MuscleMeat

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

Ik ben nou wel heel nieuwsgierig naar dat kapsel!!:)


You don't wanna know:D
Trainen met een man of 6 totaal.
Allemaal max 3 mm haar op de kop.
Ricardo heeft een matje. En dan een soort elvis coupe in het blond en wat vager door elkaar. Dat is dus JONKO.

Mutsje is not allowed!!!
 
leuk verhaal over dat mutsje hahahahah.
goed dat je weer traint bro,lekkere training.rustig aan he voor dat je het verdoet
 
Ik ben nou wel heel nieuwsgierig naar dat kapsel!!:)
Zoals "het Beest roaaaarrr" al zegt: You don't wanna know ;)
You don't wanna know:D
Trainen met een man of 6 totaal.
Allemaal max 3 mm haar op de kop.
Ricardo heeft een matje. En dan een soort elvis coupe in het blond en wat vager door elkaar. Dat is dus JONKO.

Mutsje is not allowed!!!
hey, zo klinkt het of het er nog best leuk uitziet.

leuk verhaal over dat mutsje hahahahah.
goed dat je weer traint bro,lekkere training.rustig aan he voor dat je het verdoet
Thx :) ik ga vandaag met benchen ook vrij rustig aan doen, ga alleen voor low reps als ik me heel lekker voel :) anders hou ik het iig onder de 100.
 
Dinsdag 19 Sept.

Borst:
Bench Press 2 sets, 8-6 reps, 90-100 kg [2 opwarm sets]
Inclined Dumbbell Press 2 sets, 10-6 reps, 32-38 kg
Inclined Dumbbell Fly 2 sets, 12-8 reps, 20-26 kg
Cable Crossover 2 sets 10-8 reps, 30-35 kg
Cable Crossover Low 2 sets 10-10 reps, 15-20 kg


De bench ging vrij slecht, ik wou nog een 3e setje doen erna maar die lukte niet. Ff wat rust genomen en de presses maar gedaan. Voor de eerste keer de 38 kg gedaan [kon de 36 niet vinden] en lukte best goed toch nog. Maar ik wou erna gewoon eens de 42 proberen omdat ik dacht die wel 3 keer te kunnen, maar balans lukte niet goed dus maar niet gedaan. Ook voor de eerste keer de lage crossover gedaan, ging me makkelijk af dus volgende keer wat meer gewicht.

weer goede training gehad dus :D
 
lekker bezig kerel .hoelang train je eigenlijk??
 
hoelang per dag en hoelang intotaal??
 
hoelang per dag en hoelang intotaal??

uurtje ofzo per dag en ben nu 1 jaar en 1 maand bezig.

Heb op mn 15e-18e ook getrained maar zo goed als geen gains. totaal niet serieus getrained en wist er weinig van.

Straks ff mn benen trainen :D en daarna verjaardag vieren :p
 
maak er een leuke dag van !!!!
had gister de benen dag staat in men log!!
 
Woensdag 20 Sept. My Bday :D

Benen:
Full Squat 2 sets, 10-8 reps, 70-80 kg
Paralel Squat 2 sets, 10-10 reps, 100-100 kg
Glute Ham Raises 3 sets, assisted 5 reps per set. [kan ze dus nog niet unassisted]
Leg Extension 2 sets, 8-10 reps, 15-35 kg [1ste set was 1 been]
Lying Leg Curl 2 sets, 8-6 reps, 30-35 kg
Standing Leg Curl 2 sets, 8-8 reps, 10-15 kg

Eeerste keer voor mij dat ik Full Squats deed, dus heb voorzichtig gedaan. Gingen best goed, volgende keer stukje zwaarder. Glute Ham raises ook voor de eerste keer gedaan. Best rare oefening, maar wel leuk en het werkt :). Ik had sinds mn rugtraining spierpijn aan mn hams maar toch ging het er goed mee. Heerlijke training gehad en konden wat sneller doortrainen, was rustig :)
Volgende week weer echt knallen!
 
Laatst bewerkt:
Zeker een rare oefening die GHR en die ging meteen goed??:cool:
 
En leuke dag gehad ...?
:D
 
Gefeliciteerd nog (Beter laat dan nooit, toch? :p)
 
lekker getraint op die bday!!
netjes dat je die ghr's goed doet
 
Zeker een rare oefening die GHR en die ging meteen goed??:cool:
haha, nee, assisted reps. Ik hoop er iig 1 solo te doen in een maandje ofzo, dus helemaal zonder handen. Ik had het denk ik niet duidelijk erneer gezet in de training :p

En leuke dag gehad ...?
:D
Zaterdag vierde ik et al, nu was et bijna een normale dag. Wel weer wat cash gekregen :D

Gefeliciteerd nog (Beter laat dan nooit, toch? :p)
thx, en ja :p

lekker getraint op die bday!!
netjes dat je die ghr's goed doet

probeer ze zo goed mogelijk :D
 
Donderdag 21 Sept.

Armen:
Dumbbell Curl [one handed] 3 sets, 12-10-10 reps, 10-14-16 kg
Preacher Curl [one handed] 1 set, 8 reps, 14 kg
Crossbody Hammer Curl 2 sets, 10-10 reps, 14-16 kg
JM-press 3 sets, 12-10-8 reps, 80-90-90 kg
Lying Arm Extension 3 sets, 10-8-8 reps, 14-16-14 kg
Sitting Arm Extension 1 set, 10 reps, 14 kg

Eerste keer in een 2 maanden ofzo dat ik weer mn biceps train, door mn onderarmen. Lekker rustig aan gedaan, heel licht in de gewichten. Ben wel iets zwakker geworden met biceps merk ik. Bij de preacher curl voelde ik mn onderarmen weer een klein beetje dus heb het bij 1 licht setje gehouden. De JM press ging redelijk goed, alleen bij de laatste rep van de laatste set ging het extreem moeilijk, stond gewoon stil :D.
Ben toch tevreden over de training, de JM press ga ik volgende week denk ik op 95-100 proberen. Biceps hou ik denk ik dezelfde gewichten tot mn onderarmen weer helemaal zijn genezen.
 
Vrijdag 22 Sept.

Schouders en kuiten:
Mil. Press 3 sets, 12-10-4-6 reps, 40-50-60-40 kg [laatste meteen 10 p/kant eraf en doorgegaan]
Side Raises 2 sets, 10-10 reps, 10-14 kg
Front Raises 1 set, 10 reps, 12 kg
Rear Delt Raises 3 sets, 12-12-10 reps, 16-18-20 kg

Standing Calf Raise 2 sets, 10-6 reps, 100-120 kg [2 opwarm sets, 50-70 kg]
Seated Calf Raises 3 sets, 10-10-7-5 reps, 45-50-60-40 kg [de 60 kg meteen op 40 gezet en doorgegaan]

Lekkere training opzich, trainde een keer alleen. Niemand was er [snik] dus kon snel doortrainen een keer, toch heb ik liever de gezelligheid :p
Maargoed, heb dus alles snel achter mekaar gedaan en was goed vermoeid ook al was ik snel klaar. De gewichten zijn net iets lager, maar voelde het net zo goed :)
 
Netjes Jonko ..
MMh wacht maar ik kom vlak achter je aan :cool:
 
Back
Naar boven