Fitness Seller

||Jonko's Log||

Was niemand er?
Lekker verhaal. Ik had een goede reden. De rest waarschijnlijk weer niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 25 Sept.

Cardio + Rug:
Voor mn ontbijt 25 minuten cardio gedaan.
BOR reversed grip 3 sets, 10-10-10, 30-40-50 kg
BOR normal grip 2 sets, 10-10 reps, 50-60 kg
Deadlift 3 sets, 10-5-8 reps, 70-100-80 kg
Pull Up close grip 2 sets, 9-9 reps, BW+14kg
Shrugs 2 sets, 10-8 reps, 70-90 kg
25 minuten cardio
Khad na de Shrugs nog Dumbbell Rows geprobeert maar had inmiddels een blaar op mn linkerhand :p. Rechts geprobeert en is 6x 50 kg gelukt, links lukte 36 al niet :D
Ook weinig grip over dus heb Dumbbell Deadlifts overgeslagen.
De Deadlifts lukken maar niet... bij 70 kg was de uitvoering goed, maar bij 80 ging ik al kromtrekken. Terwijl het gewicht niet echt een probleem is... Hier moet ik echt aan gaan werken. Ik had gehoopt dat het vandaag al beter zou gaan maar nee. Nu ben ik iig heel erg moe, veel cardio gedaan en mn voedingsschema is verandert.

toch netjes .succes met de uitvoering .

Ook al blaren??
Toch maar handschoentjes Jonko??
:P Nee serieus gaat hoop ik gauw over!!

Succes met de deads!
En bij 75 gaat het daar ook nog goed??
Als je kromtrekt moet je wel lager in gewicht gaan anders krijg je het nog in je rug!!Je rug moet recht blijven het liefst een beedje hol maar recht is ook goed!

Die shrug is wel een lekkere oefening wil ik zelf ook veel vaker gaan doen gisteren vergeten!!

Groetjes

toch netjes .succes met de uitvoering .
thx :) de BOR lukt nu ook steeds beter, de 60 ging vrij easy nu. alleen nog ff uitkijken met mn onderarmen.
Ook al blaren??
Toch maar handschoentjes Jonko??
:P Nee serieus gaat hoop ik gauw over!!

Succes met de deads!
En bij 75 gaat het daar ook nog goed??
Als je kromtrekt moet je wel lager in gewicht gaan anders krijg je het nog in je rug!!Je rug moet recht blijven het liefst een beedje hol maar recht is ook goed!

Die shrug is wel een lekkere oefening wil ik zelf ook veel vaker gaan doen gisteren vergeten!!

Groetjes

Ik heb nog een paar handschoentjes, maar die heeft iemand een hele tijd terug geleend. Dus die ga ik ff ophalen van de week. Zonder handschoentjes trainen is wel fijn, maar ik wil niet dat de training eronder lijdt. Dus zodra ik ze heb ga ik alleen bij rug bij de moeilijkste setjes de handschoentjes gebruiken.

Ik weet eigenlijk wel hoe de deadlift moet, maar raar genoeg lukt het me gewoon niet :p terwijl het gewicht niet eens een probleem is verder. de 75 heb ik nog niet geprobeert, misschien volgende week. Als de deadlift volgende week weer niet lukt ga ik met riem proberen.

thx :) de BOR lukt nu ook steeds beter, de 60 ging vrij easy nu. alleen nog ff uitkijken met mn onderarmen.

Ik heb nog een paar handschoentjes, maar die heeft iemand een hele tijd terug geleend. Dus die ga ik ff ophalen van de week. Zonder handschoentjes trainen is wel fijn, maar ik wil niet dat de training eronder lijdt. Dus zodra ik ze heb ga ik alleen bij rug bij de moeilijkste setjes de handschoentjes gebruiken.

