.. heb je jezelf zien wankelen haha dus er maar mee stopt en nog een half uur wat gebuurd en 1,5 uur terug naar huis gereden.
Opmerking:
Ik verwachte rond de 70/80kg boomstam te kennen, dus dat was 100% mee gevallen!
Die deadlift, wist ik gewoon dat het moest lukken, alleen 1e x was ik gewoon op en zenuwachtig en lukt het gewoon niet goed.. en de 2e x was ik wat rustiger, wat uitgerust en ging het gelukkig wel.
Die stenen zijn echt zware krengen en gruwelijk onhandig om op te pakken...
En 125kg benchpress had er ingezeten als ik dit als 1e oefening zou doen en niet op het einde terwijl ik eigenlijk al dood was.
So... dat wassie, vanaf maandag weer gewoon aan me schema houden. Houdoe