Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu word ie engNetjes Jonko ..
MMh wacht maar ik kom vlak achter je aan![]()

thx
Was niemand er?
Lekker verhaal. Ik had een goede reden. De rest waarschijnlijk weer niet![]()

. Rechts geprobeert en is 6x 50 kg gelukt, links lukte 36 al niet
Nee serieus gaat hoop ik gauw over!!thx
de BOR lukt nu ook steeds beter, de 60 ging vrij easy nu. alleen nog ff uitkijken met mn onderarmen.Ook al blaren??
Toch maar handschoentjes Jonko??
Nee serieus gaat hoop ik gauw over!!
Succes met de deads!
En bij 75 gaat het daar ook nog goed??
Als je kromtrekt moet je wel lager in gewicht gaan anders krijg je het nog in je rug!!Je rug moet recht blijven het liefst een beedje hol maar recht is ook goed!
Die shrug is wel een lekkere oefening wil ik zelf ook veel vaker gaan doen gisteren vergeten!!
Groetjes
terwijl het gewicht niet eens een probleem is verder. de 75 heb ik nog niet geprobeert, misschien volgende week. Als de deadlift volgende week weer niet lukt ga ik met riem proberen.thxde BOR lukt nu ook steeds beter, de 60 ging vrij easy nu. alleen nog ff uitkijken met mn onderarmen.
Ik heb nog een paar handschoentjes, maar die heeft iemand een hele tijd terug geleend. Dus die ga ik ff ophalen van de week. Zonder handschoentjes trainen is wel fijn, maar ik wil niet dat de training eronder lijdt. Dus zodra ik ze heb ga ik alleen bij rug bij de moeilijkste setjes de handschoentjes gebruiken.
Ik weet eigenlijk wel hoe de deadlift moet, maar raar genoeg lukt het me gewoon nietterwijl het gewicht niet eens een probleem is verder. de 75 heb ik nog niet geprobeert, misschien volgende week. Als de deadlift volgende week weer niet lukt ga ik met riem proberen.
Riem?? Handschoentjes?
Niet nodig en het lukt me toch.
Janken om een blaar![]()
Ik heb mijn halve poot wel eens ontveld gehad man. Trainen!!
En wat wil je met die riem doen?
Alleen je max reps zie ik daar het nut van in.
En met die deadlift:
Je reet wat lager houden. Dan komt dat wel goed. Je strekt te snel uit de benen. De spieren moeten meer samenwerken.
Gewoon blijven oefenen. Komt vanzelf goed.

En als de riem mn deadlift zou verbeteren, why not? Voor mij is 80 nu eigenlijk de zwaarste set ermee dus dan gebruik ik em ook alleen bij de zwaarste set. Misschien werkt het helemaal niet, maar kan het allicht proberen.ook een idee, zodra ik weer een cashflow hebwaarom geen straps .ik heb men handschoen in geruilt voor straps![]()

Idd puur voor de grip zou ik dan ook straps gebruiken. En riem is imo met max 3 reps.

].
Hoe kan je nu blaren krijgen? Ik heb alleen eelt op mijn handen :|
] en extensions/curls in die tijd. En vervang lopen cardio voor fietsen [op advies van de doc].
]
yup
zo gaan ze jaleuke log... doe je ook lichte onderarm oefeningen voor herstel>? werkt goed bij mij en heb besloten ze erin te houden, je traint ze toch beter als je ze ook isoleerd!.. ennuh die flippo gewichten gaan vanzelf wel omhoogin de cut alleen niet teveel gaan maxxe.. suc6

Onder de 6 hoor je niet meer te komen. Zoveel mogelijk tussen de 6-8 reps blijven.
Ik zal je nu 2 volle weken niet zien. Ik eis wel dat je minimaal 3% droger bent als ik er weer ben. Dus tussen de 7-8%!
Zoniet: Ass whipping time!!