Ik weet eigenlijk wel hoe de deadlift moet, maar raar genoeg lukt het me gewoon niet :p terwijl het gewicht niet eens een probleem is verder. de 75 heb ik nog niet geprobeert, misschien volgende week. Als de deadlift volgende week weer niet lukt ga ik met riem proberen.

Riem?? Handschoentjes?
Niet nodig en het lukt me toch.
Janken om een blaar:D
Ik heb mijn halve poot wel eens ontveld gehad man. Trainen!!
En wat wil je met die riem doen?
Alleen je max reps zie ik daar het nut van in.

En met die deadlift:
Je reet wat lager houden. Dan komt dat wel goed. Je strekt te snel uit de benen. De spieren moeten meer samenwerken.
Gewoon blijven oefenen. Komt vanzelf goed.

Riem?? Handschoentjes?
Niet nodig en het lukt me toch.
Janken om een blaar:D
Ik heb mijn halve poot wel eens ontveld gehad man. Trainen!!
En wat wil je met die riem doen?
Alleen je max reps zie ik daar het nut van in.

En met die deadlift:
Je reet wat lager houden. Dan komt dat wel goed. Je strekt te snel uit de benen. De spieren moeten meer samenwerken.
Gewoon blijven oefenen. Komt vanzelf goed.

damn you! je zou niet verklappen dat ik heb zitten huilen als een baby!

:p

Ik zou de handschoentjes dan toch alleen bij de zwaarste sets doen. Puur voor de extra grip en dat ik met blaren gewoon door kan trainen. Blaren en eelt maakt me weinig uit, zolang ik gewoon door kan trainen :p

Wat de deadlift betreft, ik weet et, maar het lukt gewoon niet :o En als de riem mn deadlift zou verbeteren, why not? Voor mij is 80 nu eigenlijk de zwaarste set ermee dus dan gebruik ik em ook alleen bij de zwaarste set. Misschien werkt het helemaal niet, maar kan het allicht proberen.

waarom geen straps .ik heb men handschoen in geruilt voor straps:D

Idd puur voor de grip zou ik dan ook straps gebruiken. En riem is imo met max 3 reps.

Straps???
Wat zijn dat en waar kan ik ze kopen heb ook moeite met grip en
last van blaren!!

thnx alvast!!

waarom geen straps .ik heb men handschoen in geruilt voor straps:D
ook een idee, zodra ik weer een cashflow heb :D
Idd puur voor de grip zou ik dan ook straps gebruiken. En riem is imo met max 3 reps.

Straps it is then! :)

Dinsdag 26 Sept.

Borst+Cardio
Voor het ontbijt weer 25 minuten cardio gedaan
Benchpress 3 sets, 10-8-1 rep, 80-90-105 kg
Inclined Dumbbell Press 3 sets, 10-4-6 reps, 30-38-36 kg
Inclined Benchpress 2 sets, 10-8 reps, 60-70 kg
Cable Crossover 1 set, 10 reps, 25 kg
10 minuten cardio

Ik had vanaf het begin van de training al minder puf als normaal, en begon het later steeds meer te merken [inc BP heeeeeeel slecht]. Ik vond de BP met 80 en 90 al moeilijker gaan als normaal, bij de 105 kreeg ik em gewoon bijna niet omhoog. Had ook honger na het krachtgedeelte gekregen en dat werkte niet echt goed voor mij bij de cardio. Die heb ik na 10 minuten afgehaakt en ben maar naar huis gefietst [toch nog beetje cardio :p].
Ik denk dat het gebrek aan energie door mn aangepaste voedingsschema komt plus de hoeveelheid aan cardio ineens [van 0 naar 12 keer per week 25 minuten]. Ik zal hier vast wel aan gaan wennen.

Minder goede training gehad dus, maar dat gaat wel goedkomen :D

Hoe kan je nu blaren krijgen? Ik heb alleen eelt op mijn handen :|

Hoe kan je nu blaren krijgen? Ik heb alleen eelt op mijn handen :|

ik heb ook eelt, maar hiervoor altijd handschoentjes aan gehad. Maar maakt niet veel uit, zolang ik gewoon kan trainen.

