XXL Nutrition

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

zeker jimi :D

Vrijdag 8 Sept, benen

Leg Extension 3 sets, 10-8-6 reps, 35-40-50 kg
Leg Extension 1 been, 1 set, 5-8, 20-15 kg [paar sec pauze maar ertussen]
Leg curl 2 sets, 8-6 reps, 35-40 kg
Standing Leg Curl 2 sets, 8-5 reps, 15-20 kg
Leg Press 2 sets, 10-8 reps, 170-220 kg [opwarm setje met 100kg]
Squat 3 sets, 10-8-8 reps, 100-120-120 kg [2 opwarmsetjes met 60 kg]
Standing Calf Raise 2 sets, 8-6 reps, 100-120 kg [opwarm setje met 70kg]
Seated Calf Raise 2 sets, 10-6 reps, 50-65 kg [laatste afgemaakt met 8 keer 50 kg nog, met 15 sec rust ertussen]

Leg press ging vrij moeilijk, de 1ste rep, het uitduwen iig. Maar met een beetje hulp met uitduwen is het toch nog goed gelukt. De squats gaan ook steeds beter, eerste 2 reps ofzo gingen net iets minder diep bij allebij de zware setjes, maar die gingen erna weer diep genoeg. De 100 lukte gewoon makkelijk, en 120 ook wel opzich. Volgende benentraining blijf ik ff op 120-130 en dan nog iets dieper.
Lekkere training weer gehad, hopen dat ik morgen nog kan lopen :D


Jullie zullen mn logje een week moeten missen [Allemaal: AHHHHHHH :p ] Ik neem een rustweekje, vooral voor mn onderarmen. Al voelen die al een stuk beter, na de rustweek ga ik gewoon weer biceps pakken en ook met rug meedoen [licht beginnen ofc, 1 of 2 weekjes].
 
Zo, kom net van begeleiding af. Eetschematje gekregen en wat tips, en ook op de weegschaal gestaan en vetmeting gedaan [vierpuntsmeting?]
Ik kwam op 75,2 kg uit met 15,1% vet, voornamelijk achterkant arm teveel. [11,5,12,8]
Als het goed gaat zit ik over een maandje zeker 5-6% lager, dus het begin zal snel gaan.
Ik had mn vet% lager verwacht, mn gewicht had ik al op 75-76 geschat dus dat klopt wel.
Al met al niet ontevreden.
 
Netjes kanjer , jij gaat het redden daar in BW:cool:
 
Zo, kom net van begeleiding af. Eetschematje gekregen en wat tips, en ook op de weegschaal gestaan en vetmeting gedaan [vierpuntsmeting?]
Ik kwam op 75,2 kg uit met 15,1% vet, voornamelijk achterkant arm teveel. [11,5,12,8]
Als het goed gaat zit ik over een maandje zeker 5-6% lager, dus het begin zal snel gaan.
Ik had mn vet% lager verwacht, mn gewicht had ik al op 75-76 geschat dus dat klopt wel.
Al met al niet ontevreden.

ok netjes;)
 
Zo, kom net van begeleiding af. Eetschematje gekregen en wat tips, en ook op de weegschaal gestaan en vetmeting gedaan [vierpuntsmeting?]
Ik kwam op 75,2 kg uit met 15,1% vet, voornamelijk achterkant arm teveel. [11,5,12,8]
Als het goed gaat zit ik over een maandje zeker 5-6% lager, dus het begin zal snel gaan.
Ik had mn vet% lager verwacht, mn gewicht had ik al op 75-76 geschat dus dat klopt wel.
Al met al niet ontevreden.