Anyway, 2 dagen niet me log bijgehouden. De eerste dag omdat benen echt k*t ging, en het geen toegevoegde waarde gaf aan mn log [alles VEEL lichter]. Bij squat ging het gewicht niet moeilijk [90 kg full squat], maar heb wel pijn gekregen aan de lies erdoor, dus ff een week of 2-3 geen squat voor mij. Ik hou het voor benen bij Glute ham raises [die al bijna lukken :D] en extensions/curls in die tijd. En vervang lopen cardio voor fietsen [op advies van de doc].
De tweede dag had ik nog wat last van mn lies, en totaal geen energie meer. En heb er verstandig aan gedaan te rusten, want vandaag ging het allemaal top :D

Vrijdag 29 Sept.

Armen+DL:

Dumbbell Curl [1 arm] 2 sets, 12 reps, 16 kg
Crossbody Hammercurl [1 arm] 2 sets, 12-10 reps, 12-16 kg
JM-press 3 sets, 10-10-6 reps, 80-90-100 kg [PR!]
Lying arm extension 2 sets, 10-10 reps, 14-16 kg
Seated arm extension 2 sets, 12-10 reps, 10-14 kg
Deadlift 3 sets, 6 reps, 70 kg

Heerlijke training gehad. :D
Met biceps nog altijd met die flippo gewichten bezig, die gaan pas hoger zodra ik helemaal geen last meer heb van mn onderarmen. Het gewicht gaat heel easy, dus hoop dat mn onderarmen snel helen [terug naar de 24! :D]
De JM-press ging ook lekker, al voelde ik em bij de warm upset van 60 aan mn onderarm rechts. maar toch 6 keer de 100 kunnen doen :D
De deadlift er nog achteraan gedaan, gewoon om de oefening beter te kunnen. Gewicht is niet echt een probleem, techniek wel. En grip moet ik verbeteren.
Natuurlijk heb ik ook nog vanochtend en na de training 25 minuten cardio gedaan, voel me al wat meer ripped en ben benieuwd naar de meting zondag.

leuke log... doe je ook lichte onderarm oefeningen voor herstel>? werkt goed bij mij en heb besloten ze erin te houden, je traint ze toch beter als je ze ook isoleerd!.. ennuh die flippo gewichten gaan vanzelf wel omhoog ;) in de cut alleen niet teveel gaan maxxe.. suc6

yup :) zo gaan ze ja
leuke log... doe je ook lichte onderarm oefeningen voor herstel>? werkt goed bij mij en heb besloten ze erin te houden, je traint ze toch beter als je ze ook isoleerd!.. ennuh die flippo gewichten gaan vanzelf wel omhoog ;) in de cut alleen niet teveel gaan maxxe.. suc6

ik ga vanaf nu ook niet veel meer werken met low reps [alleen als ik me heel goed voel misschien een keer met bv bp of jm-press.] Onderarmen train ik niet extra, ben van mening dat ze goed meegroeien met dit schema. e voor revalidatie.... doe gewoon zo min mogelijk waar ik er last van heb en dat werkt :D

Onder de 6 hoor je niet meer te komen. Zoveel mogelijk tussen de 6-8 reps blijven.
Ik zal je nu 2 volle weken niet zien. Ik eis wel dat je minimaal 3% droger bent als ik er weer ben. Dus tussen de 7-8%!
Zoniet: Ass whipping time!!

Onder de 6 hoor je niet meer te komen. Zoveel mogelijk tussen de 6-8 reps blijven.
Ik zal je nu 2 volle weken niet zien. Ik eis wel dat je minimaal 3% droger bent als ik er weer ben. Dus tussen de 7-8%!
Zoniet: Ass whipping time!!

Goede instructeur!

Ik wou dat ik er zo 1 had!:)

Terug
Naar boven