Je hebt echt geen 15 % bf.
Leuk zo'n meting maar geloof er geen bal van.
 
je bent wel een beetje aan de dikke kant jonko..

je houdt wel weinig VVM over denk ik.. maar succes met je cut!

ik hou het in de gaten :thumbs:
 
je bent wel een beetje aan de dikke kant jonko..

je houdt wel weinig VVM over denk ik.. maar succes met je cut!

ik hou het in de gaten :thumbs:

zal mee moeten vallen, zoals Ries al zegt, zoveel kan ik niet hebben. of igg het oogt minder.
En toen ik droger was werd ik stuk zwaarder geschat, dus zal wel goed komen :D

Als het voor de spiegel en andere droog eruit ziet maakt mij het vet% niet uit.
Ik ga gewoon zo droog mogelijk proberen het podium op te komen :D
 
Precies droog/ripped/bruin oogt groter.

Sterke gewichten man, ben benieuwd hoe je op de wedstrijd staat, succes!
 
Precies droog/ripped/bruin oogt groter.

Sterke gewichten man, ben benieuwd hoe je op de wedstrijd staat, succes!

ben er zelf ook benieuwd naar :D kheb er iig heel veel zin in. Ik ga ook goed mn best doen ervoor.

thx :D
 
Bent trouwens wel al 2 kg zwaarder geworden sinds je mee traint. Die 5 kg kun je halen hoor;)
 
succes met de voorbereidingen jonko .ik zal er zijn om ook jou te supporten
 
Bent trouwens wel al 2 kg zwaarder geworden sinds je mee traint. Die 5 kg kun je halen hoor;)
5kg is erg optimistisch, maar ik ga iig proberen zo hoog mogelijk in het gewicht droog te staan :) [misschien dat mn benen iig nog wel wat gaan groeien]
succes met de voorbereidingen jonko .ik zal er zijn om ook jou te supporten

Thx:o

nu ga ik ff uithuilen, word er even emotioneel van....



:D

Ik ga mn eerste bord brinta achteroverslaan zo... wish me luck :cool:
 
wordt er nog getraint;)
 
Maandag weer. Hij was zwaar overtraind maar had het nog niet helemaal door. Al een jaar aan 1 stuk trainen met volgens mij 1 week rust i.v.m. operatie.
Dus was tijd voor een rustweek. Nu nog 11 weken te gaan.
 
Jeuhhhhh rustweek voorbij, ben weer weze trainen. Ries heeft het schema omgegooid, vanaf nu rug, borst, benen, armen, schouders.

Maandag 18 Sept.

Rug:
Chins 4 sets
wide grip, 13 x BW
close grip, 8 x BW+16kg
wide grip, 5 x BW+10kg
close grip, 5 x BW+16kg
Dumbbell row 3 sets, 10-8-5 reps, 34-42-45 kg
Dumbbell Deadlift 3 sets, 8-8-6 reps, 34-42-45 kg
BOR reg. grip 2 sets, 12-10 reps, 30-50 kg
BOR rev. grip 2 sets, 12-10 reps, 20-40 kg
Barbell Shrug, 1 set, 12 reps, 50 kg

De rustweek had ik vooral gedaan voor mn onderarmen die pijn deden. Vandaar de lagere gewichten bij sommige oefeningen. Ik heb geen last gehad van mn onderarmen, wat ik eerst wel had [heel erg bij BOR]. Het gewicht bij de BOR ging easy, en ga de komende weken rustig opbouwen maar hoogblijven in reps. De Shrug erna stelde ook weinig voor, ik had voorheen pijn aan mn onderarmen toen ik de barbell uit het squatrek pakte dus dit ga ik ook laag houden de komende weken.
De Dumbbell rows en dumbbell deadlifts gingen best goed. Ik had bij de rows alleen gebrek aan grip [vooral omdat ik geen handschoentjes had....gekrompen in de was :( iemand met maat xxs interesse?]. Verder ging het dus allemaal wel lekker :D Heerlijk om weer te trainen!
 
Eindelijk ben ik van die handschoentjes af....
 
Nee, maar toen kwam dat kaspel weer tevoorschijn;)
 
Nee, maar toen kwam dat kaspel weer tevoorschijn;)

ik doe em morgen wel weer op dan :P

Ik ben een Hardcore BB-er, heb al mn geld aan gym abbo en eten besteedt, kan de kapper niet betalen dus dat haar zal niet snel korter worden :p
 
Back
Naar boven